Torsdag

Ny dag, solen skiner så fint ute och det ser ut som om det skulle vara varmt men jag var ut och hämtade posten och det var lite kallt faktiskt ändå🫠
Men då får man väl hålla sig inne om man nu har den lyxen som jag att vara ledig med fullt betalt😉 som man får nu när man pluggar, det är det bästa jag nånsin gjort att börja plugga på äldre dar!
Och det går ju verkligen som på räls att plugga har jag märkt😇
Är så glad att jag har läshuvud idag då man ser runt omkring en vad många som har problem med pluggandet idag😉
Igår var jag med min minsta dotter in till stan och barnbarnen var också med såklart för dom skulle själva välja vilka kläder som dom ville ha!
Jisses vad barnkläder är dyra idag och dom valde naturligtvis " bara" puma och adidaskläder till och med I underkläder men det är som min minsta dotter säger" dom sätter inte på sig vadsomhelst" heller så då är det lika bra att dom får välja själva istället!
Det är nog så i dagens läge att man inte kan köpa kläder längre på annons som är begagnade eller i nån lågprisaffär då barnen idag är så medvetna om märkeskläder och dom flesta barn har ju det idag när man ser sig omkring 🥰
Som det ser ut idag är det nog inte lätt att få allt att gå ihop heller men det gäller verkligen att tänka efter väldigt noga.. 
Nu är det ju många som sover men fler och fler verkar vakna sakta lill liv!
Jag håller med många att indoktrinerade folk har slutat att tänka själva men om och när det händer nåt med våran ekonomi då djävlar vaknar folk upp och hela massan och vill gärna skylla på vårat samhälle?
Vi har tjatat och varnat nu i över snart 3 år men ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre om dom här människorna nu nå mer!
Jag har lärt mig mycket på sista tiden att idag måste jag lära mig att  markera runt omkring mig på ett met tydligt sätt..
Och framförallt att man slutar blanda in sina känslor i allt nu!
Det är nog dax för många där ute att börja ta sitt eget ansvar nu!
Jag vet inte ens längre vad eller hur jag ska fortsätta skriva om det fruktansvärda som händer nu överallt i världen nu, jag mår både så illa och jag är så arg och ledsen, då världen är så himla sinnessjuk...
 
Nu inom snar framtid när dödsfallen lommer öka ännu mer så kommer det att skyllas på ett nytt "virus", som kommer såklart och då introducerar dom ännu ett till nytt vaccin för att försöka dölja att det är vaccinens biverkningar från det första vaccinet  som kommer och gör ännu fler sjukare 🫣🤔
En tanke som har slagit mig är att dom nu ska göra så många som möjligt sjuka och sen möjligen inplantera ett chip som sen tar bort alla sjukdomar" som vi fått av alla dessa 💉 som vi tagit en efter en, och hur många går på det den gången då🤣🤣🤣🤣🤣 ?
Eller kan det vara möjligt att chipet har och är/ har varit planen ifrån första början så i så fall har de vaxade förmodligen redan ett chip inplanerat då planen var ifrån början en avbefolkning...
Ja, inte vet jag men det var en tanke som bara kom upp i huvudet eftersom dom lurat så många människor fram till nu!
Många har ju som sagts redan försämrats snabbt redan fram till nu oberoende vad dom hade/har för olika diagnoser och sjukdomar innan dom tog 💉 samt att många, många fler dödsfall nu sker runtomkring oss på alla olika åldrar!🥲
Sanningen börjar sakta sippra fram och det vi foliehattar har sagt för flera år sen har visat sig nu med facit I hand att det verkligen var sant att💉 var bara för att förgifta, göra folk sjuka och dom dör🥲
Jag är så förbannad att dom närmsta i min närhet har kunnat håna mig och skrattat bakom min rygg och pratat skit precis som om jag var helt dum i huvudet!
Skrattar bäst som skrattar sist säger jag bara idag, och jag står inte längre till nån djävla hjälp utan googla själv om man nu vill veta allt som pågår om det inte redan är försent för just dig😇
Jag har slutat bry mig för jag tjatar inte nå mer, jag har sett vilka som litade på mig och vilka som var mina riktiga vänner, det räcker för mig🥰
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0