Lördag

Ny dag, nya utmaningar " igen" och det är verkligen nya saker som händer runt omkring oss " som ser och vet och förstår" såklart just nu " känn efter så mycket energier som flödar i våra "friska" kroppar som inte blivit utsatta" och vi tar in bara mer och mer och jag går omkring som på små rosa moln och ler för mig själv om allt som händer nu, så mycket spännande som händer och nu det går verkligen så fort nu 🥰
Livet leker och vi bara hänger på, jag trivs som fisken i vattnet nu och jag känner att jag idag mår bra efter alla år som har gått nu när man levde i nåt som inte var riktigt jag🫠
Sen att jag insåg så tidigt alla lögner som pågår nu bakom ryggen och att just jag var den som fick till mig tidigt innan det gick för långt" sen att man varnade och blev utskrattad av både vänner, familj och kollegor" är ingenting som jag kan göra nåt åt idag, " tyvärr" då dom gjorde ett helt eget val och inte litade på mig, så då får man nu stå sitt eget kast, och skylla sig själva" om man tycker nu att det var värt det" jag har själv räknat med att jag skulle och kommer mista många runt omkring mig på sikt tyvärr😪
Så är det nu för många andra också och många har insett medans många har inte insett alls vad som händer och vad planen var/ är..
Fast många skådespelare och musiker själva nu länge har gått ut själva också med för flera år sen och har försökt att visa folket i både, serier, filmer texter, låtar, och med ord vad som verkligen händer.. 
Är det ingen som ens förstår att den där " barium" bomben som dom helt plötsligt bara släppte upp i luften är en " titta ut genom fönstret" så ser ni nog vad jag menar, men många människor sprang fort som fan ut och filmade och skrattade och log och var skit glada åt nya norrsken" jisses" man blir för fan mer än mörkrädd alltså!
Vilken djävla tur att nån enda reagerade och gjorde en anmälan som miljöskada i alla fall!
Jag kan inte förstå att det inte är många fler som ifrågasätter allt som händer nu.
Barium är för fan ett gift som används vid kontrastmedel när man ska röntgas, och används även i fyrverkerisatser och är jätte giftigt för oss människor som märks när man får i sig det bara i små, små mängder som påminner om arsenik förgiftning där man kan få symtom som att det brinner i munnen eller illamående och även kan ge förlamningar!
Jag har börjat använda Ghee, bara rent smör, olja som är ekologisk, då margarin är det värsta man kan använda som är som ett recept för att få cancer av.
Jag köper bara hemägg och lagar det mesta ifrån grunden som såser och köper ekologisk odlad potatis hos själva handlaren privat och sen odlar jag dom grönsaker själv som man kan odla..
Jag använder inga teflon pannor över huvudtaget då dom utsöndrar en hel del gifter som även också ger cancer utan idag har jag allt i gjutgärn, det bästa som finns!
Får man i sig teflon av en panna som är repig så försvinner det inte ut ur våra kroppar utan den gör en sjuk för det är en s.k " forever chemical" 
Det bästa är att kämpa för det naturliga så vi kan hålla oss så friska som möjligt!
Vi har blivit så grundlurade ifrån början om allt.
Jag skulle aldrig ta nåt 💉 som man sprutar in i ens kropp som man blir sjuk av " för om man blir sjuk av det så säger det sig väl självt att kroppen säger ifrån att dom inte vill ha det och vill göra sig av med det" 
Har aldrig ens vaxxat mina djur och dom har varit friska och blivit gamla ändå🥰
Läkemedel som istället ökar risken för olika sjukdomar och även en så kallad " turbo cancer som tillkommit" nu efter 💉 så det är nog inte så bra att rekommendera det till redan sjuka människor!
Man ser skador mer och mer hos var och varannan som nu berättar att man fått symtom efter 💉 som är kopplat till det! Kollar man sen dom vaccinskadades förbund förstår man ännu mer hur många som blivit skadade av detta 💉 
Både dom som blivit skadade och inte förstår än eller dom som bara fortsätter ta fler förstår dom inte nånting än?
Blödningar på tarmarna, unga som får blodproppar i lungorna, hjärtproblem, bältros, ojämna hjärtrytmer, svullna fötter och ben, turbocancer, cancer i ryggen, njurar och lever, höga levervärden, reumatiska sjukdomar, tappar synen, grå och grönstarr, diabetes, ja name it liksom, "nej men oj vilken otur jag hade" låter det då, sånt kan man ju faktiskt få!  
Folk sätter inte ens det här i samband med 💉 
Hallå vakna!
Det är så hemskt det som händer nu och att folk är så hjärntvättade idag så man kan inte ens ta upp allt tragiskt som har hänt hela mänskligheten för det är så ofattbart att det ens får hända?
Sen innerst inne vet jag att det är ju min uppgift att försöka varna och försöka att få människor att förstå " vilket är så svårt" men några få i min närhet har faktiskt " vaknat" 
För dom sovande kommer det ta tid tyvärr då deras bekvämlighet är i en stor och falsk trygghet!
Därför har jag varnat klart till dom som ändå har hånat mig under dom här åren nu så när sanningen nu snart kommer fram så är det nog redan försent för dom!
Alla ser så ledsna och trötta ut idag och många mår så fruktansvärt dåligt idag pga att dom tagit detta 💉 men verkar lite som om dom redan gett upp eftersom många nu kommit på att dom är förgiftade redan!
Gjort är gjort nu och det finns nog inte ån stor återvändo inte för många av dom drabbade tyvärr men vilken tragedi många snart kommer att få gå igenom i sina liv!
Största sveket " ever" i våran mänsklighets historia
😇 ❤️🙏
Det värsta är att folk har inte ens förberett sig för det som kommer " folk har ju inte en aning om vad som ens pågår" eller orkar dom helt enkelt inte bry sig?
Det kommer förmodligen bli en chock och många kommer vara stå där sen och gapa och inte förstå nånting?
Sen går det bra att skylla på alla andra bara man slipper bidra till nåt själv men när det gäller då djävlar ska folk ha hjälp!
Man måste förbereda sig för alla gifter och allt som pågår nu,på bästa sätt för att man över huvudtaget ska klara av att ens ta sig igenom allt det här😇
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0