Fredag

Ny dag, nya utmaningar kommer nu och det känns faktiskt helt fantastiskt!
Dagarna fylls av allt mer att göra nu och jag hinner knappt med det som ska göras ens!
Mycket med plugget nu som lektioner och tentor, flera olika uppgifter och skrivningar som ska in varje vecka och mitt emellan allt det så ska jag hinna med läkare, sjukgymnast, massören, soc möten, jobbet, intervjuer, handla, städa, tvätta, plocka bär och svamp och ta reda på allt som vi har odlat i växthuset och sist men inte minst hinna umgås med folk också" hur jag nu ska hinna med det" men jag försöker så gott jag kan i alla fall för man måste få ha lite fritid och faktiskt och ha lite kul emellanåt också..
Jag har plockat in så mycket tomater och paprikor ifrån växthuset och det är så gott, så ekologiskt och nyttigt som det bara kan bli och igår plockade jag in 17 tomater och lika många idag, vi fick gula tomater i år och dom är så mycket godare än röda..
Jag har gett bort massor till både min dotter Therese och min son Benji och mina svärföräldrar för vi hinner ju inte äta upp allt själva då vi fick massor i år!
Likadant med sallad, men det är så skoj när man lyckas så nästa år blir det lite mer odling!
Jag är ju en sån där människa  också som tycker det är så skönt att vara för mig själv och bara få njuta av tystnaden och lugnet runt mig" det är det bästa jag vet" ingen stress och ingen jäkt utan bara " vara" och få rå om mig själv lite..
Jag har faktiskt varit hemma hela veckan och setat med skrivningar och en tenta som jag fick högsta betyg på" igen"🥰
Inte nå förvånad faktiskt!
Så glad och så himla nöjd, vg på alla skrivningar och tentor hittills alltså högsta betyg🥰 nu har jag en till nästa tisdag på andra skolan få se om den går lika bra, det får jag hoppas🥰 
Jag har fullt upp annars ändå här hemma om dagarna när jag är ledig med att prata i telefon och ordna och fixa med allt runt omkring oss som händer nu och med alla nya fina vänner som jag har fått som ger mig så mycket just nu🥰
Vi har mycket att fixa och för att få dom som förstår att se mer vad som pågår.
Dom som nu inte har vaknat och förstått nu kommer snart att få det tufft kan jag lova..
En tuff höst och vinter väntar😇
Vi är ju i det största nånsin krig som händer nu och vi har en sån skuldmättnad så det kommer krascha så vi behöver bara vänta nu för det kommer!
Det är därför allt går upp nu som räntor, mat, el och bensin för att dom så länge som möjligt ska kunna hålla det kvar på den här nivån!
Bränder som sker , många översvämningar, kriget och allt som pågår nu bara för att dölja det som är allra viktigast bakom våra kulisser!
Bara för att dom som fortfarande inte förstår helt enkelt inte ska förstå eller vara med på den här resan som bi andra nu gör!
Militärer, plan, stingoperationen, och det nya systemet som ska komma in som redan legat i bakgrunden i många, många år..
Informationskriget som pågår!
Konspirationsteorier som nu äntligen blir sanna " som i och för sig vi foliehattar sa för flera år sen att det var sanningen" men så dom flesta saatt vi var " bara" några foliehattar och att det bara var en konspirationsteori?
Men sakta men säkert kommer sanningen nu fram en efter en men folk har blivit så tysta tycker jag, dom kommenterar inte så mycket nu längre!
Förutom en då som alltid kommenterar på facebook allt jag delar men jag och många med mig har ju sett och förstått att den människan är inte vaken och förstår inte ett dugg vad som pågår utan lyssnar bara på våran ljugmedia!
Stolt foliehatt är jag idag🥰
 
 
 Det måste väl ändå alla har vetat länge nu att det är så här?
Det finns att läsa överallt om det..
Det här sa jag till några kollegor och dom bara skrattade åt mig, klart som fan att dom avlyssnar våra telefoner, det har man väl vetat i åratal eller?
Vem kan vara så korkad så man inte ens tror att dom inte gör det, vi är kontrollerade 24/7 så är det bara!
 Det här påpekade jag också för flera år sen och folk talade om för mig som typ att " det där är ju inte sant, nu får du sluta ulla" men nu har det visat sig att det var faktiskt sant!
Sanningen kommer alltid fram och framförallt så segrar den i slutet😇
Det värsta är att det här är sant och dom gör såna här hemska experiment till och med på levande små barn som dom kidnappar på gatan" små hemlösa barn" som inte har några föräldrar om dom nu inte har oturen att bli såld till nån poedofil😭
 Pfizer ja😊😉😇 dom pratade ju vi " foliehattar tidigt om att dom har gift I sina 💉 som nu många, många har valt att ta, så nu får vi se när nästa glada nyhet kommer ut i våran media om dessa fina 💉 och hur mycket konspirationsteori som det verkligen var egentligen?
Titta bara nu på bränderna på Maui, tror ni att bränder kan komma sådär utan att nån ens hjälper till på traven?
Vet ni era konspirationsteorier" som många kallar det" leder till att människor bränns levande" visste ni det" nej men så är det tyvärr och jag lider med dom som fortfarande inte förstår det!
Antagligen förstår ni inte eftersom ni hänger bara på våra media kanaler som ljuger varje dag..
Det handlar om att dom ska bränna ner allt, köpa upp marken för en billig peng, sen bygga upp 15 minuter städer!
Vet ni egentligen vad det är?
Jo man får röra sig bara 15 minuter ifrån sitt hem, vill ni ha det så..
Det här är en plan så snälla vakna nu!
Vi som vet och kämpar varje dag vet vad dom håller på med!
Ni som inte vet eller inte förstår kommer få ett tufft uppvaknande om ni ens orkar ta in allt som kommer fram snart?
1200barn är även försvunna.
Vart tror ni dom tagit vägen?
Stulna såklart för att säljas vidare till pedofiler och för att tjäna pengar såklart!
Industrin i "human trafficking" är så utbredd i stora hela världen tyvärr!
Vi ska såklart inte rikta våra små smarta huvuden hit utan vi ska såklart vara så glatt med i den här djävla filmen som vi spelar med i med döden som utgång🙈
Det är så frustrerande och skrämmande att sitta och veta " att just jag känner så många" som inte ens har förstått vad dom kommer utsätta sig själva och sina barn för, att dom ens vill ha det så här gör mig så arg😡
Piloterna som dör uppe i luften, tågpersonal som ramlar ihop när dom kör tåget, alltså ser inte folk vad som händer runt omkring oss?
Tänk när båda piloterna ramlar ihop och dör i luften, vad gör då ni som sitter på planet?
Riktigt otäckt faktiskt.
Jag skulle aldrig ens tänka tanken att sätta mig i ett flygplan idag!
Planerad avlivning skulle jag nog kalla det på folk som fortsätter och fortsätter att ta flera 💉 och inte ens förstår än att det är ett gift!
Om en månad börjar dom ge dom gamla och sjuka 💉 igen för att dom ska bort, dom kostar alldeles för mycket pengar i samhället om man ser den skuldmättnad vi har idag, vilket aldrig kommer kunna betalas tillbaka i alla fall utan det måste bli en krasch och allt måste startas om ifrån början från noll alltså!
Nu skyller dom på den nya varianten BA.2.86 " som är så farlig" och ljuger och säger att det är en " real deal" fast den är precis samma skit som dom förra som folk så fint ställde sig i kö och tog och sen så himla glatt kavlade upp och visade sig på sociala medier" titta vad duktig jag har varit" och tagit för laget?
Alltså på riktigt!
Den här är ju också skapad i deras djävla experiment labb såklart och det existerar för fan inte ens naturligt!!!!!
Kan 💉 den här gången vara så himla intelligent återigen så vi kan sitta ner på barer fram till 22 på kvällarna och det inte smittar men efter klockan 22 smittar det🤭 och för fan ställ er inte upp för då djävlar kommer det och tar dig🤣🤣🤣🤣🥰
Det kunde även förra gången avgör att alla på gymnasiet skulle vara hemma från skolan för dom smittade men inte dom i grundskolan  "alltså på riktigt"🥱
Vakna nu!
Om jag inte minns fel så var förra viruset trött i huvudet på nåt sätt eftersom man fick absolut inte vara fler än åtta personer på julafton men att åka tåg och buss gick bra fast det var fulla tågen och bussarna med folk🤔ja ni viruset var minst sagt väldigt intelligent då så vi får verkligen hoppas nu när nya pandemin kommer att det är lika intelligent så vi får reda på vilka som smittar och vilka som inte gör det🤣🤣🤣🤣🤣
Dom glömde i alla fall att tala om för massan att den som hade hand om inköpen inom Eu av alla dessa fina 💉 råkade ju också vara gift med den som sålde dom😉 det kallas verkligen samarbete🥱
Så då nyfiken som jag då är så undrar jag ju naturligtvis " kommer ni att gå på det här ännu en gång till och ta det där livsfarliga 💉 ännu en gång som fortfarande är otestat🙈
Ett nytt virus kommer ju snart igen, så låt oss som inte blev lurade förra gången att behöva gå igenom detta ytterligare en gång till och få se samma människor bli lurade och ta fler!
Att så många av mina vänner både hemma, på jobbet, på face ja överallt som inte ens tror på den sanning som jag säger är så sorgligt!
Fast nu efter över tre år när faktiskt fakta och sanningen börjar komma fram😉
Kommer ni vakna när 15 minuters städerna sakta byggs upp när man kommer på att man kan inte hälsa på nån eller åka till sitt jobb om det inte är inom 15 minuter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0