Söndag

Söndag" igen då " och veckan lider ännu en vecka som sakta går mot sitt slut och jag kan i alla fall säga" vilken härlig måndag som väntar i morgon" då jag bara älskar måndagar🥰
Dom är dom bästa dagarna på hela långa veckan, för då går jag alltid av mina skift och är långledig, det är så härligt🥰
Ledig hela veckan och lite till och med nya utmaningar nästan hela veckan den här gången, med shopping, skola och planera inför påsken med nära och kära🥰
Har beställt sex par nya jeans " igen" och tre par nya sneakers" fast jag har redan 11 par till nya undanstoppade" bra att ha om det blir fattigt"
 
Vi har lärt oss så mycket nu under några år som har passerat för oss, både om andra människor runt o.kring oss och även om oss själva, vi har förlorat så många runt omkring oss men oj vad många vi även har vunnit 🥰 och det är ännu fler och fler som träder fram och kommer fram för varje dag som går som vi tillsammans växer med och det har blivit så mycket mer kärlek och framförallt blir vi  så mycket starkare😇
🥰😇🥰😇🥰
 
Somliga är nu borta för alltid och somliga har hittat hem igen, så många fina vänner vi har fått på köpet 🥰 som har stått för sanningen hela den här långa vägen  som vi har vandrat på ett tag nu 🥰 💞🙏💞
Jag har under den här tiden också lärt mig sååå mycket, även vilka som är mina "riktiga vänner" 🤗
Att tänka är ju ändå så himla stort! Att tänka rätt är rätt svårt också! Sen beror det på den information som man får tillgång till såklart.
Det stämmer så himla bra att när man börjar tänka efter lite grann så förstår man att alla hör faktiskt inte ihop utan alla måste få välja sina egna vägar! Så är det bara😇
Tänk friheten som man känner av att bara bli av med människor som inte passar in i ens liv!
Som verkligen har visat vilka dom är  i verkligheten och vad dom tror på men framförallt vilka som dom håller bakom sin rygg.
Det är så skrämmande🥲
Ändå känner jag en sån enorm tacksamhet att jag ändå slipper ha många såna runt omkring mig i den framtid som kommer för det är ungefär som att bära ut sina egna sopor😇
Ja, jag är faktiskt en sån mycket starkare människa i mig själv idag, jag bryr mig inte ens längre om vad folk tycker och tänker om mig längre utan jag står kvar tryggt i det jag tror på själv och det känns så himla skönt, ensamheten har gjort mig både lycklig och så mycket ännu starkare🥰
Sen som jag har blivit prövad" och jag har klarat det också " och verkligen fått chansen att se hela djupet av " vem jag egentligen är" och vad jag egentligen vill" och jag är verkligen stolt över mig själv att jag har stått/ och står fortfarande kvar så stadig i min egen övertygelse🥰
Dom visar överallt vad som händer men många lever bara på som vanligt" så trist" att man ännu inte förstår!
Det är nog alldeles för galet att ta in för dom flesta antar jag🥲
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0