Tisdag

Hejsan! Nu har det gått en vecka återigen och det har varit fullt upp som vanligt, fulla huset i barn och barnbarn med mys som vanligt här hemma🥰
Wilma skrev och frågade om hon fick komma hit i Lördags och det var ganska skönt att hon ville det så man fick nå annat att tänka på än sitt illamående😇
Så dök största dottern upp och barnbarn och bonus barn så vi åkte vidare till minsta dottern och umgicks allihopa och fixade lite med allt det nya som kommer bli så fint där när allt är klart 🥰
Det har varit både besök på akuten och till läkaren under den här veckan som har varit och jag fick nå äckligt bedövningsmedel på akuten som jag skulle dricka så jag blev bedövad i hela munnen och halsen och det var inge gott usch och kändes så märkligt på nåt sätt😊
Läkaren var jag hos nån dag senare då jag inte blir bra med magen så då fick jag fyra nya mediciner" jag som inte ens gillar mediciner" han ifrågasatte till och med varför jag inte hade tagit ut dom mediciner som jag hade fått redan förut😇
Men alla som känner mig väl vet ju att jag är hopplös med mediciner " jag tar ju sånt endast om jag måste och det är absolut nödvändigt"
Hursomhelst så blev det vila och att gå på diet i alla fall då jag mådde illa varken om jag åt eller inte!
Kanske man går ner några kilon nu då, har bestämt mig för att sluta helt med godis och sånt och försöka gå ner 10 kg i alla fall!
Har inte ätit nåt godis, dricka, chips eller socker på en vecka nu och vet ni" inget godis sug alls, så nu blir det långa promenader med min dotter som står på schemat här framöver så jag kan gå ner lite i vikt så kanske magen blir bättre..
Ska boosta nu med både flera vitaminer, flera mineraler och ett te som rensar levern och detoxar lite få se om jag lyckats..
Har varit upp med lite grejer till min minsta dotter också till hennes nya hem eftersom vi har så mycket dubbelt i husvagnen som vi absolut inte behöver längre, så jag plockade ihop en hel del och åkte upp dit med det!
Annars har jag försökt att gå lite promenader också och det känns lite bättre när man mår illa 24/7.....
Det har varit kallt fast solen har varit framme, jag provade sitta på verandan men det var lite för kallt tyckte jag men hoppas snart att det ska bli sol,  lite sommar och varmt i alla fall🥰
Idag kom barnbarnen hit efter skolan och jag hämtade Wilton på fritids för dom skulle vara här idag och vi åt middag ihop allihopa, så mysigt🥰
Nu när vi har en ny värlsordning äntligen " som vi har väntat och längtat efter det här" efter allt som nu händer och har hänt under några år bakom kulisserna" alla vet ju fortfarande inte vad som pågår" men vi som vet i alla fall har längtat efter det här nu i flera år🥰 och nu blir det äntligen ändring på allt snart och våran media har nog inget annat val än att gå ut med sanningen snart då det uppdagas något nytt dag för dag nu!
Sanningen kommer alltid fram så är det ju och nu börjar det sippra fort😇
 
Antagligen kommer nog mycket ut snart och jag skulle kunna tro att många som fortfarande skrattar och hånar oss " foliehattar" kommer nog bli dom som drabbas värst och hårdast..
Dom lyssnar inte ett dugg alls!
Helst inte dom som har tagit 2 och fler 💉 och det är dom som ser mest trötta och orkeslösa ut när man ser dom, flåsar, ont i leder, hjärtat och inte helt koncentrerade, ja typ att hela deras allmäntillstånd har verkligen påverkas och ändå förstår dom inte alls sambandet!
Det pratas bara om nästa dos och hur viktigt det är att fortsätta fylla på?
 
Vänner och bekanta, nära som har fått så många olika krämpor av alla dess slag men läkarna hittar inga fel " konstigt" inte konstigt alls om man frågar mig och många andra med mig också!
Alltfller dör alltför tidigt nu i unga år och flera även runt mig har dött bara knall och fall och det är så hemskt!
Man kan inte förneka sanningen längre, för nu har skörden bara börjat och det kommer skördas fort nu..
Dom sovande sover och hur fan länge ska dom sova egentligen?
Jag kommer inte heller stå där sen när det rasar heller då jag vet vilka som hållit med mig och vetat vad som komma skall🥰
Nu orkar jag faktiskt inte bry mig längre, utan jag har varnat och tjatat i flera år och fortfarande sover mestadels av dom som jag känner i alla fall, måste vara jobbigt för dom som fortfarande sover och följer sitt egna ego begär än idag😇
Fallet är nu nära och man kommer falla hårt om man inte har vaknat och förstått😇
Jag själv tycker att det är fruktansvärt jobbigt att så himla många inte ens fattar eller har fattat än men tycker att jag är så djävla dum i huvet, men jag upplever att dom flesta som jag känner i alla fall inte orkar eller ens vill bry sig eller ens ifrågasätta sina liv då det är verkligen tufft att vakna om man inte har varit vaken så länge som jag har varit då🫢?
 
Jag hoppas och vill verkligen att många, många fler ska förstå vad mänskligheten blir och har blivit utsatt för och vakna under årets gång😇
Igår körde dom chemitrails på hela himlen och inte konstigt att folk blir sjuka hela tiden i luftvägarna?
Är det inte maten och vattnet dom förgiftar så är det ju luften så det gäller att veta hur man ska skydda sig på bästa sätt!
Jag har själv grävt och grävt sen året före covid- 19 och hittat massor av saker som inte kan försvinna ut ur mitt huvud, så nu hoppas jag att det vänder och vi kan rädda dom som räddas kan i alla fall🥰
Ondskan är så obeskrivligt stor, hemsk och kraftfull och man kan inte ens tro eller förstå att det är så om man inte gräver och får fram sanningen.
Nu är det äntligen dax att det släcks för alltid, då operationen har hållit på sen 2017.
När den som är rik öppnar sina ögon så blir det ett helvete, vi föds blinda innan vi också får upp våra ögon för allt som vi ska se😇
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0