Tisdag

Halloj igen alla vackra, men ack kan vara än så falska människor ändå 😉 men hur går då det med livet för er alla andra därute?
Här går allt som på räls och jag ser mer och mer framåt i tiden nu när det går som i nån raketfart allting runt omkring oss🥰
Livet leker och vi med den och jag hejar på alla som kämpar på för och på våran sida såklart!
Ni ska ha en stor eloge!
Varit i stan och handlat lite och beställt lite grejer🥰
Snö kom det igen men jag vill ha vår och sommar nu och framförallt en semester😉
Hörde att svt nu har börjat plocka bort mycket ifrån twitter, så sorgligt att sanningen ska gömmas undan hela tiden överallt men då är det väl tur att det finns nån som går ut med sanningen alla fall och söker och finner vad som händer i det verkliga livet😇
Snart smäller det nog riktigt hårt😉
Maten på lidl sänks och ica följer efter, vad är det för djävla skit dom håller på med?
Ska dom förlöjliga oss totalt eller tror dom att vi är helt dumma i huvudet?
Vem fan är så djävla korkad så man tror på det här!
Det är ju likadant i hela Europa, i alla länder går någon affärskedja ut med att de sänker å låser priserna.
Precis som dom gjorde med bensinen….
Svensken slutade att skrika men då djävlar ni så var det helt plötsligt löst.
Jag säger bara så här::::: ….
Alla som tror på det här kan man ju ändå blicka en liten fundering om man verkligen är så korkad?
Se kom pandemin först ut, då slogs mycket ut, nästan allt och både företag och även privata personers ekonomi och liv.
Sen kom dom manipulerande elpriserna och matpriserna och folk protesterade inte ens men gnälla gick bra att göra.
Sen betalar dom tillbaka?
Räntorna!
Banker som tvättar miljarder och sen kommer ju era pensionspengar att försvinna för tredje gången nu som dom bara snor framför era ögon " bara sådär" när Alecta får sitt!
Bankerna faller nu en efter en och kraschar och snart försvinner folks pengar" gud så glada alla kommer bli då" men ändå så anser inte svensken att han är så himla genom lurad?
Det är ju tragiskt!
"Konspirationsteoretiker och foliehatt" har jag nån konstig aning om att dom flesta i alla fall i min närhet kallade mig för nåt år sen när jag påstod det här! 😳😪
Konspirationsteori som blir sanning skulle jag vilja kalla det då idag😉
Foliehatt symbolen för att tänka fritt..
Sen en 12 o13 åring som har haft ihjäl en tjej på 12 år " ja ni läste rätt" med 75 knivhugg alltså när jag var tolv år visste jag inte ens hur man kunde mörda nån annan, vad är det som har gjort att dagens barn har blivit såhär" skyll nu inte på samhället" kan det vara så att barnen idag sitter framför datorn 24/7 och spelar tv spel där dom faktiskt mördar varann?
Hur sjukt är inte det här och är det inte ens "lite" ansvar och "lite" upp till föräldrarna i alla fall att sätta stopp för sånt här till sina barn?
Jag vet flera som låter barnen sitta hela dygnen med tv spel för då är och blir dom lugna????????
Snart skriver väl aftonbladet nå mer om putin också även om det dröjer att all sanning kommer fram men till slut så!
Man vet snart inte vem som är död fast den lever och vem som lever fast den är död!
Och vem som är arresterad " eller har skadat foten" 🤣🤣🤣🤣🤣
Vårdcentralerna vill knappt prata och ännu mindre ge vaxxade en tid längre för alla som fått så mycket biverkningar!
Har pratat med flera äldre som ringer och vill ha hjälp men dom får inte ens en tid att komma och kolla upp sig" det är ju så trist"
Konstiga biverkningar har och får dom, men dom får heller inget svar på vad det är som dom fått efter 💉 💉 heller på kroppen såsom olika utslag, hjärtfel , blodproppar och andningssvårigheter.....
Jag träffade på en som själv jobbar på vårdcentralen sist när jag var där för ett tag sen som berättade att hon hade informerat om alla riskerna med att ta ko -💉  men sånt får ju inte dom prata om utan det är minsann så himla nertystat, men jisses så modigt gjort av henne att säga som det var tyckte jag!
Hon sa att en som hade fått detta 💉 hade efter bara några timmar fått ringa efter en ambulans som sen kom och hämtade henne och bara fem timmar senare var hon död..
Ändå så är sjukvårdspersonalen är så utåtagerande och arga på många av sina patienter nuförtiden ....
Är vi sjuka så ställer sköterskor ibland när man ringer och vill ha en tid för att man inte mår bra i dagsläget en diagnos via telefon istället och är skarpt säkra på sin egen sak...
Vi får allt mindre och mindre rätt till all information och dialoger idag...
Det är så synd och verkligen trist att "vården?" har blivit så himla aggressiv ...
Det ser ut som att det är utrotning på hög nivå nu med stormsteg😪 
Igår när jag var och handlade så träffade jag även två gamla farbröder som stog och pratade att man måste kolla upp allt själv i dagens läge om man ens ska kunna få reda på nåt, och den ena sa att dom tvingas ta nåt som är ett gift!
Många även i sjuksköterske gruppen går nu ut med alla dessa biverkningar, sjukdomar och även död men svensken lever bara på som vanligt och litar på den ljugande media!
Det finns nog många fler som skulle kunna berätta såna här sanningar om såna här händelser men dom är så rädda att berätta det för att dom då kommer då att förlora sina jobb!
Det är ganska sjukt att dom som jobbar med människor ska behöva ljuga om en sån här viktig sak för att få behålla sina jobb och sen att folk dör pga dom?
Ska inte vården rädda sina patienter?
Vart är vi på väg med våran vård?
Det verkar som om ju fler man tar så slutar man helt enkelt att tänka, det bara rullar på med nästa liksom, nu är vi inne på 6e redan som ändå inte fungerar utan gör folk bara sjukare och sjukare ju fler dom tar!
Miljoner människor har ju redan dött av detta 💉 i hela världen.😭😭😭😭😭😭
En tanke som slagit mig är att kanske nästa vatch är den värsta där folk dör fort!
Jag kan nästan säga att det även finns så många som tycker att det här är ett sånt stort svek mot hela våran mänsklighet..
Jag känner minst 50 stycken som har berättat för mig att dom har fått biverkningar av olika slag men bara tre av dom som har fått sina biverkningar godkända, då kanske ni kan förstå hur många i framtiden som kommer att bli sjuka och dö som inte ens kommer få nån hjälp!
Det är så trist att det inte kommer ut mer än vad det gör och det har nu gått flera år!
I sverige får man inte ens ifrågasätta nånting!
Jag säger att det är tur att man ändå har människor kvar runt sig som man mår bra av annars hade man nog fan blivit tokig av allt runt omkring oss idag😅
Härom dagen ringde min minsta dotter och hon hade pratat med min största dotter om att dom vill göra en tatuering, en " mother- daghter"  tatuering tillsammans med mig!
Jag gillar ju inte tatueringar alls och måste googla om jag verkligen klarar av det först, men det var så gulligt att dom vill göra en sån med sin mamma så jag funderar på det men då får det allt bara bli en liten🥰
Så fina barn jag har🥰 vilket minne🥰
Har faktiskt tittat på flera som jag tycker är fina🥰
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0