Fredag

Helgen närmar sig nu med stormsteg igen som vanligt och nu har mannen i huset här jobbat i hela två veckor redan sen semestern!
Tiden går så fort och dagarna och veckorna bara springer iväg i rask takt tycker jag.....
Själv har jag så djävla ont men fortfarande, men det finns ju dom som har det värre🤗
Man ska inte klaga I onödan sägs det och det är så många nu runt omkring oss som bara klagar fast dom inte har ett skit att klaga på så är det bara🫣
Eller så förstår många av dom inte ens själva varför dom ens mår dåligt" det är min teori"🤔
Dom mår nog inte så bra just nu och är nog för att vi stiger nu och många hänger inte ens med längre och dom blir det snart verkligen tyvärr tufft för nu..
Många kommer inte ens att klara av denna stigningen, titta bara runt omkring oss hur det ser ut och hur dåligt så många mår idag?
Många är irriterade " på just ingenting" just nu och jag orkar bara inte med sånt!
Då lägger jag bara locket på och umgås med mina likasinnade istället🥰
Dom glåpande orden, dom elaka kommentarerna, som ekar fortfarande i mitt huvud sen flera år tillbaka då dom som åsidosatte mig och mitt varnande har jag idag satt åt sidan, dom ger mig inget mer nu och jag har nog lärt mig en ny läxa om människor som inte kan eller ens vill förstå eller framförallt att inte lita på det som jag sa?
Det är mycket som händer runt omkring oss nu och även bakom kulisserna såklart som många inte har den blekaste aning om😉 
Jag själv tycker bara att allt är så spännande just nu och det händer nåt nytt varje dag😉🤫
Många skulle kanske ha lyssnat ifrån början ändå!
Jag har lärt mig så mycket på min den här resan som jag nu har gjort i nästan 4 år och framförallt att några måste förstå och vara kvar medans andra måste inte alls förstå och måste lämna, så är det bara!
Dom kommer aldrig nånsin att ens be om ursäkt för det som dom försöker sopa bort nu under mattan som vi en gång sa för några år sen och man låtsas framförallt som om ingenting och står bara där som ett fån samtidigt som man har nån dödsångest inom sig själv när man går omkring och undrar när man själv kommer att kollapsa ihop då folk faktiskt bara faller ihop överallt nu.
"En tickande bomb" skulle jag nog mer vilja uttrycka det som🤔😮
 
Sprutorna ni vet som många så gladeligen tog och stoltserade med överallt var 100% till bara
för kontroll, bara en kontroll🙃
Innehållet och funktionen är ju inte ännu ens känd.
Spänningen lider mot sitt slut nu i slutet på det här året få se vad allt visar" jag har ju min teori" eller ska man kanske möjligen skriva " sanningen" (Och det stämmer faktiskt att folk blir sjuka nu och dör av dom också) som ni vet vi " foliehattar" en gång sa och det var ju bara några konspirationsteorier"🫨
Det blir svårt för många att inte kunna se sanningen snart i vitögat eftersom det råder sååååå hög överdödlighet i flera av världens länder...
England, Finland, Australien osv.
 
Googla själva om ni inte tror mig, själv är jag så trött på att tjata på folk som inte ens ser vad som händer?
Man har delat och man har varnat och man har blivit såååååå utskrattad och hånade " av dom närmaste som man är mån om och älskar"?????
Men idag sitter jag med folk som faktiskt är i samma situation som jag "dom är vakna och har också förstått hela bluffen med det här" att det bara handlar om kontroll, makt, pengar och att det är nu ett mänskligt krig som pågår i detta världskrig och att dom som nu inte höjer sig kommer få det enormt jobbigt i livet tyvärr😇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0