Tisdag

Ny dag, en helt ny vecka har börjat och är återigen här och djävlar vad kallt det är ute nu!
Snön är nog snart på väg känns det som" även om jag nu inte vill ha nå snö!
Vi har nog tyvärr inget val kan jag tro utan den kommer nog ändå hit skulle jag tro!
Vi har varit ute och plockat lite svamp" nu igen"🤣🤣🤣🤣🤣 så nu är vi väl snart på sista gången!
Nu fryser man till och med om fingrarna när man är ute i skogen😇
Vi har ju mycket sen förut men många av mina vänner kommer att få av mig då vi inte hinner äta upp allt och jag älskar att gå i skogen och bara njuta av den och att få tanka nya energier😇🥰😇
I förrgår kväll åkte mitt första fina och kloka barnbarn in äntligen till förlossningen " som vi har väntat" på den här dagen och igår fick hon världens finaste lilla kille som kom till den här stora vida världen🥰
Hon kämpade länge men djäklar vad otroligt grymt jobbat av henne🥰
Nu har min dotter blivit mormor för första gången och jag har blivit gammelmormor för första gången🥰
Tänk att när mitt första barnbarn kom till världen så var jag med på den förlossningen och då klippte jag navelsträngen på henne och nu när hon fick sitt första barn var hennes mamma med henne 🥰
Det är ju nåt speciellt i alla fall att mitt första barnbarn nu fick mitt första barnbarnsbarn🥰
Sen vilken upplevelse att få vara med också, så min dotter har gett mig ett fint minne för hela livet🥰
Så nu är jag gammelmormor åt världens finaste  och välskapta kille🥰
Dom runt mig i min egen ålder blir nu mormor och farmor och jag har hunnit en generation längre än dom, det känns helt  fantastiskt🥰
Då blir jag alltså en ung gammelmormor😇
Stolt sådan i alla fall🥰
Sen gjorde jag sista provet idag och fick MVG på det så jag måste nog vara nöjd med det antar jag!
Få se vad slutbetyget nu landar på då?
Fick ett glatt mail idag så nu börjar nya äventyr " igen"
Fick även ett samtal igår från norge också så lär väl söka det nu så man har det gjort också..
Hade helt glömt bort att jag lämnade ju faktiskt in en intresse anmälan redan i våras men dom hade tydligen inte glömt😇
När allt snart kommer att plockas ner " vi som vet vi vet" nu så kommer dom förmodligen att gå ut med att usa har haft en väldigt död president👑 i några år nu 🤣🤣🤣🤣🤣 och att dom måste bevisa nu att det inte är den riktiga som alltså inte finns längre utan nån helt annan som alltså spelar den riktiga🙈
Joe Biden han avrättades redan den 20 januari 2021, det var ju den dagen som han skulle sväras in också!
Den påstådda Joe Biden då, ja han som sen då svors in är bara en enkel skådespelare och invigningen ägde rum i Castel Rock, och inte i parlamentsbyggnaden.
Allt är bara ett skådespeleri!
Ni kan ju jämföra själva ni som inte riktigt hänger med på allt som händer bakom våra kulisser🤣🤣🤣🤣🤣
Eller jag tänker så här" är folk verkligen blinda?
Alla dom " vi alltså" som känner till hela den här långa och trista sanningen vid den här tidpunkten som är just nu vi bevittnar nu verkligen mänsklighetens största uppenbarelse någonsin......
Vi ser ett arbete som är så väl koordinerat in i den minsta lilla detalj som finns och allt det här görs ju bara för att försöka att väcka och väcka och väcka mänskligheten mer och mer, men vaknar dom?
Nej då, det ska nog till mycket värre saker innan folket minsann vaknar!
Kommer foliehattarna få ut sin sanning även denna gången som vi sa för flera år sen när det gällde 💉 ?
Ska dom som har blivit så grundlurade ytterligare en gång få nånting att fundera över nu igen?
Det blir ett tufft kommande år med alla tankar och bekymmer antar jag!
Med tanke på det där djävla 💉 som vi fortsätter att tjata om att man inte ska ta några fler av den eftersom flera har redan tagit dom som dom behöver för att leka med just döden🕯men ändå fortsätter dom att ta fler🙈
En hård lek man lever men ack så sann!
Dom där fina shotsen som man har tagit eller om ni "vill kalla dom"  för döds injektioner istället som är en enda avbefolkningsagenda i en plan så går det också väldigt bra för mig🤔
En förgiftning via 💉  gifter som alltså kommer nog ganska snart förmodligen att ge många en ren avlivning med tiden🪦
Se till nu att i alla fall ha mat och kontanter  hemma så att man klarar sig i alla fall några veckor till att börja med för när allt faller då kan man inte handla det som man behöver.
Så man åtminstone inte svälter ihjäl🤔
Om man nu lyssnar på foliehattarna den här gången då!
Hela 17 miljoner människor har redan nu blivit avlivade av mass 💉  mot just covid-19 och fler lär det nog bli i år, nästa år och året efter..
Det har man ju sett hur massdöden vräker fram i otroligt snabb fart nu!
Snabbt räknat om man nu kan matematik så blir det 1 person på 800 tagna 💉 det är ganska mycket om man sätter sig och räknar efter!
Den här "överdödlighetsstudien" har vi ju väntat på sen år 2021 när det började komma lite i taget redan då med bla då i israel där massvaccinationen då inleddes och dödstalen sköt i höjden fort och även smittspridningen sköt också i höjden! 
Världen vi lever i är uppbyggd på såna lögner med bara makt och pengar som gäller och jag vet inte ens om det finns nån sanning kvar ens snart!
Dom flesta har tyvärr sett eller inte ens lyssnat och det är  alldeles försent nu!
 
Tiden nu och framåt blir väldigt spännande och tiden kommer verkligen få utvisa, om du vid den här tiden inte förstår det här som har gjorts så länge nu, nja då så återstår bara det jag har skrivit om, att se vad som egentligen händer såklart!
Alla vi "vanliga människor" och foliehattar" enligt många av er som i grunden nu är verkligen såna observatörer av alla dom saker som vi läser och som vi ser händer runt o.kring oss när vi väl börjar forska, vi förstår också att det hela är över för länge sen.
Det är just nu i det här ögonblicket som mänskligheten verkligen vaknar och kanske, ja bara kanske förstår hela det här scenariot.
Om vi har tur förstås?
 
Om man vill så finns det hur många dokumentärer som helst som visar precis allt, " men vill man ens se" vill man ens förstå" nej, inte dom i min närhet i alla fall varken familj, vänner, kollegor mer än några få som jag har visat för har inte förstått nåt alls, " dom rycker alltså bara på axlarna " precis som om dom skulle vara nå robotar" men man måste bara ha den egna viljan att göra motsvarande research för att kunna ha åsikten också!
Min största dotter och barnbarn tog aldrig skiten tack och lov då dom sa redan ifrån början att dom inte tänkte ta, det är jag så glad för i alla fall att nån av dom inte följde narrativet🥰😇
Mitt ena barnbarn sa själv ifrån början att hon tänkte då inte ta, men sen har nog för mig att dom flesta i min familj och vänner tagit tragiskt nog!
Där guld glimmar blått" 
Ja, tänk att det fortfarande finns dom som inte ser detta," än" helt otroligt 😳
Folk kommer få en sån chock när allt kommer fram och ut i rutan om vem som lever och är död och tvärtom och vem som är man men ändå kvinna och tvärtom🫠
 
Tänk alla deras Q poster som har funnits i flera år och folk fattar ingenting?
Inte ens vad Barcelona avtalet är🥱
Inte ens vad agenda 2030 är🥱
Israel is the last😉
Vet ni vad det betyder?
Antagligen inte?
Konstigt ändå alla dom som så länge log och stoltserade så fint med ukraina flaggan på sina profilbilder men ingen har jag sett än gör det med Israel?
Kanske är skillnad på folk och fän?
Eller så förstår man fortfarande inte förmodligen vad det egentligen handlar om!
Har man inte förstått det nu, då är jag rädd för att det kommer bli chock artat den dagen allt bara faller sönder och samman!
Det börjar bli allt trängre för folk nu och få plats med både alla sina flaggor och alla sina sprutor i sina profiler🤣
Demokrati är det många som säger att vi har?
I min mun så smakar allt det här illa, då det är ett skådespeleri som jag har sagt hela tiden!
Jag kastar våran djävla demokrati i det här landet på närmaste soptipp!
Har vi det egentligen om vi börjar att tänka efter om allt som tvingas på oss?
Kontanter ska bort..
Vi ska ha chip på bankkorten.
Vi ska ha ansiktsigenkänning när vi ska in i mobilen eller för att slippa kort?
Blipp på korten?
Vaccin som ska skydda men som inte fungerar?
Vaccinpass, jo dom fungerade ju också jätte bra?
Gps i bilar?
5G?
Jag kan ge mig fan på att det kommer nog fram snart också att det var nåt chip i vaccinet med?
Allt hör bara till kontroll av människorna!
Det här går folk bara på?
Ingen är så blind som den som inte VILL SE!
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0