Fredag

Ny dag, med nya utmaningar igen verkligen i mitt liv nu, jag ser framåt som aldrig förr mot det nya som nu händer överallt trots en rygg som krånglar men annars mot förmodan mår jag kanon bra och har nog aldrig mått nå bättre, då jag känner att varje dag i mitt liv nu ger mig nåt nytt att tänka på och att se fram emot🥰

Ryggen gör ont igen och jag domnar bort i benet/ foten men det kanske går att lösa när sjukgymnasten ska hjälpa mig😇

Kan ju alltid hoppas det i alla fall, annars går det framåt här som vanligt, jag fick högsta betyg " igen" på mitt skolarbete så jag får nog vara mer än nöjd tycker jag, nu ser jag så fram emot allt nytt som kommer öppna sig för mig snart 🥰  för det ska bli så skönt att lämna allt gammalt bakom sig och satsa på nåt nytt som man också mår mycket bättre av😊

Sen är det ju så att mycket kommer inte ens ut nu här såklart utan man får söka mycket själv nu för att överhuvudtaget få reda på " vad" som händer! Men det kommer närmare och närmare nu😇

Dom som lever får se snart, dom som bara lever på som vanligt nu och dom som i blir kvar i alla fall efter allt dom gör för att få bort så  många som möjligt nu, men jag har då ingenting alls att förlora då jag är då inte rädd för månting eftersom jag vetat länge nu vad som pågår bakom oss😇🙏♥️🙏

Det sägs att dom som slipper uppleva den här tiden som kommer som sakta nu rycks undan ska vara lyckliga att dom blir tvungna att lämna innan allt som händer i tid, då det är alltför många som inte ens förstår vad som nu sker😇

Allt som händer nu är bara en liten droppe i havet och det bara fortsätter och det kommer bli mycket värre men det värsta är att det inte ens talas om det här, utan det är tyst så inte nånting kommer fram förutom om man är intresserad av att söka fram nåt själv..

Jag själv har då aldrig nånsin varit rädd för döden, utan jag är helt säker på att den är sååååå mycket finare än själva livet här på jorden😇 men många som inte lever på rätt sätt och är så omedvetna om döden är nog dom som är mest rädda för att dö🤣 så tror jag att det är i alla fall..

Ibland brukar jag sitta och titta på folk eller läsa på olika medier och ser hur folk är så upptagna med att bara köra på i samma gamla spår år efter år och inte tycka att det är  nå trist? Jag som vill att det ska hända nånting hela tiden även om jag emellanåt bara kan sitta och läsa en bok eller vara bara mig själv i min ensamhet som jag tycker är så skönt🥰

Tänk att bara få rå om sig själv, att få bara bada, att bara få gå en promenad, eller läsa en bok, eller lägga mina tarotkort eller att hålla på med min pendel, eller bara se nån serie och ligga under värmefilten i soffan och bara ha det bra, jag älskar verkligen ensamheten 🫠 och när jag slipper gå på en massa tillställningar överallt jämt, när jag hör andra som ska både hit och dit så ler jag för mig själv och brukar då säga till min man" så glad jag är att jag slipper vara med" det är ju det som är livet det har jag kommit på för flera år sen..

 

Det är ju meningen att vi alla människor ska gå olika vägar, att vi har våra uppgifter som vi ska göra här på jorden redan innan och när vi kliver ner hit, att vi står på samma stege men att vi alla är inte på samma trappsteg " långt ifrån" så är vi helt olika beroende på vart vi är i vårat liv!

Man kan inte förklara eller säga nåt till nån annan som ändå inte förstår, man kan bara öppna dörren lite på glänt för att försöka men inget mer..Idag när jag blir kallad idiot så tar jag det bara som en komplimang🥰

Jag visste redan för över tre år sen om den här falska pandemin" även om nåt giftigt drabbat oss" så är det inte det många tror utan nåt helt annat som folk i alla fall blir sjuka av, sen 💉 då som kom när inte utsläppet tog död på så många som det från början var meningen att det skulle göra, största brottet mot mänskligheten " ever" men kom ihåg, det var frivilligt, ingen stog med pistolen mot ditt huvud och tvingade dig" utan du stog rak och ståtlig i kön och tog gärna 💉 en efter en så fort du fick chansen.

Sen kom bensinen, dieseln, maten som blev jätte dyr, elen som många inte klarade av, räntorna som nu gör att folk får gå ifrån hus och hem och husen sjunker i värde och många står kvar med sina fina hus för miljoner som dom inte har råd att bo i men som gått ner i värde och har miljonskulder men ingenstans att bo!

Sen kom putin, trumhp och ukraina där folk inte har en aning om vad dom håller på med där nere? Blodet som stjäls av små barn som dom kidnappar " föräldralösa, ensamma barn" för att ungdomen ska bevaras, till våra fina som är högt uppsatta för att dom inte ska se gamla ut fy fan! Nu kommer det vi kallade konspirationsteorier fram och blev helt plötsligt sant..

 
Det var ju på tiden att dom nu äntligen började exponera sanningen !
Så galet bara för att få se unga och snygga ut men vem tänker på dom stackars barnen 🤬
Adrenochrome heter det om ni nu inte visste det och är närbesläktat med adrenalin ett ( kroppsmorfin) och det här utvinns av barn alltså helt sjukt och ( helst före 10 års ålder. ) som har skrämts maximalt nästan till döds.
 
Folk borde skämmas som har hållit sånt här bakom ryggen och tycker att det är okej! 

Men vad gör svensken nu då?  " Absolut ingenting" dom sitter hemma och väntar precis som vanligt precis som om ingenting ens har hänt och lever som vanligt tills det en dag är alldeles försent!

Svensken kommer inte längre kunna förneka den riktiga verkligheten och gömma sig bakom ordet " konspirationsteorier" så är det, dax att inse sanningen nu och gå till pålen som hugger huvudet av dig!

 
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0