Fredag

Ny dag och helt nya utmaningar och den här veckan har det verkligen hänt en hel del saker både hemma och runt om i världen så snart är det allt dax😇!
Måndag fixade jag mycket här hemma och tisdag var det plugg hela dagen och sen hämtade jag barnbarn på fritids och bjöd familjen på mat, onsdag fint väder ute och sitta på verandan i solen hela dan var inte helt fel det heller kan jag lova!
Torsdag lika varm och skön dag och fixade lite mer hemtrevligt på verandan," om det nu kan bli det när det redan är det" satt upp lite mer gardiner och lite mer pyssel där och tvättade lite och rensade lite kläder igen, beställt lite nytt och fint till sommaren.
Idag blev det röntgen fort så man får reda på om och vad det är för fel eftersom jag inte blir riktigt bra!
Jag har satt mycket grönsaker har jag gjort i år igen som gurka tomater paprika, morötter, sallad och potatis hittills men mer lär det nog bli" finns det nå godare än att odla allt helt själv" 
Sen ska jag såklart plocka svamp, lingon, blåbär, hallon, körsbär, smultron, tranbär och alla andra blad i sommar som sen ska torkas och frysas in och sen ska det sparas i syfte till medicinsk väg!
Jag köper ju aldrig ägg eller potatis i affären utan hos dom som har egna höns och jord istället och jag köper absolut inte sylt eller saft i affären utan allt sånt gör jag själv så det blir riktigt ekologiskt.
Jag gör allt som det går i den mån förstås som det går att göra själv såklart.
Jag renar vattnet med både reningskanna och rening på kranen, jag skulle aldrig dricka vattnet som är i våra kranar idag då dom är fulla av gift och läkemedelsrester och mycket, mycket mer.
Inte konstigt om folk blir sjuka om dom dricker det vattnet som vi har idag!
Är bra nu när allt förgiftas runt omkring oss och när dom drar in all mat för oss överallt..
När det både återkallas både nötfärs, ägg ja mat över huvudtaget och till och med godis nu" så min egen misstanke är att dom gör allt nu för att förgifta oss " eller dom som dom kan förgifta i alla fall" som inte hänger med på vad som händer bakom kulisserna och försöka ge så många som möjligt nano partiklar för att folk ska bli mer sjuka och bli mer beroende av alla dessa läkemedel som dom är det enda som dom tjänar pengar på nu när dom som har vaknat äntligen förstått vad som händer och slutat att ta 💉 " 
Eller svälta ut oss kanske" nåt sånt"
Köp aldrig besprutad mat!
 
Allting brinner ju ner överallt nu.
Vattnet ska vi inte tala om vad det innehåller" själv dricker jag inte kran vatten utan att först rena det" men många vet inte ens vilken massa skit det är i vatten..
Dom gör ett sista ryck nu för att få bort så många på jorden som möjligt!
Tänk vad mycket vi har egentligen som är gratis att plocka bara ute i det fria som är så mycket bättre än den där kemiska medicinen?
Om man lär sig och läser på kan man spara både mycket pengar och framförallt sin hälsa på att ta reda på naturens under!
Nuförtiden förresten så ser man att kändisar och skådespelare blir så rynkiga och gamla väldigt fort, men dom har ju stoppat deras livsverk nu med deras adrenochrom så det kanske inte är så konstigt!
Stackare, tycker inte det minsta synd om dom för alla barn som dom skadat och dödat!🤣
Sen har jag märkt att många av dom som också tar 💉 har blivit så gamla alldeles för fort och att dom åldras sååååå mycket fortare nu och dom ser så trötta ut och vissa ser man typ " som döden" i ögonen" som typ att dom har inget liv kvar i ögonen längre!
Ser många både privat och när man jobbar att folk fortare åldras nu😫 så dom här 💉 har nog fått betala sig dyrt för många tyvärr!
 
Jag har även märkt  hur många runt omkring mig och många andra som har fått cancer i rakefart nu, speciellt bröstcancer, infertilitet, spädbarnsdöd och plötslig död oavsett sin ålder, gammal som ung.
Skyll på vad ni vill men för mig så står jag kvar i än att det ändå står rätt klart att samtliga som är drabbade hade en enda sak gemensamt.
De var faktiskt injecerade😇
Gilla du statistik så finns faktiskt en bra yt- kanal för er som går igenom det här och till och med ett vetenskapligt och källkritiskt vis: https://www.youtube.com/@Campbellteaching ...
 
På tal om en annan sak, undra vem dom krönte då egentligen som kung" inte kan det väl ha varit charles eftersom han inte ens finns längre" gud så tröttsamt det är med detta djävla skådespeleri överallt och nu är det väl verkligen dax att vakna till i alla fall för dom som fortfarande djupsover?
Vilken djävla parodi det här har blivit av allt överallt och har varit rätt länge nu!
Nu måste det väl ändå snart bli ett slut på det här?
Ser inte folk skillnad ens längre?
Så kränkande det här är alltså!
Dom kan inte ens matcha dom här alla olika personerna för fem öre!
Dom tror fan att vi är både döva ,blinda och helt dumma i huvet och att vi är fullkomligt befriade från att både se och förstå?
Ändå ger dom oss små ledtrådar varje dag hela tiden och vet ni egentligen varför?
Jo för att dom ska hjälpa dom som sover så himla, djävla djupt lite på traven så att dom ska vakna såklart, och att dom nån gång ska inse på riktigt vad som pågår!
Men vaknar dom?
Oh nej! Inte då!
 
Skillnad va!
Men tyvärr så är vi 2 helt olika grupper nu på helt olika spår och oj så himla långt ifrån varandra som det bara kan vara möjligt att vara!
Kan man bara inte gå ut med att både Charles och Camilla inte ens finns längre?
Hur svårt kan det egentligen vara?
Alltså jag börjar bli så djävla trött på att folk inte vet vilka som lever men ändå är döda och tvärsom?
Dessutom så använde dom tydligen inte ens den rätta kronan att sätta på Charles huvud.
Har nån sett serien skilda världar?
Det är så vi kommer få leva i snart när dom som vet går upp i 5 och dom som inte förstår blir kvar i 3!
Tur för 5" orna, mindre tur för 3" orna!
 Igår fick jag höra av en vän som tagit 5e 💉 fast frun blivit så sjuk av sina injektioner, men undra om han inte nånstans börjar vakna nu" även om det är lite sent påtänkt med så många redan i kroppen som förstör immunförsvaret!
Är det en lögnarens fel att du har blivit lurad att ta dessa fina 💉 eller är det du själv som får skylla dig själv för att du litade på fel media?
Vem bröt ner ditt självförtroendet, du eller lögnaren?
Ja, ni det är en parodi utan dess like nu så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt?
Det börjar nästan bli roligt nu mitt i allt det sorgliga😇
Vägen till livet fram till döden är oändligt lång för vissa och tvärsom för andra❤️
Sanningen och livet eller lögnen och döden?
Nu faller verkligen maskerna överallt, lite i taget så inte dom sovande får en chock och ramlar ner och dör pladask😇
Ibland undrar jag faktiskt om jag är den människan som kommer gå till historien som den mest kända konspirationsteoretiker och foliehatt i sverige med att jag fick rätt till slut och det var jag som sa sanningen som knappt nån i min närhet i alla fall trodde på?
Det börjar bli riktigt spännande nu tycker jag när sanningen kommer fram lite här och lite där och lite överallt..
Och vi s.k. "foliehattar" och "konspirationsteoretiker" sa sanningen som ingen eller nästan ingen alls i våran närhet trodde på och media ljög om precis allt som dom sa, och hela 90% gick på det🤣🤣🤣
Ha en trevlig helg🥰
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0