Onsdag

En dag som denna har det varit hela 30 grader ute i några dagar nu och jisses så varmt, det får gärna vara varmt och skönt men det behöver väl inte vara så överdrivet varmt i alla fall så man inte kan vara ute!
Vi har varit en liten sväng till borlänge och handlat lite och passade på att hälsa på min minsta son i tisdags🥰
Alltid lika välkommet att komma dit och hälsa på varje gång man åker dit🥰 
Vi tänkte åka till sågmyra men ångrade oss då det förmodligen är ganska mycket folk där just nu när dom nyss har öppnat upp och dessutom så var det lönings dag då 😇
Läser mycket nu om att folk som har blivit sjuka av 💉 inte får nåt skadestånd, 🤔 men det är ju inte så konstigt alls eftersom dom har ju skrivit sig fria ifrån det ifrån början" dom visste nog väl vad som skulle hända med dom som tog giftet!"
Det är bara ordbajseri som dom kör med😇
Det har inte från början ens funnits någon skyldighet alls för staten att ens informera om den förhöjda risken som man utsatte sig för när man tog💉 så självklart så har väl staten ansvar för vad som ges till människor när det gäller ett 💉 som ska godkännas" det här var inte ens godkänt" så hur ska man då kunna informera om det över huvudtaget?
 
Men oj då, dom hade BARA SKYLDIGHETER  att informera om att man skulle ta detta nödgodkända 💉 men vad som händer med alla människor som blir sjuka och även dör svär dom sig fria ifrån!
Så galet resonerat va?
Fin demokrati vi har va?
Just nu pågår faktiskt en stor rättegång i usa där den bästa läkaren inom det här säger att nummer 1 är inte farlig?
Men läkaren kan heller inte se om du har fått nummer 1 eller nummer 2?
Men när sen alla dom som tagit detta 💉 och inte vet om dom fick nummer 1 eller nummer 2 så kommer dom ju automatiskt att få panik skulle jag tro, då dom vet här då att det är en depopulation!
Varför går man ens ut och säger att något är säkert och effektivt innan man ens har en information om 💉 🤔
 
Folk säger bara oj, så fantastiskt bra att dom tagit fram nåt som fungerar så klart ska du ta det och var solidarisk nu🫣 fast det inte ens har testats?
Jo på djur som alla då dog!!!!!
Fast folk som alltså bara har varit försökskaniner och dessutom har dött av det?????
Kavla upp nu, ingen fara  utan det är bara och ta det för att skydda alla andra!
Gjorde dom det då, skyddade dom dig?
Varför ligger då dom som tagit detta skit nu på sjukhus och är svårt sjuka trots att det skulle skydda dig?
Dom som har tagit detta 💉 snorar och hostar och är allmänt sjuka hela tiden😇
Läste ni ens innehållsförteckningen innan ni glatt sprutade I er giftet?
Nej det tror jag verkligen inte att ni faktiskt gjorde för listan var alldeles för lång för att nu ens skulle orka läsa den!
Men det gjorde jag siddu😇
 
Jag gjorde vad jag kunde och varnade alla de mina för att vara snäll för dessa giftiga 💉 men hur många lyssnade på mig då?
Jag är så oerhört tacksam att några av mina vänner lyssnade i alla fall och inte tog dom, och dom är så glada och tacksamma idag att dom inte gjorde det när sanningen nu sakta kryper fram och folk dör som aldrig förr 😇
I min nära familj och vänner så har dom flesta tyvärr tagit" för laget" eller för att skydda sina" jo det såg vi ju att det fungerade ju djävligt bra, men min minsta son förstod precis som jag redan ifrån början att det inte riktigt stämde nånstans..
Min största dotter tog inte heller och idag har hon också förstått vad det handlade om🥰
Annars så har mina nära och kära som står nära mig både barn och nära vänner och släkt tyvärr tagit det😭
Mitt barnbarn på 12 år förstod till och med och tack och lov att hon inte tog skiten🤫
20 miljoner människor har redan dött av detta💉 och flera läkare säger själva att dom kan hela agendan i detalj och att dom är chockade nu när dom har förstått och fler kommer det att bli, bara att googla och läsa på🤫
Till och med läkare och obducenter säger nu att många som dör nu helt plötsligt är pga 💉 det är mycket troligt för dom hittar inte ens orsaken varför så många just nu dör i " plötslig död" och det har ökat jätte mycket🧐
Det var det här som Dr Andreas noack varnade för att många av dom som tagit skiten kommer inom 2- 3 år att antingen bli svårt sjuka eller att dö av det!
Då det tar den tiden för sprutan att göra kroppen sjuk, och det är det resultatet som vi börjar se nu eftersom det är ju nästan 3 år sen dom började massvaxxa massor av människor här på jorden och det kommer märkas mer och öka mer detta året och nästa år!
Ja, vi som inte nu tog detta 💉 går i alla fall inte frivilligt till slakthuset utan vi är nog trots allt dom där stolta foliehattarna idag🥰🥰🥰🥰🥰
Om man nu mot förmodan skulle följa värlsläget så fattar man väl ändå att det här bara är ett skådespeleri?????
Allt är bara en ren och djävla bluff och hur många har inte gått på den?
Jag må vara väldigt tacksam som har genomskådat detta falska skådespeleri sen länge tillbaks.
Vi måste vara insatta i allt runt omkring nu, vi måste läsa på, googla och ta reda på fakta, på sanningen på det som det egentligen gäller nu😇
Det är hela världsläget som ska googlas på😇
Det här med att skrämma folk med 15 minuters städer🤔🤔🤔🤔🤔
Alltså vet man då ens vad en infrastruktur då !
Agenda, känner ni till den?
Det händer så mycket nu i det dolda och bakom våra kulisser och inte så lätt att alltid hänga med heller i allt som nu händer, och då kan man inte vara fullt medveten heller!
Ja tycker själv att jag verkligen har försökt att informera, försökt att varna, försökt att påpeka gång på gång på gång vad det är som händer men dom flesta som är i min närhet tog så stort avstånd ifrån det här och hånade och skrattade ut mig🫠
Men nu sitter ni där" eller ska vi säga så här istället" många sitter nu där och många fler kommer snart sitta där i sin ensamhet och fråga sig själva varför dom inte lyssnade ifrån början?
Själv sitter jag helt själv, lugnt och stilla I båten som vaggar fram på sjön och skakar bara på huvudet, jag njuter av livet som aldrig förr nu och jag känner verkligen att jag är färdig med att ge såna människor mån information alls som inte förstår än och inte har förstått efter dessa år som har gått!
Dom vill ändå inte ens se sanningen men vänta och se sanningen kommer i vitögat snart ändå😵
Om jag nu stog kvar i slutet av 2020 när allt det här började så skulle jag nog tänka om och inte ens bry mig om att varna eller ens prata om det eftersom jag fick så mycket skit kastat på mig varje dag!
En tvärtom grej helt enkelt,då allt har ändå en mening och meningen är nog att så många inte ska förstå eller kommer att förstå då det här är ett krig!
Inte ett krig med vapen utan krig mot mänskligheten😢
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0