Fredag

Ny dag, ny vecka har nu gått och det har verkligen varit nya utmaningar, den här veckan började jag med en heldag i skolan och äntligen får vi börja med min kurs som jag bara älskar att läsa och det är ju den palliativa kursen😇 Jag fick ju VG på kursen och alla uppgifter även i kursen som har varit så jag har fortfarande det i alla kurser" fy fan vad jag är bra" så kul att det går bra att plugga!

Har varit uppe i ottan nästan varje dag och ibland är det faktiskt skönt, även om jag för det mesta då absolut inte gillar mornar och är nog därför som jag jobbar ständig natt antar jag, finns inget härligare än när man går av sitt skift på morgonen och man ser alla trötta dom där människorna när man åker hem som ska till jobbet och jag, ja jag får ju åka hem och lägga mig och sova i en varm säng 😇

Jag tycker att det är så sjukt att många inte förstår den här " plötslig död"  varianten som har kommit helt plötsligt och som var och varannan idag dör av idag? Fast det hänger väl ihop med dom här " fina" injektionerna som alla stod i kö för att ta och alla skulle vara först för att få dom" det var ju så viktigt" eller hur? Dom stoltserade med dessa fina injektioner varje gång dom tog så kavlade dom upp så glatt och delade med sig på olika medier😉

Visst har det väl funnits " plötslig död" förut såklart också men det var sååå ovanligt innan injektionerna kom men idag dör många bara sådär och förut kunde man se varför dom dog i just det men idag visar ingen av själva obduktionerna ingenting alls varför, är d inte det ganska märkligt så säg?

Låt oss tänka såhär: Om det nu blir som många av oss " foliehattar" sa ifrån början så kommer det här öka sååå snabbt i år och nästa år och bli en ja ska vi säga " vardag" för många och många av oss kommer förlora en hel del nära och kära! Hur kan man ens vara så naiv? Tragiskt och sorgligt för dom som gick på allt lurendrejeri och samma för dom som förlorar nära och kära trots att det fanns dom som varnade!

Så tragiskt alltihop! Har tre vänner i en relativt liten by, som har problem med domningar och nervsmärtor i benen och även hela ena sidan. De verkar ändå inte förstå sambandet. Alla verkar känna en eller flera med cancer också helt plötsligt.😔

Alla ni som tyckte att ALLA skulle ta giftet det här djävla, även era barn, här ser ni ju resultatet! Säkert dog dom där fem ungdomarna i Värmland också av det här djävla giftet! Jo jag vet, att de ljuger för att undanhålla oss sanningen. MEN sanningen MÅSTE FRAM!!

 

Visste ni om att  Landstingen fick ju till och med  priser om de lyckades pracka på tillräckligt många detta skit?....... statistiken är ju att nu under dom här dryga 3 åren har 21 ungdomar som varit under 20 har avlidit med viruset 5 per år typ.... drygt 1 per miljon per år..... att injicera nästan 4 miljoner flera gånger well do the math! Och sedan visar det sig ändå att ett preparat som ska vara eller " är" "effektivt och säkert" har fungerar typ på lite sikt ungefär som ett glas vatten..... man tycker att alla inom vården som deltagit i denna övertalningskampanj ska byta jobb innan en ännu "farligare" sjukdom (virus) dyker upp.... för gissningsvis kommer ett till preparat att tas fram såklart som det nu grasserande, det bivalenta, som testats på 8 möss.... och nu verkar det som att original virus och Omicron klumpar ihop sig till ett par nya virus också..... och så gott som alla som avlider med viruset numer är behandlade med något av dessa äckliga preparat....

Enligt "Euromomo så är det faktiskt en helt klar överdödlighet bland barn som är 0- 14 år gamla helt plötsligt, och det är i flera länder som man har sett det här. Det har ökat massor med just " plötsliga dödsfall" med hjärtstopp just i den åldern och även många medelålders och äldre precis som Dr Andreas Noack varnade för hela tiden ifrån början och att har man tagit 2 eller fler och fått dom som är farliga så tar det mellan 2-3 år efter att man fått sticket injicerad muskelärt tills att själva giftet " grafenhydroxidet" i sticket tagit sig ut i ens blodomlopp och då har den hunnit göra så stor skada och då bildas det massor av blodproppar och då är det ganska så försent! Det här har ökat så mycket bara det sista halvåret och nu börjar man se alla resultat av det och det kommer öka i år och nästa år" det här sa jag redan 2020 och innan vaxxet kom att 2023 och 2024  och 2025 kommer vi få se vad det gjorde med mänskligheten" men lyssnade mina vänner"? Lyssnade min familj? Nej ni det var inte många kan jag lova som ens lyssnade på vad jag sa utan kallade mig för " foliehatt" och "konspirationsteoretiker" och hånskrattade åt mig och sa att jag var dum i huvet. Men idag är det nog inte längre nån konspirationsteori eller vad säger ni? Allt för att få gå in överallt men idag är och var det nog alldeles säkert värt det i alla fall för dom som inte värderar livet så högt  eller ska vi säga för dom som värderarde injektionen högre än livet?

Kemisten Dr. Andreas Noack var ju en expert på den här grafen och deras olika varianter och den enda inom EU med den expertisen där han visade hur grafen finns i nanopartiklar med en så liten tjocklek som 0.1 nm och en längd på 50 nm som jämförs med ett vasst rakblad som en vass rakkniv och som skär igenom allt som står i vägen för den som sen sprider sig lätt I människors kroppsvätskor och sen rinner ut i blodomloppet, där det bildar kullar, fördjupningar vilket skapar hinder som sen blir till avlagringar och klumpar till blodproppar. Toxiloger som letar efter gifter hittar inga då eftersom grafen inte är levande så kommer den aldrig att upptäckas i kroppen och därför hittar man inga fel vid en obduktion och många av ingredienserna finns inte med då det anses vara en affärshemlighet..varför? Kanske för att man inte ska se hur skadliga dom är! Men lyssnade folk ens på han? Nej inte så mycket va? Undra varför han helt plötsligt dog? Antagligen för att han gick ut med sanningen😉

Dom som dog direkt när dom tog den här injektionen fick injektionen direkt i sina blodkärl och då kom grafen direkt in i blodomloppet men dom som fick sina injektioner som stannade kvar i sin muskel  då tar det bara längre tid för innan grafen går ut i blodet då grafen är oförstörbar, så dom som fått vaxxet har det här för alltid i sin kropp och det gnager sönder mer och mer ju längre tiden går!

Man kan ta hur många doser som helst intramuskulärt och sen leva i några år, men oavsett ålder alltså hur gammal eller ung man än är som tagit 2 eller fler doser och varit helt okej ifrån början när man tog dom så får dom bara en längre tid på sig innan man blir sjuk eller dör men det kommer mycket långsammare för dom och känner av det på andra sätt mer och mer ju längre tiden går! Prognosen är som jag skrev ovan mellan 2- 3 år! Under året som kommer så när allt kommer fram dom där  330000 sidor om forskningsdata om pfizer vaxxet som hållits undan kommer då kommer det krossa mycket för många!

En forskare i USA hittade det här i vacciner för många år sedan. När hon sen förmedlade sin upptäckt vad jon hade hittat så beslagtogs hennes forskning direkt och hon sattes i fängelse. Så sjuk är den värld vi lever i.Kan man ens tänka sig det?

Jag tror att den här planen är att rensa ut alla som har lägre IQ " feeders" som sagt och att sen kommer det bli dom andra kvar! Det här är självklart helt sjukt men det är ändock sant! Dom måste ju minska befolkningen då vi är för många på jorden helt enkelt, och då gör dom onda saker och lurar folk till allt som går, men det finns ju faktiskt dom som genomskådar bluffen tidigt också men så blir man kallad " foliehatt" och konspirationsteoretiker" av dom flesta, trots det kan man ju se att det var just dom som visste sanningen! Tyvärr så är det nog gjort så att vi människor klarar bara av en viss jätte jobbig resa i vårat liv med motgångar, så det är vara att se sanningen i vitögat nu! 

Konspirationsteori har jag lärt mig att det betyder ju att man " synar en eventuell lögn" och kunskapen om historian kan vara smart att man absolut inte tror blint påmakten och eliten, för om man slänger ur sig ordet " konspirationsteori" är oftast en nedvärderande strategi som man lyckas göra ett ifrågasättande människor till måt dåligt. Men betyder det då att man ska lyda och vara lycklig? Att följa strömmen som har fel och inte ens ifrågasätta det? En teori är ju nåt som inte är bevisat " än" Det betyder ju inte att det är nåt fel! Att inte granska är väl ändå att vara ute på en hal is, som i det här fallet då man blev så lurad av dom man litade på, man litade alltså mer på staten än sina egna nära och kära😇

Vi tror gott om andra människor som vi möter " dom flesta av oss i alla fall" och vill hjälpa med goda råd och varningar men vi fick så mycket skit kastat på oss..Så därför har jag den sista tiden bara delat för att varna andra men tar desdutom inga diskussioner med dom flesta runt omkring mig då som inte har lyssnat ifrån början! Utan nu gör jag allt som står I min egen makt att försöka leva " överleva" på det som jag får reda på vad som händer och skiter faktiskt fullständigt i idag hur andra gör..Det är nu upp till var och en att vakna och göra sitt eget efter vad dom tycker😇

Hur kan man ens stå i en köför att få spruta 10 snart mot en sjukdom som inte ens finns, som dessutom ger en sjukdom och död? Det är bara att beklaga hur dumt det är fast man själv ansvarar för sina egna liv " om man nu snart ens kommer att ha ett" för då finns det inte nån återvändo mer.

 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0