Torsdag

Hejsan igen! Veckorna bara ramlar på som vanligt här i rask takt tycker jag och fast man är ledig så är dom fullbokade mest hela tiden på nåt sätt ändå med allt som ska göras runt omkring🥰

Den här veckan har det varit möten, möten, det har varit sjukgymnasten och läkaren, en utbildning och sen har jag kört ett lass med grejer åt sonen som håller på och flyttar🥰 och hockey såklart och skola 🥰 och bio med världens goaste och snällaste dotter som en mamma kan ha🥰

Leksand förlorade i måndags men vi kommer igen i nästa match💙 men jag fick i alla fall betyg i min senaste kurs på skolan också och fick såklart högsta betyg på den med" så nu har jag fått högsta betyg på alla kurser och alla tentor hittills 🥰 så jag får faktiskt vara glad ändå att det går så bra som det gör här i livet med annat än hockeyn😇

Sen mår jag ju också så himla bra just nu när man vet att snart smäller rejält runt omkring och det mesta kommer komma fram och när man äntligen har hittat rätt här i livet, man har tagit bort dom som man inte mår så bra ihop med🫠😇då blir man ju automatiskt att må mycket bättre🥰

Annars har ju mitt största barnbarn fyllt 18 år den här veckan, hon har blivit en sån stor, en sån fin och sån klok tjej som förstår väldigt mycket 🥰 Jag minns det än som idag när jag var med på förlossningen med min största dotter då denna tjej föddes och jag fick klippa navelsträngen" på henne, vilken upplevelse alltså att få vara med utan att det är en själv som föder, min största dotter har gett mig en sån stor upplevelse som ingen annan har gjort nånsin  i .itt liv 🥰 och det är jag så tacksam för idag att jag fick vara med den där dagen för 18 år sen🥰 och nu har den lilla tjejen blivit så stor och myndig själv🥰

Sen har min minsta dotter ringt och hon har även varit här och druckit kaffe med mig, hon pluggar ju också nu, så duktig 🥰 och så glad att jag har henne och min svärson, dom är så goa och snälla 🥰

Sen har jag sått lite grönsaker och sånt nu som måste sås nu innan våren så man kan flytta ut det senare😇 det är ju så gott med egen odlade grönsaker, smakar så mycket bättre än dom som är köpta i affären.

Nu är det i alla fall snart vår igen och jag hoppas inte vi får nå mer snö nu för nu ska jag beställa nya sommardäck till bilen som snart ska på, köpte nya vinterdäck den här vintern så nu klarar jag mig ett tag🥰 och jag längtar så mycket till sommaren nu🥰

Jag hade inte tänkt att skriva nånting om det här idag, men så dök det naturligtvis uuppnåt nytt i skallen på mig nu när jag ändå satt här och skrev så jag ändrade mig i sista sekunden och kunde i alla fall inte låta bli🤣😉 !

Om vi människor inte accepterar det här nu som pågår överallt i våran värld så finns det ju inte heller något ljus och positivt som vi kan se fram emot😇

Vi lever i en verkliget " eller gör vi det? Eller ska vi kalla det för en illussion istället på nåt sätt där vi är i nån hemsk sience fiction film och vi tror att alla ska komma och rädda oss "bara vi står och gapar och ropar på hjälp?" Nej, ni tyvärr så är vi faktiskt i den verkligheten på riktigt och inte i nån djävla film utan där nu människor faktiskt dör som flugor runt omkring oss nu för detta djävla 💉och vet ni att det är just dom som har tjänat en massa stora pengar för att så många har tagit det här 💉 nja det är ju faktiskt dom som är ansvariga för det här och det kan ju vem som helst räkna ut vilka det är utan att man ens behöver blinka 🤑 och dom döljer sanningen så väl för att den absolut inte ska få komma fram😉

Just pga av det så måste fler vakna upp nu och det är nu på en gång innan det verkligen är försent för att tillsammans försöka föra fram det som verkligen är sant nu så lögnerna kan komma fram..För vi som ser och vi som hör så många som nu lider av alla dessa biverkningar och har nära och kära som har dött av detta 💉 måste visa lögnerna som dom har lurat i oss i över två år nu.

Dom som inte vill se eller dom som inte ens vill höra eller ens kunna se lögnen kan inte ens befinna sig i nån verklighet nu enligt min och många andras åsikt i alla fall🤔...

Nu är det Skelettcancer, det är blodproppar, det är levercancer, det är bröstcancer och cancer över huvud taget som sprider sig så snabbt i rekordfart och så aggressivt i kropparna nu pga just detta 💉 och inga cellgifter hjälper alls mot detta gift men nu helt plötsligt har dom skrivit och sagt att dom under 50 inte behöver ta nått 💉 men för i helvete för två år sen var det ju jätte viktigt att alla skulle ta pga att skydda dom gamla " som nu med facit i hand har visat sig att dom dog av det istället för att vara skyddade" så sjukt alltså😈 så då undrar jag " säkert många andra med mig också som undrar" varför ändrar man sig helt plötsligt nu" har tillräckligt många dött redan " det tror då inte hag i alla fall" som planen var: eller har dom nåt nytt på gång i sin stora fina agenda? Man tycker ju att även dom som har tagit detta 💉 borde väl också tänka och se att det är lite konstigt det här om dom nu är så intresserade av det såklart!

 

Det som är bra är ju att till och med en hel del läkare i uppsala som jobbar på universitets sjukhuset där har även dokumenterat allt om det här att många ovanliga cancer sjukdomar som är så aggressiva som många, många nu får har faktiskt uppkommit hos många i olika åldrar efter att man har tagit 💉 och det har dom själva år 2022 gått ut med så om man vill och söker så finner man det..

Forskare har ju sagt att över hela världen det men i sverige har man fått ett mildare vaxx än alla andra övriga länder. Så då kan man ju undra varför?

Forskarna på läkarupprorets konferens har även hittat 137 olika typer av proteinklumpar och proteiner i dom vaxxades kroppar som dom har sett att dom har orsakat olika skador som inte var specifikt " spikprotein" men när dom obducerade dom avlidna så drog dom ur klumpar ur deras blodkärl som dom har sparat för mer analyser i glastuber så någonting är det i alla fall som inte stämmer.

Det finns nanoprodukter och andra kända produkter i 💉 

Andra länder har mist så många nära och kära i sina länder som danmark hela 30% österrike hela 48% och det är halva befolkningen, precis lika i england, italien 37% för några månader sen, men sverige ligger längst ner på listan av någon underlig anledning..

 

Forskarna har gått ut och försökt stoppa det här giftet  i hela världen " men inte dom i sverige såklart" så man kan ju undra vad fan dom håller på med eller har vi i vårat land helt inkompetenta läkare och forskare" och dom i andra länder försöker hela tiden och dom är fullständigt i upplösningstillstånd och helt vansinniga av att det här fortfarande får fortgå än🤬 men i sverige skiter dom i det!

Om sverige nu har fått 25% av själva MRNA 💉 och 5% av dom dödliga doserna " batcherna som är 1000 olika lot nr och innehåll" så kan ju faktiskt inte alla dö helt logiskt😇

Det här är ett brott mot hela mänskligheten, och 💉 ska snart få dom att vakna ur deras törn rosa sömn då kanske 25% är gift och fler och fler vaknar redan efter 2a men vissa är inne nu på 5,6 och 7💉 vilket resulterar i mindre och mindre immunförsvar tills kroppen helt kollapsar och man dör helt enkelt! Några vaknar och några dör!

Men vaknar våra eu politiker nån gång så vi nån gång får närma oss detta slut och börja på en ny början?Annars blir det här långdraget och mycket händer nu och många, många människor kommer få gå ifrån sina hus, jobb eller helt enkelt svälta ihjäl!

 

Om det nu mot förmodan skulle komma ut ett motgift" mot ko vaxxet då undrar jag om hur många skulle vilja ta det av dom som är vaxxade då tro?...Tänker mer så här att har man tagit 💉 så vill man väl inte förstöra sina fina injektioner som man har sprutat in i sin kropp som man har tagit och fyllt på hela tiden med jämna mellanrum med nåt motgift som tar bort allt det där fina som dom har tagit som skulle skydda en från att få kossan eller????

Eller springer dom 💉 då och tar det här också fort som fan fast dom är så himla skyddade med det som dom redan har tagit 1,2,3,4,5 6 nu under två år?????

Det tål faktiskt att ägna en tanke. Spänningen är nog olidlig.

Många blir även dåliga av att bara vara i närheten av dom som har tagit 💉 men jag har klarat mig ganska bra, då jag boostar mig med sånt som tar bort spikproteiner och gifterna så dom inte fastnar på mig 🥰  och sen håller jag mig på mer på avstånd om jag mot förmodan skulle umgås med nån som har tagit 💉  för att vara säker på att inte bli sjuk, då många jag känner runt omkring mig just har blivit sjuka av dom 💉 men jag är inte ens rädd att bli sjuk trots att jag är multisjuk för jag anser att det inte är nåt att vara rädd för🥰

Blir att tänka på låten """ snön faller och vi med den'"" av en väldigt känd sångare och det känns som om många snart kommer typ köra in i en bergvägg efter bergvägg  flera gånger precis som han sjunger🤔 Ingen lurar väl döden🤔 för den kommer vi väl inte undan hur vi än gör och vill, jag lovar! Varför ska man då skynda på nånting med ett 💉 som det har visat sig i alla fall inte fungerar???? Som dessutom av allt ger en massa svåra biverkningar och olika sjukdomar som blir obotliga på alla som hjärtat, blodproppar, cancer, ALS, m.m som man sen dessutom ska ligga och plågas av till döds. Jag kan inte ens förstå logigen i det😢😢😢

 

Det här är inte ens en spottstyver av allt som händer nu och folk kommer gråta och skrika och sparka av både ilska och av rädsla för det vi snart kommer få gå igenom" men många lever precis som vanligt ändå och förstår ingenting" och sen får dom nog förmodligen panik när alla sanningar kommer komma fram till slut 😢😭😥

Folk kommer snart att öppna upp sig och börja prata lite överallt nu så lyssna och hör upp noga..om att föräldrar, deras nära och kära till dom som har dött typ ca inom 2- 3 år sen dom tog 💉 och det kommer visa sig ännu att bli värre när det gått fem år för dom som har tagit två eller fler! För dom som nu har den oturen! Finns även dom som har turen! Titta er omkring där ute i världen hur det ser ut i verkligheten! " Blunda inte och se bara på sverige" Vågar ni inte se eller vad är det som gör att så många inte ens ser, eller lyssnar/ lyssnade på " foliehattarna som hade så himla fel när dom blev utskrattade för två år sen" är det rädslan som gör det kanske eftersom det inte nu finns nån återvändo för många där ute som gått så länge och bara fyllt på och fyllt på detta giftiga 💉

 

Nu kommer det ut fakta äntligen"  snart här på nyheterna också det som foliehattarna visste redan då för två år sen" men hur många lyssnade egentligen då?

Inte många varken i min egen famij, mina vänner eller bekanta och kollegor, dom kallade mig det ena och det andra, jag blev utstött och kallad dum i huvet, till och med att jag kunde gott dö om jag inte tog 💉  eller skulle sluta prata om hur farligt det var för folk tyckte vara att jag skulle passa mig då dom tyckte vara att jag skämde ut dom! Många blev tvungna" nu vet jag inte om jag skulle kalla det såå då det är ju faktiskt frivilligt" att ta hela fem💉 för att få behålla sitt jobb och mycket annat" då hade nog jag sagt upp mig" för livet är väl värt mer än döden?

Nej, jag kommer sitta i min lugna vrå och vara beredd och le lite extra på allt som kommer fram snart, och till slut segrar ju sanningen i alla fall, och många kommer gråta och få se vad som har pågått och pågår! Fartyg, Bebisar, barn, som ni inte kommer tro eran öron! Många kommer gripas för många brott och försöka fly, det blir tomt, lite överallt snart och många kommer att ångra sig😢

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0