Onsdag

En hel vecka till har gått förbi nu i rask takt igen och likaså hela den här helgen😇 och början på en ny vecka har även nu startat😇
Veckorna bara rasar fram i rask fart nu och jag bara hänger på och ser att alla blir så fort nu äldre och äldre och många ser så himla slitna ut. 
Kollat växthuset idag och är så glad att vi i år får vi så mycket av allt..
Vi planterade bara några få plantor av paprika i år för att kolla om det skulle bli nåt och jisses vi har nog en 50 stycken paprikor på varje planta och även en massa blommor som blommar så det gick bra i år..
Vi hinner ju inte äta upp allt själva heller men vi ger bort till några som behöver🥰
Tomater får vi massor också i år så vi hade inte alls behövt odla så många plantor men vi har många fina människor att dela med oss av dom i alla fall🥰
Hallon får vi också massor av i år och körsbär har vi hur mycket som helst på våra träd så vi har plockat och plockat men det tar aldrig slut😊
Grannen fick inga körsbär så vi sa att det är bara och plocka hos oss😊
Det blir mycket saft och sylt i år igen då och det är ju så gott och framförallt så nyttigt och helt eko!
Nu är det bara blåbär, lingon och svamp som fattas att plocka även om vi har en hel del kvar än🥰
Själv var jag till doktorn igår och blev sjukskriven  då jag knappt kan gå pga mitt diskbråck så nu gillar jag bara läget och hoppas att det snart ger med sig så jag blir något bättre🥰
Nu till mitt vanliga som jag som jag brukar skriva och uppdatera lite då och då, som många faktiskt har slutat att kommentera så mycket på längre så jag vet inte om det är pga rädsla för vrf och vad gjorde att man tog detta 💉
Fler och fler får svårare att andas och fler och fler dör nu så fort i cancer, tiden står inte alls stilla utan nu får man allt vara med i allt som händer om man vill eller om man nu kanske ska förstå allt!
Nu går det fort snabbt fram😇
Tycker så fruktansvärt synd om alla dessa människor som har mist många av sina nära och kära i detta bluffande av 💉 som dom lurat i många" eller visst var det väl så att man faktiskt tog det frivilligt"
Eller?
Så många köpte det narrativet av ďessa bluffmakare.
Man skulle kunna öppna ett spel på hur länge folk som tagit skiten kommer att överleva.. 😏😏😎
Det var nog ganska många som var såååå himla lättlurade, och som litade på narrativet och  som rusade så glatt till alla våra vårdcentraler för att få experimentinjiceras...
Sen la vi 💉 ut på alla medier som vi bara kunde komma åt bara för att visa hur vi hade kavlat upp så fint och gått med i klubben minsann och "hur duktiga vi hade varit" som var med i det gänget och att få visa upp när vi hade tagit 💉 efter 💉
Så fint gjort av er🥰
Jag skulle mer kalla det "vållande till annans död".om det nu inte hade varit frivilligt såklart men nu var det faktiskt frivilligt😇
Själv kavlade jag ner som många andra som jag har lärt känna tack och lov!
Medans alla hånskrattade och slutade prata med mig " i nödens lag ser man vem ens vänner är" så sa alltid min mamma när jag var liten och hon hade nog mycket rätt i det som hon sa faktiskt!
Ja säga vad man vill men nu är det gjort och det är ju redan försent att ångra sig hur mycket man än skulle vilja göra det!
Känner ni nån som har dött hastigt dom senaste åren?
Som hjärtat
Stroke
Svåra infektioner, rosfeber, bältros m.m.
Hjärnblödning
Galopperande cancer och mycket mer?
Man måste ju ändå nånstans fundera eller åtminstone förstå att när man injeceras med  ämnen som påverkar våran cirkulation i våra kroppar så ökar ju automatiskt våran egen benägenhet till en sjukdom!
Benägenheten ökar alltså på den sjukdom som du redan bär på och ökar din sjukdomsprocess...
Sjukdomsbilden kommer helt plötsligt vara mycket bredare men grunden är  en cirkulationspåverkan..
Det här är den absolut sjukaste av kampanjer som har gjorts i hela världshistorien" tidernas största bedrägeri och folk går alltså på det" utan att ens läsa vad skiten innehåller" som är ett gift " ett obeprövat och nödgodkänt skit som ger mer biverkningar än vad nåt annat gift gjort genom alla tider"  bara för att man ska få gå in på roliga saker"  jag hoppas verkligen att det var värt det också😉
En välplanerad agenda😇
Nu kommer det ju såklart mer!
 Så kan det ju faktiskt också vara😉 och vi foliehattar som var så lättlurade..
Undra nu vilka som var lättlurade och få stå där och skämmas för att man hade fel?
Det här visste ju vi alla som var och är konspirationsteoretiker då vi hade läst på😇tack och lov..
Nu får alla lättlurade ändå stå sitt kast och jag är idag en väldigt stolt foliehatt🥰
 
 Ja hur ska svensken lösa det här?
Förutom att skylla på putin då🤣🤣🤣🤣🤣
Absurt att tro att han skulle hålla kvar sitt eget avtal när dom själva cencureras hela tiden och folk skrattar åt han!
När folk skyller allt på han fast han gjort så mycket för att rädda en massa!
Sen undrar ni varför han drar sig ur avtalen?
Det kan ni ju ta och fundera över?
Skratta bäst som skrattar sist brukar jag då säga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0