Torsdag

Ny morgon och solen lyste idag men det var inte lika varmt ändå som det har varit dom senaste dagarna i alla fall så det var skönt🥰 !
Själv var jag in till stan en kort vända, mannen skulle till biltema och det är ju synd om han om han jämt ska behöva åka moppe🤣🤣🤣🤣🤣
Så jag var väl snäll och skjutsade han då🥰
Gjorde lite pannkakor till lunch och det tycker jag att det passar bra när det är så här varmt😇
Annars satt jag väl såklart på min välstädade och hemtrevliga veranda och bara tog det lite lugnt, jag passade på att läsa igenom mitt register, jisses vad många sidor men två kartonger är ju lite grann, så nu är det bara anmälningarna som ska skrivas på hur dom har blåst mig😇
Sen får vi se vad dom säger då dom inte har en chans att ta fram det som jag begär då dom inte ens har det och inte ens haft det ifrån början😊
Tänk vad folk har blivit lurade och inte ens har en aning vad man kan få tillbaka eller vad dom ens har gjort?
Jag tror inte särskilt mycket på virus utan jag har min tro i det att det är bakterier och gifter som verkligen gör oss sjuka som tex med 💉 då kroppen inte kan skydda sig mot såna gifter och då blir vårat immunförsvar överbelastat fast vi egentligen skulle låtit kroppen ta hand om själva sjukdomen själv och däri får vi ett bra immunförsvar då kroppen fått arbeta själv med själva sjukdomen😇
När man sprutar in en massa gifter i kroppen så orkar inte den ta hand om alla dom gifterna, jag känner många nu som tagit både fulla doser av covid- 19 💉 sen sprutat i sig full dos även av TBE 💉 och inte nog med det sen sprutar dom i sig flera 💉 av tex vanliga influensa sprutorna, allergi sprutor och rs virus 💉 och hur tror man då att kroppen ska orka ta hand om alla dessa gifter, nej man blir helt enkelt tids nog sjuk av dom istället såklart, lätt uträknat🤔
Sen belastar man immunförsvaret med alla dom här gifterna och då kommer inte kroppen att orka ens att hålla alla dessa autoimmuna sjukdomar i schack som kommer in i kroppen, det säger sig väl självt?
Samtidigt som det kommer bara nya och nya 💉 hela tiden så har faktiskt också dom autoimmuna sjukdomarna ökat markant, det säger både läkare och sjuksköterskor och även forskare som själva gick ut tidigt och berättade om just det här 💉
Jag har också sett att även psykisk ohälsa har ökat bland barn och ungdomar också, så min teori är nog att även barn vaxxet med alla andra vaxx ökar att man helt enkelt blir sjuk av alla dom gifterna🤔
För er som verkligen tror att lösningen är / var att spruta in 💉 i kroppen och att pandemin var naturlig, såg på tv 4 ni kanske skulle stanna upp för en gångs skull en liten stund och tänka efter lite mer!
1990 började redan då pfizer använda s.k spikproteiner och redan då visste dom att det här 💉  inte alls fungerade på just corona viruset då det muterar HELA TIDEN?
Common cold" är ett samlingsnamn för viruset och det är ju deras egen kassako då ni fungerar som deras egna labbråttor som dom gör försök på!
Mysigt!!!!!
Dealen är ju just det att folk ska bli sjuka och även dö av detta 💉 och sen om folk dör skiter väl dom i bara dom får in sina pengar såklart och tjänar lite på den här dealen som precis på all annan läkemedel😇
Fauchi är ju den där mördaren som är " han" mannen" som kommer stå sen i historien som världens värsta genom tiderna som han som avrättade merparten av våran jords befolkning😇
Snälla ni som än inte har vaknat, har ni inte ens än förstått vad den går ut på?
Sen har ni mage att dömma mig som inte ens tror på den här skiten, och sen dumförklarar ni mig, ni borde ju skämmas!
 
Sen putin då" sååååå skrattretande" och i hur många år har vi inte fått höra att vi ska akta oss för han, sen vi var små va typ!!!!!
Putin som nu slåss mot 50 länder och ändå är han dödssjuk🤣🤣🤣🤣🤣
Vrf berättar dom aldrig vad han egentligen har gjort ner i ukraina?
Att han har byggt upp det åt dom, att han har sprängt en massa biolabb så inte vi ska få några fler utsläpp att bli sjuka av..
Varför blandar sig folk över huvudtaget i rysslands " speciella operation" som dom håller på med där nere och räddar alla barnen som finns i tunnlarna?
Barnen som dom i ukraina har gjort så mycket sjuka experiment på, dom barnen som säljs som små, små bebisar " nyfödda" till pedofiler som sätter på dom tills dom dör, i värsta fall dör dom vid 2 års ålder om ens deras små kroppar håller ut så länge😡😡😡😡😡
Barnen som är föräldralösa och inte har nån, ingen som saknar dom ens och folk kan göra precis vad dom vill med dom" vuxna människor" nej fy fan skäms på er och såna här håller folk bakom ryggen?????
Är det inte ens nån som frågar sig varför västvärlden slåss?????
För guds skull nu är det väl ändå tid att sätta sig ner och vakna på riktigt och sluta sova för i helvete!!!!!
Erkänn att vi foliehattar och konspirationsteoretiker fick ju rätt till slut, dom som ni inte ens lyssnade på?
Tyskland, japan, med flera länder betalar ju nu ut skadestånd till dom som blev tvingade att ta skiten för att få behålla sina jobb, men det kan ni glömma i sverige, dom har friskrivit sig ifrån covid -19 💉  som skadestånd och varför tror ni att dom har gjort det? 
Såklart så visste dom väl utgången av det ifrån början!!!!!
Tänk en gång till🫣🫣🫣🫣🫣
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0