Måndag

Ny dag, en ny vecka som sakta vandrar fram i dagens ljus ytterligare en gång här i livet, eller ska vi säga i filmen som vi nu lever i idag?
Helgen har återigen varit full av nya olika utmaningar och nya " aha upplevelser" minsann här hemma,oj,oj kan tänkas att det händer mycket nu runt omkring😇
Jag själv har setat i solen ute på verandan och njutit av det varma vädret och solen förstås, älskar att bara få vara " jag" ett tag och njuta av livet som kommer sakta men säkert ifatt mig🥰
Så nu har man blivit lite solbränd igen då och jag har smörjt in mig med bara ren 100 % aloe vera gel såklart, jag skulle aldrig använda solskydd som innehåller så mycket gifter såklart🫣
Haft fullt hus som vanligt här hemma har vi haft men jag hann i alla fall ta en liten promenad ändå i det fina vädret idag😇
Varit och fikat på bk med en vän idag och handlat det som behövdes även om det var rätt lite😇
Den här veckan blir det att hämta hem lite ägg igen hos en kollega och sjukgymnasten med en sväng och sen avslutar jag mitten på veckan med ett möte på jobbet, sen är det faktiskt lite semester för mig🥰 det ska faktiskt bli så skönt, sen i höst börjar det nya utmaningar igen för mig som jag ser jätte mycket fram emot..
När man inte kan få nåt ändrat av ansvarig för att hälsan ska bli bra, för att man inte ser problemet eller kanske inte bryr sig, ja då så måste man ta tag i saken själv och ändra på det för att man ska kunna få må bra!
Så enkelt är det ju i matematik🫠
Idag fick jag en ultraljudsbild från mitt första barnbarn" som jag var själv med på förlossningen vid" och klippte hennes navelsträng när hon föddes, och idag fick jag en bild på hennes bebis " mitt barnbarnsbarn" som hon ska få snart🥰
Hon kommer bli en sån fin mamma och det är extra kul att mitt första barnbarn som jag fick vara med vid förlossningen ska nu få en egen liten bebis🥰
Så nu längtar vi fler än jag🥰
Jag och många andra med mig har märkt att många runt omkring oss har blivit så personlighetsförändrade sedan dom börjat mass vaccinera så många människor.....
Det är idag mer regel än undantag
Demenssjukdomar ökar nu drastiskt, och vet ni att samtliga forskare på läkarupprorets konferens var också eniga om det och att det kom i samband med covid -19 vaccinationerna...........
Dom sa även att dom har hittat 137 olika typer av proteiner och proteinklumpar i vaccinerades kroppar som orsakar olika skador på deras organ och kroppar.
Obducenter som har dragit ut aldrig sedda stora klumpar ur deras blodkärl på nyligen avlidna🤔
Många har blivit så agressiva, och mer och mer glömska trots ung ålder....
Många ser inte längre så glada ut ens längre och många har åldrats så mycket fortare på en kort tid och dom beter sig även så annorlunda.
🤔
Många som också får cancer nu och fort går det!
Känner rätt många nu som har anhöriga som får det fort och dör bara inom typ några månader..
Man 74 år nu döende i just cancer.
En pappa 57 år också cancer.
En kille 37 år också cancer.
cancern haglar fram nu och i mycket ung ålder också!
Man ser mer och mer cancer nu överallt och i alla åldrar och den går med raketfart..
Många som blir friskförklarade ifrån sin cancer får den tillbaka i snabb takt efter sprutorna.
Det kommer bli värre och dom som inte förstod ifrån början vad allt gick ut på förstår fortfarande inte och det är antagligen försent nu😢😭😥
shedding känner också många av har jag hört många berätta om, men själv har jag gått så mycket hos en homeopat så antagligen så är inte jag särskilt mottaglig av just shedding då jag antagligen har rensat kroppen på så mycket gifter så immunförsvaret är bra idag😇
Det är i alla fall absolut mer mindre dåliga grejer i dom här batcherna som dom sprutat in i nästan hela världs befolkningen🤔
Vänta och se inom bara 1 år så har nog många blivit sjuka och många kommer ha dött då😭
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0