Fredag

Halloj, ny dag, med nya utmaningar och snart är helgen på ingående här återigen!
Haft fullt upp precis hela veckan som vanligt då först min minsta dotter ringde och bjöd upp oss på fika i början på veckan, sen kom min största dotter som har varit förbi och hämtat lite saker som dom behövde och sen hämtat  två av mina barnbarn på skolan och fritids och blev en liten vända till stan med dom och nin största dotter och sen har jag fått mysa lite med dom också och " behöver jag säga att det har varit fulla huset här precis hela veckan lång" mysigt, men jag har faktiskt hunnit med att vara in till stan och handlat lite inför helgen också😇
Livet ångar på som vanligt ser ni och jag mår prima trots mina sjukdomar🥰
Återigen så tjatar jag om det som händer runt omkring ute i världen " trots att dom flesta "i alla fall" i min närhet fortfarande skrattar åt mig bakom min rygg!
Skrattar bäst som skrattar sist kan jag tycka då!
Har lärt mig efter dessa år att jag kunde bry mig mindre faktiskt hur det går för er😉
Nu har jag bara en känsla som typ " skyll er själva"
 
Nu har det gått så långt så flera länder stämmer faktiskt vaxx industrin för att det faktiskt är ett farligt gift i 💉 
Högsta domstolar runt om i världen tar nu upp flera fall med målet för att upphäva godkännandet " nödgodkända"  av Pfizers s.k mRNA 💉  nu då det visas att det faktiskt i verkligheten finns ett samband med en ökad dödlighet hos dom som är 💉 jämfört med dom icke💉 
Läkare som också stödjer den rättsliga prövningen av ko- 💉 i högsta domstolarna då godkännandet av att ge det var olagligt!
Pfizers 💉 är betydligt mer skadligt än vad det är fördelaktigt och borde aldrig få ha blivit godkänt alls på en enda människa!
Så vakna upp nu när både läkare och statistik visar hur farligt gifterna är som så många ändå fortsätter fortfarande att pumpa in i era kroppar!
Vi lever inte i nån djävla film utan det här är faktiskt verkligheten!
 
Jag själv kan inte ens uttrycka mig i ord om vad jag anser om dom föräldrar som tycker att det här är okej att ge sina barn den här skiten!
Och inte ens kolla upp vad skiten innehåller innan ni pumpar i era barn det!
Varje dag går jag och tänker på och blir även påmind på att ju längre tiden går hur det helt plötsligt har blivit okej att introducera våra barn till en värld där vi för bara några år sen skulle skydda dom ifrån?
Det måste ju ha hänt nånting under pandemin med mänskligheten efter att dom fått några  fina doser!
 
Sen DJT planen som vi som nu vet vad som händer nu är ju också på gång🥰 
Ja jag längtar och jag ser fram emot det här och har gjort hur länge som helst, det får gärna komma idag för mig, det gör mig absolut ingenting🥰
Jag undrar bara 
Hur många har förberett sig?
Hur många har tänkt efter riktigt noga vad vi egentligen behöver?
Hur många har förstått vad som pågår?
Hur många kommer klara det här som kommer?
Hur många kommer lämna?
Hur många kommer stå kvar där sen med ett hundhuvud?
Känslan jag har känt länge så länge nu har faktiskt blivit en sanning" äntligen" säger jag då!🙂🙂
Det handlar inte om att ha rätt eller fel" som en mycket gammal vän en gång för ca 1 år sen sa till mig"
Nej, det handlar faktiskt om att lita på sanningen " vännen" och på vänner runt omkring en som talade om sanningen även för er som så gott protesterade ifrån början när dom flesta hånade en och skrattade åt en!
Är det riktiga vänner det ?
Nej inte enligt mig i alla fall och jag har tagit avstånd ifrån många idag, eftersom jag inte tänker vara den som står till deras förfogande sen heller när det är försent och bara när dom tycker att jag borde det?
 
Svensken är så totalt lurad" många av dom " och om man inte ens inser nu varför pandemin kom, hur corona kom och hur egentligen?
Hur räntor skapas och hur mat,el, bensin allt går upp så folk svälter och får gå ifrån sina boenden?
Ja inte var det nån djävla fladdermus i alla fall" för oss som förstår vad allt det här handlar om"
Inte var det nåt 💉 heller som skulle skydda oss utan mer ett som skulle döda oss" planen ni vet" 
Resten får ni nog googla på själva och ta reda på, skälv sitter jag lugnt i båten nu när den vaggar långsamt fram och ser på när den sen sjunker långsamt, ska bli så spännande🥰
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0