Söndag

Helg har det varit och vad skönt, veckan som har gått har det varit fulla almanackan som vanligt med allt runt omkring som ska fixas🥰
Det har varit utbildningar och läkarbesök, lite behandlingar och lite möten på jobbet!
Leksand vann i torsdags och i Lördags och det känns bra och jag hoppas dom kommer till slutspel nu för då ska jag åka dit och kolla på dom såklart 🥰
Jag har setat under min härliga värmefilt i soffan och kollat på hockey och mina serier och tagit det lugnt då jag annars är ledig ganska mycket nu eftersom plugget tar lite mycket tid nu..
Pratat med vänner och barn och barnbarn i telefonen då också när tiden har tillåtit 🥰
Mycket händer nu och mina planer som jag smider nu tål  verkligen att tänkas på😉
Det känns som om det är mycket på gång nu lite överallt och även i mitt eget liv🥰
Var på mitt barnbarns 18 årsfest  i Fredags också och träffade massor av trevliga och goa människor som satt vid vårat bord och vi hade så skoj..
Mitt barnbarn Elias åkte med oss och satt med oss, han är världens goaste kille🥰
Lördags så åkte vi till min son och världens bästa svärdotter och  körde resten av flytten som var kvar så nu är vi klara och inflyttade🥰
Var helt slut när vi kom hem på kvällen och somnade som en stock nästan på en gång😇
Det var nog tur att vi hade kärran med kåpan med oss men två lass sen var det klart så nu får han plocka upp allt som ska packas upp🤣
Nu läste jag idag att flera har kraschat och det är nu äntligen på gång det som vi sa för över två år sen ,ja jag i alla fall med flera i alla fall har längtat så tills det här ska hända och nu snart så händer det!
Jag sitter och småler och njuter för fullt just nu🥰
Det nya systemet är redan i full gång nu så vänta bara, ha ingen panik😉
Många länder har nu lyckats att ta sig igenom det lilla, lilla nålsögat men inte sverige än förstås!
 
Många av oss vet, medans ännu fler tror att allt det här är rent påhitt och lever sina vanliga svensson liv som om allt är vara som vanligt!
Så har det nog varit nu med många några år att folk tänker bara på sig själva och lever som vanligt, tills dom en dag står där!
Många är mest bekväma med det som dom har idag och alltid haft men har inte en aning vad som egentligen pågår och händer😅
Men snart är det slut på allt det roliga och allvaret kliver verkligen in med sina stora fötter😇
Nu snart så rasar korthusen samman helt och mångas liv följer tyvärr med i det..
52 miljarder förlorade dom " bara sådär"
Källa: kan ni leta på själva, huvudsaken att jag vet vilken det är eftersom jag faktiskt bryr mig😇
Pensionspengar har nu försvunnit nu i massor och folk är bankrutt," precis det som foliehattarna sa för över två år sen" 
 
Sen biverkningarna på 💉 som galopperar i ett rasande tempo nu varje dag!
Och det var inte ens ett tvång utan helt frivilligt att ta det.
Pratade med två personer senast igår där ens mamma dog kort tid efter att ha tagit 💉 medans den andra har smärtor i sina muskler och leder som kom direkt efter att hon tagit 💉 som var helt frisk innan😢
Dom som gick på dem här bluffen är faktiskt dom som får betala sitt pris för det också..
 
Foliehatt" tror jag att dom flesta" i alla fall i min krets" kallade mig och många, många andra men jag tror idag i alla fall att jag och " dom" många, många andra har dragit det längsta strået till slut med facit i hand😇
Vi står nu kvar friska och starka och inte förgiftade av 💉 med ett bra immunförsvar medans vi hör och ser hur många runt oss andra som tog 💉  är sjuka hela tiden med både förkylningar och andra sjukdomar som dyker upp hela tiden" mer mediciner och mindre immunförsvar såklart" blir det ju då😉
Majoriteten av dom flesta människor kommer i alla fall inte att förstå vad vi foliehattar varnade för och menade redan för flera år sen?
Dom sväljer allt som svensk media säger🤣

💉 💉 

 
Så sorgligt bara att så många % av befolkningen som trodde att dom verkligen gjorde en god insats fast dom används som försökskaniner" som många av oss sa ifrån början" men det är upp till var och en nu att kämpa sig igenom allt då allt var helt frivilligt och dom stolt skrev hur många doser dom tagit..
Det är ju väldigt klart och tydligt att allt som gjorts är planerat att det ska komma fler s.k plandemier  inom kort.
Sen kommer dom fortsätta att skylla på alla våra klimatförändringar, eller den förestående globala krisen med fattigdom som följd.
Professorn verkar inte vara så duktig som man ska vara mär man är proffessor eftersom han är långt efter med sin produkt.
Han kanske ska satsa mer på det kommande planerade utbrottet såklart🤣
 Idag satt jag mig ner helt lugnt och stilla och bara log och tänkte på det som jag har sagt för länge sen och som jag har längtat efter det här!
Jag har varit beredd länge nu och snart så öåser jag in mig😇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0