Fredag

 Slutet av veckan och det fortsätter att regna som det nu har gjort i några dagar, och när man har semester är det faktiskt lite trist för då får man hitta på andra saker när man inte kan sitta i solen och bara ha det bra😇

Förra veckan var vi ute på lite olika äventyr och i helgen som var så firade bi min svärson som fyller 40 år idag, var riktigt kul på festen tyckte jag och jag var nykter och körde men jisses vad man ser allt när man är nykter, men allt flöt på och jag träffade många trevliga människor där och jag tyckte att min dotter hade gjort det så fint och så perfekt och tack för att vi blev bjudna och fick komma på eran fest🥰

I måndags så passade jag på att handla det som fattades även om det dock var bara lite grann, handlade med åt min svärmor också det som jon behövde då vi brukar hjälpa dom med det🥰

I tisdagsåkte vi in till china och åt lite mat, jag köpte en blomma och åkte och satt den på min mammas grav då det var hela 21 år sen hon hastigt drogs ifrån mig på ett brutalt sätt och jag fick inte se henne mer än sista gången då hon låg i kistan som vi beställde! Hon passade på att gå bort när jag inte ens var hemma😥😢😭

Saknar henne så det gör ont i mitt hjärta och det är lika jobbigt att varje gång gå till hennes grav och göra iordning den, men jag mår mycket bättre då jag får göra det så jag vet att den är fin i alla fall eftersom det är jag som sköter om den varje år😇

Vi kommer ju ses när jag väl den dagen ska vandra vidare och slippa vara på den här jorden där det händer så mycket just nu och många i min närhet i alla fall fattar ju ingenting! Fortfarande ! Jag förstår faktiskt inte hur det kan vara så svårt att förstå men jag har ju själv mina misstankar vad det beror på!

Sen får man ju faktiskt ta sitt eget ansvar för sig själv för vad man har gjort med sina kroppar om man nu inte tror på dom som säger sanningen utan litar på dom som bär på den stora lögnen!

Brittiska regeringen medger ju själva att detta 💉 har skadat immunförsvaret hos alla dom som har dubbelvaxxats" alltså tagit så lite som bara 2 giftsprutor!" Och då kommer man aldrig mer att kunna ens förvärva en full immunitet mot alla varianter av just dom covid eller ens nåt annat virus heller så nu kommer vi verkligen få se att " den riktiga pandemin" tar fart i år, nästa år och året efter då folk kommer bli mer sjuka och folk dör ju redan nu som flugor framför oss!Alltså dom som tagit detta 💉 har alltså en minskning permanent av sina antikroppar som betyder alltså att dessa 💉 INTE FÖRHINDRAR en infektion eller ett virus så alltså dom som har tagit detta 💉 är mycket mer benägna att bli infekterade än dom som inte har tagit giftet då dom vaxxade inte kan bilda några antikroppar mot " nukleokapsidproteinet" alltså höljet som är så avgörande.

Så alltså om vi säger så här att på längre sikt så är dom som är 💉 mycket mer mottagliga för dom mutationer i spikproteinet som kommer om dom nu kommer, även om dom nu har i många fall haft infektionen redan flera ggr medan den ICKE VAXXADE " är mer skyddade om man ändå har haft infektionen utan att spruta i en massa gift i sin kropp!

Nu har flera försäkringsbolag backat när det även gäller skadestånd eftersom en enorm våg av sjuka människor kkommerförmodligen att bbegäraen hel del skadestånd för alla skador som man kommer få av detta💉 " som man nu har tagit på ett helt eget bevåg" då det var helt frivilligt" och det kommer också alla försäkringsbolag att hänföra till om man nu skulle begära nåt skadestånd! Sen kan inte ens pcr testet upptäcka levande virus och inte ens varken antigentestet eller själva pcr testet kan ens säga om man skulle vara smittsam eller inte! Så alltså pch- test- pandemi ..vi hade i alla fall rätt 🤷‍♂️ härligt att veta att vi " foliehattar och konspirationsteoretiker" som alla kallade oss " att vi sa sanningen medans dom flesta " i min närhet i alla fall" litade på ljugmedia" och nu står man däe med en massa gift i sin kropp som sakta, sakta sliter ner organ för organ för att till skut så lögger dom av helt enkelt😇

kom ihåg att bilderna som först prånglades ut från wuhan i mars- 2020 nån gång var " före" och långt innan ens vaxxet eller ens passen kom på tal! Det ni! Covid kom alltså hela " 2 månader efter" ringer det nån klocka nånstans kanske nu" ?????? Covid Som skrämde dom flesta i alla fall som sprang och tog 💉 när det Väl kom ut på marknaden BARA MÅNADER EFTER ATT MAN TILLVERKAT DET????? Ringer nån klocka nu????? Vi var några få som fattade på en gå g att det här stämde inte för fem öre! Alltså låt oss säga sen jag lyssnade på en som är väldigt insatt i det här att vi kallar det för " masspsykos" som tog en väldig fart och folk sprang och stog på kö för att få både dessa injektioner och passen, jag har ju min egen teori om passen jag😉 och tror att det är nåt helt annat än bara ett pass, många har sålt sin själ till djävulen nu! Fast vi skrek och delade och varnade om dessa 💉 som fortfarande bara är " nödgodkända" och dom lär nog inte bli godkända heller skulle jag tro med tanke på alla biverkningar och dödsfall som redan blivit!

Vi konspirationsteoretiker och foliehattar sa stopp ifrån början men hur många lyssnade på oss? Hur många förlöjligade oss? Idag står vi starka och friska till skillnad för dom som springer omkring som en tickande bomb och inte ens vet när man smäller av" för alltid:

2022 upphörde allt bara helt plötsligt. Kvar står alla med sitt gift i kroppen och sitt värdefulla pass som dom inte ens hade eller har nån nytta av idag förutom kontrollen som folk har av er😇 hitlers lärljungar skulle man kunna kalla det! Har en känsla att många vill nog gå tillbaka, alltså backa bandet idag men tyvärr så går ju inte det nu längre när gifterna vandrar sakta i kroppar och gör en sjuk! Det kommer tyvärr aldrig att bli detsamma igen, det är redan försent! Snart kommer det väl att alla barn ska ta det också och mer kommer jag lovar men idag kan jag tyvärr inte göra nåt åt det, ni skulle ha lyssnat ifrån början?

Många skulle behöva öppna sina ögon och börja se hur blåsta dom verkligen har blivit i denna plandemi! Nu när all fakta börjar lomma fram sakta, sakta precis det som vi som konspirerade ifrån början och sa😉 min teori är att många. Många ångrar idag att dom inte lyssnade på oss foliehattar och att dom nu tagit ett gift! Så dax nu när kropparna är fulla av ett gift som sakta dödar folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0