Onsdag

Helgen kom och helgen gick som vanligt igen i en rask takt, och veckan har bara runnit förbi😇
Nu Àr vi redan i mitten pÄ nÀsta vecka och den kommer rinna undan den med!
Jag har haft prov i skolan och Ă€r Ă€ntligen klar nu, jag har haft planeringsmöte och jag har Ă€ven hunnit med att ha fikat med en av mina bĂ€sta vĂ€nnerđŸ„°
Jag har Ă€ntligen fĂ„tt vara ivĂ€g och fĂ„tt trĂ€ffa mitt första barnbarnsbarn som mitt första barnbarn nu har fĂ„tt och myst lite med hanđŸ„°
VĂ€rldens finaste lilla kille och sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ litenđŸ€—
Jag har hĂ€lsat pĂ„ min mellersta dotter och Ă€ntligen har jag hunnit kunna fira hennes man nu ocksĂ„ efter mycket om och men, men nu sĂ„ Ă€ntligen sĂ„ kom tiden som man knappt har idag😊
Jag storstĂ€dade huset överallt i Lördags ocksĂ„ och dagen slutade med min migrĂ€n, det var lĂ€nge sen jag hade det nu men antagligen sĂ„ stressade jag för mycket och dĂ„ blir det ju sĂ„đŸ˜‡
Men jag fÄr ju snart vila i nÄgra veckor igen!
Min minsta dotter var hit med barnen och hĂ€lsade pĂ„ ocksĂ„ i Lördags, det var Wilma som skrev och frĂ„gade om dom fick komma förbi och hĂ€lsa pĂ„ och det fick dom ju sĂ„klartđŸ„°
Söndag trĂ€ffade jag min minsta och finaste son ocksĂ„ och vi umgicks halva dagenđŸ„°
Alltid lika kul att trĂ€ffa han och vi pratar mycket gamla minnen och det blir en hel del skratt dĂ„đŸ„°
Har Àven fÄtt tiden Àntligen nu för min operation men jag Àr allt lite nervös nu..
Men man kan hoppas att det gÄr bra i alla fall!
Idag tog jag alla prover som falun mÄste ha sÄ dom vet att vÀrderna ligger bra för att kunna operera!
Jag har lyssnat ifatt pĂ„ allt som jag inte har hunnit under veckan nu som Ă€r viktigt att veta med allt som hĂ€nder runt omkring ossđŸ„°
Det konstiga Àr att det som jag drömmer om nu ser ut att det hÀnder eftersom sÄ det mÄste vara nÄnting i mitt undermedvetna..
Jag berÀttar ju inte allt dÄ jag inte vill sÀga allt vad och om vem som saker hÀnder utan jag tror att allt Àr en enda stor mening med allt och det som man fÄr har alltsÄ en mening.
Det rör om en hel del nu lite överallt hos mÄnga mÀnniskor och nÄnstans mÄste ju det har hÀnt förut nÄnstans eftersom det nu Àr som det Àr för mÄnga.
SjĂ€lv ler jag varje dag och lever livet och kommer inte alls" nĂ€r den dagen kommer" eller nĂ€r det vĂ€l hĂ€nder det som jag har sett att ens stĂ€lla upp, det Ă€r nĂ„t som Ă€r sĂ€kert😉
DÄ kommer personen att stÄ dÀr och det finns bara en enda utvÀg kvar.
DÄ finns det ingen ÄtervÀndo mer!
Men det bekymrar mig inte heller nÄ  mindre typ i alla fall och inget alls att dessa fula kungafamiljer inte Ă€r riktiga mĂ€nniskor ens utan allt Ă€r bara en sjuk lĂ„tsas lekđŸ€‘
Dessutom Àr hon/eller "vi sÀger vÀl han" borttagen för lÀnge sen tillsammans med sin pappa och mamma.
 
Dom andra i ”familjen” vet jag och flera med mig just nu faktiskt inte nĂ„t riktigt om Ă€n!
Men dom hĂ€r tre har man ju sett sjĂ€lv att det finns pĂ„ listor som Ă€r markerade ”executed”😬
Äntligen sker det som vi har lĂ€ngtat efter!
SÄna hÀr mÀnniskor ska bara vandra en enda vÀg!
Ett kĂ€rnvapenkrig/ett scare event som kommer gĂ„ng efter gĂ„ng Ă€r bara för att skrĂ€mma upp Ă€nnu flera mĂ€nniskor som Ă€r sĂ„ lĂ€tta att lura dĂ„ dom gĂ„r pĂ„ detđŸ€”
Vi ska ha fötroende för myndigheter, vi ska lyda dom och hÄllas i fruktan, sÄ djÀvlar Àr det och men vad Àr det för nÄt som mÄnga inte ens förstÄr?!
Vem vill driva sÄna fake news?
Dom som Àr köpta sÄklart av hela eliten.
Först sĂ„ kom ju pandemin, nĂ€r den sen blev helt tyst som muren ja dĂ„ kom ju ukraina och det kriget, sen nĂ€r det blev tyst om det ja dĂ„ helt plötsligt sĂ„ kom israel och det kriget ocksĂ„ och nĂ€sta gĂ„ng dĂ„, ja dĂ„ kommer nog taiwan skulle jag trođŸ€”
Filmer visas dÀr en hel hög med lik ligger och lÄtsas vara döda men dom röker för fullt och det finns dom som tror pÄ att dom Àr döda!
 
"False flag" fĂ„r man absolut inte ifrĂ„gesĂ€tta i det hĂ€r korrupta landet, oh nejđŸ€‘!
Vad vill man nu uppnÄ med allt det hÀr dÄ?
Att fÄ folk att bli Ànnu rÀddare sÄklart sÄ dom fÄr mer kontroll över mÀnskligheten och dÄ kommer folk göra precis som eliten vill att dom ska göra!
Styra dom!
SkÀmmas borde dom göra som Àr med pÄ det hÀr för att lura folk att det Àr bÄde krig och pandemi!
Svensken förbereder sig sĂ„ gott han kan nu, vi som vet vi vet, dom andra kommer sitta riktigt i skiten snart o h skaka och inte förstĂ„ alls vad som hĂ€nder😇
NÀr vi stÄr dÀr utan mat, utan pengar, ingen bunkring, ingen bensin och ingen bil, sÄ ja dÄ kommer nog Àven dom tuffaste och hÀftigaste att fÄ sitta dÀr och glo och inte ens veta vad eller hur man gör!
DÄ Àr man kanske inte sÄ tuff lÀngre?
Bataljonen byter faktiskt bara frÄn olika emblem pÄ sina uniformer och " fÄr" familjerna fortsÀtter och byter sina profilbilder till sina olika flaggor och hejar pÄ "human trafficking" och "barnfabrikerna" till en dag nÀr allt kommer fram, skÀms man inte dÄ sÄ vet jag inte ens om man nÄnsin kommer bli mÀnsklig och skÀmmas?
Jag kan sĂ€ga att 90% av de mina som jag kĂ€nner kommer slĂ„ bort det precis som om det inte ens har hĂ€nt, precis som med allt annat som visat sig vara vĂ„r sanning som vi " foliehattar" försökte fĂ€ i er alla đŸ€ĄđŸ€Ł
TÀnk att folk lever precis som vanligt medans dom dÀr höjdarna plockar ner stad för stad och vill att vi ska ha bara 15 minuters stÀder, tio stÀder har redan skrivit pÄ, ja det Àr faktiskt sant!
vi Àr pÄ vÀg mot vÀrldens största utomhus fÀngelse om inte folket börja vakna till liv snart
Är det sĂ„ ni vill ha det?!
Pandemin dĂ„ och 💉 som det nu har kommit fram " som vi foliehattar sa" och dom har nu gĂ„tt ut med att just det hĂ€r 💉 vaccinet som har getts till nĂ€stan hela vĂ€rlden var helt olagligt, ja ni lĂ€ste rĂ€tt, dom har nu gĂ„tt ut och sagt att det har getts till folk fast det inte ens var lagligt eller godkĂ€nt att anvĂ€nda det pĂ„ mĂ€nniskor och nu gĂ„r ju folk omkring som nĂ„gra tickande bomber i sin kropp dĂ€r ute med ett gift som man nu vet var bara för att föda folkđŸ€Ą
Det mÄste ju kÀnnas rent fördjÀvligt att man har gÄtt pÄ det hÀr och blivit sÄ grundlurad eller?
Fast foliehattarna sa ju det ifrÄn början.
Undra nu om foliehattarna verkligen var sÄ himla blÄsta egentligen som dom flesta av er sa för nÄt Är sen och hur mycket dom egentligen konspirerade?
Man Àr duktig pÄ att skrÀmma befolkningen och sÄ helt plötsligt sÄ löser man sen problemet?
Och fÄrskocken, "ja dom bara köper det!"
Tanken har faktiskt slagit mig att " tÀnk om det faktiskt Àr sverige som Àr den onde i alla krigen?
Vet vi det egentligen?
Vad vet vi egentligen?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0