Söndag

Tänk att dagarna traskar iväg så fort nu och snart är det ju jul igen 🥰 och jag är nästan klar med alla mina julklappar nu till alla fina barnbarnen🤣 i alla fall🥰 jag älskar ju julen idag när man får pynta lite och göra lite hemtrevligt och fint och få fira med dom gamla som finns i min närhet, " känns lite som med min egen tradition som när jag var liten och växte upp" med mina föräldrar för då får man känna en sån där fin gemenskap som när man själv en gång var barn🥰 och när mina barn också växte upp och jularna var så mysiga🥰 det saknar man förstås ibland och tänker tillbaka på men nu har dom egna barn och egna fina familjer att fira sin jul med🥰

Jag tänker ofta på såna här stor helger på dom som sitter ensamma och har barn men som blir ensamma ändå😢 det ser man mycket i mitt jobb att barnen bryr sig inte ens om sina föräldrar då dom har fullt upp med sitt eget och sen tror jag att den generationen som finns idag inte var eller är så noga längre med att fortsätta följa dom traditionerna heller😢 så är det i min släkt i alla fall och jag vet fler som har det så!

Jag har märkt med mig själv att ju äldre man blir så börjar man ju faktiskt fundera över sitt liv också, både hur det har varit i hela livet som har varit och hur det är nu och "framförallt"  hur dom åren som man har kvar att leva fram till döden kommer att bli! Åren går ju så fort nu när man blir äldre men det som är bra är ju att man inte behöver stressa nu idag som man gjorde när barnen var små och man ser hur många kämpar på med både det ena och det andra och stressar dagarna i ända men det slipper jag tack och lov idag😊😇☺️ och det är så skönt, och den tiden är verkligen förbi i mitt liv nu så nu kan jag njuta av livet som jag har kvar och göra precis det som jag själv vill göra!🥰😍😇😅🤣

Man tänker tillbaks som typ som när man var ung och på vad man gjorde då och när barnen var små och ibland fick man kämpa för att tiden verkligen skulle kunna gå ihop och räcka till och att man skulle hinna med allt och man tyckte att dom äldre då var sååååå tråkiga, men nu sitter man där själv och är lite halvtråkig eller vad man nu ska kalla det, när man är hemmakär som då jag är, men då får man faktiskt vara tråkig, det är sååååå lugnt och skönt🥰

Jag själv tänker mycket nu när jag har blivit äldre på vad eller hur mitt liv hade sett ut och blivit idag om jag hade fått behållt även dom barn som jag har mist😢 och som man har en saknad efter ändå såklart! Klart att man tänker på hur han skulle ha sett ut den min förstfödda son och vem hade han varit lik?😢 och vad han skulle ha blivit av idag, men nu blev det tyvärr inte så för just mig men ändå tror jag att allt har en mening på nåt vis! Samma när jag väntade tvillingar och miste den ena, vart finns han idag😢 och hur skulle det set ut idag med han också? Många frågor som tyvärr det inte det finns några svar på! Som tur är fick jag så fina och väluppfostrade barnbarn i alla fall som är så gulliga och fina och några av dom hör ofta av sig, nästan varje dag och är ofta här och hälsar på mig och vill gärna vara här efter skolan ofta 🥰 det är jag jätte glad för🥰 och det är verkligen min efterrätt i livet och tack till mina fina döttrar som låter mig vara med i sina barns liv🥰 vilket inte är alltför vanligt i många familjer idag tyvärr..

Jag trivs bäst hemma i min egna lugna och hemtrevliga vrå" och dessutom helt ensam för det är såå skönt" faktiskt att bara få " vara" ifred och det är så skönt också när man jobbar natt för då jobbar man inte med så många andra och det blir mindre tjatter ifrån så många för jisses när dagen kommer🙉 och sen på dagarna, ja då jobbar ju mannen så då kan man bara gå hemma här och njuta av dagarna för sig själv och göra precis det som man vill göra och inget annat😊 det är ju livet det😍

Sen kan man åka iväg när och hur man vill och fika med vänner eller vem man nu vill umgås med och kanske hälsa på nån sådär ibland om eller när man själv vill och orkar, det tycker jag är så skönt och man har typ inga måsten längre i livet nuförtiden för dom har jag lagt på hatthyllan för flera år sen🥰 och det tänker jag fortsätta med också förutom att jag såklart ställer upp och har mina barnbarn när man frågar mig om hjälp🥰 dom är ju det bästa som jag har och dom ger mig verkligen så mycket🥰 dom är guld värda mina juveler🥰 dom som vågar ha barnen hos mig förstås då🤣🤣🤣🤣🤣

Sen har ju jag med många runt mig nu förlorat flera fina vänner som är runt omkring oss också även i yngre ålder pga dessa 💉 och kommer förmodligen mista fler efter vad jag har sett och förstått😢 så vi som förlorar våra nära och kära nu här framöver får försöka att stötta varandra då vi absolut inte är ensamma om det!

 

Det som jag är glad över är att jag kommer ändå stå kvar här i alla fall för dom som kommer bli kvar trots det att folk inte har lyssnat på mig..När den här dagen kommer när det då blir så svårt för alla dom som inte har förstått nånting och har blivit så grundlurade även om jag nog kommer tänka och fundera ändå " hur kan dom" eftersom en dag efter dag i flera år har faktiskt dessa människor stått och hånskrattat åt mig rakt framför mig och nedvärderat mig inför både familj, vänner och kollegor😢 fast jag har försökt i så många år att förklara det här med att både pfizer och moderna, även andra gömde undan så många dödsfall av just deras 💉 försök från olika myndigheter! Dom gömde alltså till och med dödlighetsdata och det är väl ändå ganska sjukt och omänskligt att göra så, då har man ingen empati😢

 

 

Sen talade dom inte ens om eller ens att dom rapporterade om vaccinrelaterade dödsfallen bland deltagarna som var med i en klinisk prövning av BNT162B2 efteråt när amerikanska myndigheten inom läkemedel FDA hade utfärdat ett EMERGENCY USE AUTHORIZATION för just dom här farliga och giftiga produkterna när till och med tillverkarna av vaccinet misslyckades också för ett större antal försökspersoner för att redogöra så dom hoppade av studien 🙈 så alltså vad ledde det här till då, jo att ingen fick reda på eller ens fick en kännedom om en 3,7 - faldig ökning av just hjärtdödsfall på dom som fick det här vaccinet🙊 alltså artikeln som skrevs om detta beskrevs som " en rättsmedicinsk analys" definierad av US NATIONAL INSTITUTE FOR STANDARDS AND TECHNOLOGY som " användning av vetenskapliga metoder för att kunna utreda brott och även bevis i en domstol😇 där utredare tittade på alla 38 dödsfallen som hade inträffat mellan 27e juli 2020 som var starten av fas 2/3 pfizers- BioNTechs studie på detta vaccin och slutade den 13e mars 2020.

I fasen ingick så många som hela 44060 försökspersoner, där hälften av försökspersonerna fick då BNT162B2 och hälften fick som i alla olika studier placebo som bestod som alltid av en saltlösning, och just det här försöket var inte som i vanliga fall utan här fick försöksgruppen som hade fått placebo helt plötsligt byta till den andra gruppen som var vaccinerade och fick sin första spruta med just detta BNT162B2 i vecka 20 eftersom FDA hade ju utfärdat ett EUA - tillstånd för just det här vaccinet, men när man byter så där ifrån placebo grupp till en vaccin grupp eller som man säger att " avblinda" det gör man när nyttan med själva läkemedlet som ingår i försök i studien är så stor så det blir oetiskt att inte behandla dom som är försökspersoner s.k " prövare" som kan överväga att avblinda en studie på cancer om nu alla som är obehandlade skulle försämras eller dör medans dom andra blir bättre ,men normalt baseras ett sånt här beslut på säkerheten av produkten när det gäller att uppnå ett och annat mål.

Efter vecka 20 när dom då som tidigare hade fått placebo men som senare hade övergått till det riktiga vaccinet så visade det sig att dödsfallen fortsatte i hög takt hos dom, så det viktigaste är ju att man fann bevis för över en 3,7 faldig ökning av dödsfall på grund av just händelser med hjärtat på dessa försökspersoner som hade fått just BNT162B2 jämfört med dom andra som fick bara placebo, så alltså hela 79% av dödsfallen "registrerades"  inte ens i tid, så alltså så dolde pfizer signalerna om just dessa hjärt biverkningar, och kunde lugnt och stilla fortsätta att göra sina försök utan att dom ens skulle bli ifrågasatta om det, så idag ser vi då alltså resultatet av varför så många helt plötsligt bara ramlar ihop och dör knall och fall överallt och det här är inte ens lagligt då man kringgått både sina etiska och juridiska skyldigheter, så låt oss säga att om nu pfizer- BioNTech verkligen hade uppfyllt sina rättsliga och sina etiska skyldigheter och hade rapporterat alla dessa biverkningar som många nu har och hade fått och som många dog av så hade deras data i så fall visat att det var precis lika många dödsfall I både placebo gruppen som i vaccinations gruppen som alltså blir ett resultat att då hade aldrig detta vaccin ens blivit godkänt då det inte ens fanns nån tydlig fördel med att ens ta detta vaccin då det ändå visade sig inte fungera mot det som det skulle göra utan folk dog istället!

 

Det här är och kommer bli en sån tragisk och en sån stor skandal som har förstört så många människors liv och fler kommer förmodligen att skördas med tiden eftersom den här vaccinationen är bara till för att avbefolka världen, vad mer ska folk se och förstå innan det blir ett riktigt stopp på det här fullkomliga bedrägeriet i bara ren och skär ondska! Flera länder har stoppat det här vaccinet för länge sen men sverige, ja dom fortsätter att ge det?

Usa har förredten jätte stora rättegångar nu med så många anmälningar som har kommit in på skadade människor och pfizer och big pharma kommer nog få stora böter och även fängelsestraff för världens mest största begrägeri som har begåtts mot världens mänsklighet och dom kommer att bli krossade till slut och sverige, ja dom fortsätter bara att ge fler och fler, jag tror svenskarna faktiskt sover mest i världen!?? Men kom ihåg att dom alltid kan gå tillbaka och bli frikända för "folket tog faktiskt vaccinet på eget bevåg"  utan att ens bli tvingade och då är det ju inte mord..Sen att dom har hittat ett ämne i vaccinet som även framkallar och ger folk cancer som vi " foliehattar" har sett att det gör och som vi har påpekat länge nu och folk dör som flugor i det nu, men det kommer dom aldrig åka på ändå😊 så förmodligen kanske allt läggs ner och folk fortsätter att dö! Eller så får dom dödsstraff men det hjälper inte dom som blir sjuka och dör och dom nära och kära som många kommer att mista inom några år och som vi redan många av oss har mist!

Många får nu cancer men man ser inte ens sambandet mellan vaccinet och cancern för dom vill nog inte se antar jag! Fort går det också eftersom när man upptäcker cancern har det redan gått för långt för att göra nåt åt det och man får endast några månader på sig att leva sitt liv då man inte ens hinner behandla det då spridningen redan är så enorm överallt. Många som har haft det så nu! För nånstans tror jag att man ändå funderar vad det är som man har tagit " helt frivilligt" utan att ta reda på vad det egentligen innehöll?

 

Det har blivit mer och ner cancer som går fort nu och många dör alldeles efter att dom fått reda på att dom har det, det kommer bli en enorm explosion snart med förmodligen ännu fler nästa år som kommer drabbas! Den som lever lär nog få vara med och se antar jag! Det är många än som sover djupt i dvala och inte ens kommer att vakna och inte ens kommer att förstå vad allt handlar om eller vad som händer bakom allt och då är det nog redan försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0