Måndag

En ny dag efter dag som bara rullar förbi och vi lever som vi lär tydligen" så sägs det i alla fall att det är och midsommar är för många människor en ren ensamhet och många har ingen nära ens att fira den med, men man behöver för det första inte fira den med nån heller, för om man ska fira den med nån så ska det väl också vara med nån som man verkligen trivs med i så fall🥰
Jag gillar ju inte alkohol så mycket ens nu som vuxen och jag ser alltid till att fira med dom som är av samma sort så jag mår bra🥰
När min mamma levde var jag noga med att hon skulle vara med på midsommar och alla storhelger eftersom min pappa dog 10 år tidigare än henne!
Så jag åkte antingen hem till henne med mina barn eller så hämtade vi henne så hon fick vara med oss och hon tyckte om det och vi tyckte också om det..
Det var aldrig nån alkohol inblandad i några storhelger vid oss nån gång utan både jag och även mina barn är uppväxta utan att behöva ha föräldrar som dricker😇
Storhelger är barnens tycker jag🥲
Tack och lov..
Men det är ju inte alltid som alla gener går i arv i alla familjer och man ser ju barn idag som har vuxit upp som barn med en massa olika droger som tex alkohol som aldrig dricker som vuxna för att dom hatar sånt och man ser även dom som aldrig upplevt det i barndomen men som sen dricker i sitt vuxna liv😇
Sen finns det dom som går i sina föräldrars fotspår också såklart🥰
Många dricker också för att dom idag inte mår så bra, många lever tyvärr i dåliga förhållanden som dom inte mår bra av och många har jag sett går isär mer idag än för ett tag sen.
Jag tror också att folk blir äldre och mycket klokare med tiden och förstår mer vad man vill ha idag, man sitter inte längre i nåt som ändå är lönlöst!
Jag skulle aldrig idag vara kvar i nåt som ändå bara är en massa skit😇
Jag kan tacka mina föräldrar idag då jag slapp droger och alkohol i min barndom och jag var inte ens intresserad av att dricka ens som vuxen heller🥰
Har levt med en man som var alkoholist och det räckte för mig även om jag var väldigt ung då😇
Det var festande varje helg och jag satt ensam med mina barn men jag brydde mig inte så mycket då utan jag skötte mitt i alla fall🤔
Idag har droger och alkohol krupit ner i så unga åldrar, man hör ofta att tonåringar säger att deras föräldrar sitter hemma och dricker...
Tragiskt😢
Sen det här med putin för dom flesta verkar hata han fast han har räddat så många barn!
Ibland undrar jag faktiskt om jag känner nån över huvudtaget som ens har några barn🤔
Eller om många har gått med i trögfattarföreningen?
Man kan ju fundera lite hit och dit men gruppen som går in först" sen helt plötsligt" så vänder dom, alltså vad är det som man inte förstår här?????
Folk har hejat på nazi, azovbataljonen och nu wagner, oj,oj!
Vad fan var det i 💉 egentligen🫣
Förstår så några att det som pågår eller har pågått inte ett dugg?
Konspirationsteorier ja det var det ju ja som ni sa men jisses 🤔🫡 godmorgon yxskaft!
Många sitter och skriker på sociala medier om hur vi konspirerar men vänta ni kommer att få se snart.
Det är just ni som kommer känna er så dumma och skämmas sen😇
 
Tänk när den där laptopen äntligen kommer ut sen för exponering, då djävlar blir det andra bullar minsann!
Det där ni protesterar om som många redan vet av dom som vet, och det kommer nog snart bara smälla till och vips så är det ute!
Nu ska dom skyldiga straffas och åtalas för alla lögner som dom har haft för sig!
Längtar verkligen tills vi kan säga " Dead Bee Media" eftersom media bara går ut med lögner men vi ska fokusera på nåt helt annat såklart!!!!!
Vi som vet vi vet ju men det blir en överraskning för många där ute, då blir det nog förmodligen att varse, kanske i alla fall!
Idag fick jag höra av en vän " igen" hur en nära anhörig blivit diagnostiserad med bukspottskörtelcancer för bara två veckor sen och avled efter bara tio dagar" turbo cancer " tror jag att dom kallar den nya cancern för som sååååå många råkar ut för nu!
När man ser sambandet var och varannan dag då vet man nog😉
Då vet man att nåt skit var det i dom där💉 som gjorde folk sjuka och som gör att så många människor som dör just nu..
Vänta till nästa år då smäller det nog till ordentligt😉
Då kommer det bli många fler!
 
Vi som har varnat har varnat förgäves för dom flesta, vi har blivit sååååå utskrattade och sååååå hånade i flera år fast vi har tagit fram både ifrån läkare, sjuksköterskor och forskning som bevis, några har förstått när dom blivit sjuka men vissa har inte förstått alls, fast dom har blivit sjuka efter varje 💉 som dom har tagit!
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0