Måndag

Helg när den är förbi igen och så börjar en ny härlig vecka med nya utmaningar igen då!
Dagarna, veckorna, månaderna och åren bara rinner iväg och jag, ja jag bara hänger med liksom på nåt sätt!
Nu har jag då minskat dosen på min medicin och vi får se nu då om det håller i sig den här gången så jag får börja må lite bättre igen😇
Fick även ett brev ifrån min läkare igår också som opererade mig i falun och dom hade tagit prover på min sköldkörtel som inte visade ett minsta tecken på varken nån cancer eller nåt annat konstigt utan den var så fin sa hon😇
Så jag hade inte ens tänkt tanken på att det skulle vara nåt sånt heller då jag är noga med att äta sånt som håller sånt skit borta😇
Idag var det kallt ute och härom natten var det hela - 13.6 grader så nu känns det att vintern är här😊
Just nu mår jag bättre än nånsin faktiskt i livet och har gjort ett bra tag nu fast jag ändå är sjuk, det är så skönt men tror att det mycket betor på att jag har börjar tänka mer på mig själv nu och på dom som även finns runt omkring mig också som alltid finns för mig🥰
Har tagit bort ganska många energitjuvar i mitt liv idag och dom som inte ger mig nåt bra i livet som man ändå inte mår bra av😊
Mitt lilla barnbarnsbarn ligger i falun nu och är dålig lilla stackaren "gammelmormors hjärta" så liten och så försvarslös, tur att han har sin mamma och sin mormor med sig som tar hand om han där nu🥰
Vi har kontakt varje dag och min dotter ringer video så jag får se underverket🥰
Idag fick jag ett samtal ifrån mitt barnbarn Thilde som sa att dom ville fira jul med oss nu i år🥰
Bella sa att dom skrikit rakt ut att dom ville göra så i jul och ingen blev så glad som jag blev såklart🥰
Jag har aldrig under åren som har gått fram till nu heller firat jul med mina barn och barnbarn sen dom blev vuxna och sen flyttade hemifrån då dom har firat med sina andra respektives föräldrar😇
I år kunde jag tyvärr inte åka med dom till jul då jag jobbar precis hela julen😇
Jag har bara varit runt och lämnat julklappar till dom i alla år och vissa barnbarn är så duktiga och tackar för sina julklappar medans vissa i te ens hör av sig men nu köper jag o kså bara till dom som uppskattar julklapparna ifrån oss också och blir glada för det😊
Så det var jätte snällt av min minsta dotter och bjuda upp oss till dom nu över jul nu i år🥰
Jag har klarat mig såklart ändå då jag har ju ändå min mans familj också men lite skoj ändå att fira med barn och barnbarn ibland också🥰
Det kanske inte blir så många år här nu som många kan fira jul ens med sin släkt då det kommer bli många "som jag har sagt tidigare"  som antagligen kommer att bli sjuka och många kommer förmodligen bli mer än bara sjuka av detta 💉 som dom har tagit så många får nog räkna med mycket ledsamheter här framöver och många kommer nog bli att sitta ensamma dom också och då är det ändå skönt att veta att man själv slipper känna nån skam mot nån att man inte fått varit med tidigare i alla fall så att man måste känna ett tvång med nåt som inte har varit förut🫠
Vad vi vet och vad vi har tjatat så himla länge om i flera år nu är ju att C19 💉 innehåller ju aluminium och glykol och även kvicksilver " som dom flesta 💉 naturligtvis gör" om msn nu inte redan visste om det då " det innehåller även dna ifrån barnapor som man kan få " chicken pox " av och ifrån kycklingar som kallas mrc-5 och även nåt som heter graphene oxide som är så livsfarligt när det vandrar runt omkring i våra olika organ i våra kroppar och sakta förgör dom till dom helt enkelt inte orkar mer pga giftet som dom utsätts för.
Finns att läsa på
www.talaomdet.se
Kan man även läsa i innehållsförteckningen " om man nu orkar" vilket jag själv tror att folk bryr sig inte ens om att kolla"?????
Konstigt att man inte ens vill veta vad man sprutar in i sina kroppar?
Det är min mening i alla fall😊
Nu har det även visat sig " som jag också sagt i flera år förut och tjatat om" att en ny studie där den visar att Pfizers mRNA orsakar alltså en sorts turbo cancer 🙈  hos dom som är 💉 och det smartaste som dom har gjort är ju att det ska inte märkas ens att cancern finns i sin kropp " innan det har gått så långt så det redan är försent" att bota den och då är det försent och man tynar fort bort och dör?????
Många som har gjort det nu dom senaste åren😢
I en belgisk studie där dom injicerade 14 möss med bara endast två Pfizer doser covid-19  mRNA - 💉  så dog den första musen "alltså 7%"  helt plötsligt och hade då fått den här turbo cancern med lymfominfiltration i sina olika organ som lever, njurar, mjälte, lungor och även i sina tarmar och mössen "hade inte ens visat "ett enda tecken" på att vara sjuka innan den plötsliga döden infann sig, så nåt smart har dom allt gjort med dessa 💉 så människor inte ska kunna eller ens hinnas räddas då det gått för långt när man väl upptäcker att man har det🙊
Det här är ju den andra studien på just Pfizer mRNA - 💉  som visar att folk får turbo cancer efter  just 💉 
Den här studien med just dom här 14 mössen var större än studien för att ens godkänna Omicrons bivalenta mRNA-BOOSTER💉 mot covid- 19 som nu har getts till miljonär människor runt om i världen och den studien omfattade bara 8 möss..???????
Så åren som kommer lär väl visa vilka som har tagit 2 eller fler av dessa berömda 💉
Advokat Tom Renz som också vittnade om just den här utfrågningen om " Injuries Caused by COVID - 19 💉 med detta mRNA med teknikens uppfinnare Robert Malone sittande bredvid sig i rätten sa att covid- 💉 tyder på att det är ett biovapen" precis som jag sa ifrån början" som ligger bakom precis hela denna plan och denna hela stora agendan och har varit planlagt sen länge, länge och minst åtminstone i 9 år tillbaka genom s.k " gain of function - forskning" 🤑🤪
Det hävdas även i målet att EcoHealth Alliance arbetade med CCP och även Wuhan med laboratoriet där och skapade" ja typ det här som vi har haft som en fruktansvärd mardröm nu" och dom visste " precis" vad dom gjorde och det finns även massor av bevis på det här!
 
 
Många känner sig lurade nu" men glöm för sjuttsingen inte nu"  att det var endast "bara du själv"  som gjorde ett helt eget val innan du ens besprutade dig med detta gift!
Om nu släkt, vänner, kollegor" ja name it " hade lyssnat på oss som fattade ifrån början så hade inte så många behövt förlora och kommer att fortsätta förlora så många som dom idag har gjort?
Att det sen är så få svenskar som inte ens kan förstå vad som sker ger mig ännu mer oro och det går mig totalt förbi!
Eller vill man helt enkelt inte förstå?
Bryr man sig absolut ingenting?
 
 
Det är ett medicinskt experiment att man nu använder sig av ett 💉 mot just covid- viruset Sars-2 eftersom inom EU har ju dessa 💉 fått " Conditional marketing authorisation" som alltså bara har ett villkorat tillstånd att användas som menas att man inte ens har testat det här 💉 så dman vet inte ens om det är säkert eller ens är effektivt" vilket vi med facit i hand idag har sett att det ju inte är"
Ett villkorat är bara endast provisoriskt godkännande och omvandlas till ett godkännande den dagen då dom uppföljande studierna visar att eller bekräftar att dom verkligen är positiva!
Om nu inte detta 💉 blir ens godkänt som " är bara nödgodkänt" till sista december i år, ja då tar man helt enkelt bort det ifrån marknaden då det inte ens fungerade eller ens hade nån effekt och jag själv tror att detta 💉 kommer förmodligen inte att ens bli godkänt då dom fått in så många svåra biverkningar och så många dödsfall redan i dagsläget..
Och fler lär det bli innan denna studie ens är klar.
Ett experiment 💉 kan inte ens godkännas ens fullt ut förrän just en klinisk studie är helt fullbordad och vad vi vet så görs det nu😇
Batchen som är farligast av "grafenoxid" så var det 99% i spanien som fick just dom och jag kan tänka mig att dom lär nog inte överlevt länge efter det!
Det är ju så uppenbart att man kan ju inte ge precis alla människor precis samma procentsats för då skulle ju "fler än vi som fattade ifrån början" också fatta att nåt inte ens stämmer så därför får ju alla olika människor olika procentsatser såklart så inte alla skulle bli sjuka eller dö samtidigt..
Enligt han som uppfann grafenoxid så fungerar det så att tar man detta giftiga 💉 så lever man i 8 år om man har tagit bara 1💉  som då innehåller 20% grafen och sen ju fler man har tagit ju mindre år tar det ju då innan man blir sjuk eller dör, beroende på vilken procent gift man har fått i sina stick!
Sen vet inte jag om det är så men dom som gjort det här giftet vet nog mer än vi skulle jag tro!
 
 
 
 
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0