Fredag

Dagarna traskar iväg nu här i rask takt och jag, ja jag sitter nog mest stilla här hemma då eftersom så fort jag går eller sitter så gör det så djävla ont😇
Som jag sa till min läkare igår att " det finns ju dom som har det sämre än jag, för jag sitter ju inte i rullstol i alla fall, och jag har i alla fall inte utsatt mig för att ta💉 heller så jag får vara glad för det🤣🤣🤣🤣🤣
Min läkare svarade mig att " det finns dom som har det bättre också" och jag tillade då snabbt att så tänker aldrig jag då jag alltid tänker mer och alltid positivt, men då skrattade han😇
Ja hur som helst så blir det inte värre än vad vi gör det till i alla fall😅
Det är huvudsaken..
Fick en massa nya starka värktabletter igen" tror ni att jag kommer äta dom?" Eller?
Not!
Hatar alla kemiska mediciner som bara får både mig och framförallt min kropp att må dåligt och som gör att man bli sjuk och gammal i förtid så jag kör mina egna alternativa lösningar jag🥰
Jag ser så många runt mig nu ändå som går omkring och mår så dåligt av alla olika orsaker och jag står fortfarande kvar i vad jag har sagt dom senaste 4 åren!
Jag står stadigt kvar än!
Idag har jag fixat alla nya papper som ska in " igen" och jag fick även en glad nyhet idag😇🥰😍
Efter allt som har varit nu på den här semestern så börjar det sakta men säkert nu lugna ner sig äntligen och gå åt rätt håll!
Det här sista året har känts lite konstigare än alla andra år, då jag känner mig som om jag vore i en stor bubbla av nåt slag, ibland jätte arg och irriterad till att bli jätte ledsen och sen helt plötsligt växlar det till att jag blir så lättad och lugn och bara skrattar helt enkelt🥰
Noll inspiration till jätte mycket på så kort tid🥰
Känner ingen lust att ge nåt av mig själv alls längre då energin verkar vara helt slut i mig😇
Går omkring som i en dimma på nåt sätt och är inte riktigt " jag" här alls eller där jag åtminstone ska vara, antar att jag är på väg upp och bort, ja bort ifrån många i min närhet nu och allt mörker som har funnits och finns och som många av oss har burit runt på under dom här åren som har gått och sen förbereder mig också ifrån alla som inte är alls på samma våglängd eller ens på samma nivå heller som mig!
Vi som har tagit det här stora steget framåt nu känner att vi vill ha våra belöningar nu efter alla dessa år, för det som vi har kämpat så hårt för av en sån stor frustation som vi bara har varit tvungna att gå igenom helt enkelt med så många motgångar tills vi fick fram att det vi sa, det vi varnade för, det vi visade hela tiden under pren var faktiskt bara sanningen😇..
Dom drar undan mattan flera gånger för er och när dom inte lyckas med det första gången så gör dom om det med och för nåt nytt😇
Börjar inte folk snart se allvaret bakom dessa bluff agendor i allt det som händer nu och har hänt dom senaste 4 åren så kommer det bli katastrof i den kommande utvecklingen, för väldigt många av folket som inte har förstått!
Pengar och åter pengar styr hela alltihopa och får inte tillverkarna det som dom vill ha, ja då säljer dom inte och folket hamnar återigen i kläm😢 då kronan nu har sjunkit och våra mediciner också som är livs nödvändiga kommer inte fram längre..
Det fattas ju sisådär 15- 20% av alla olika mediciner som gör det till ett väldigt stort problem i vården idag!
Det straffas nu för sverige och dom stoppar mycket som vi inte kommer att få av mycket som vi verkligen behöver!
Sen har dom flesta setat och skrattat åt att alla länderna har stoppat putin så han inte kan göra nånting, som att inte köpa det som kommer ifrån ryssland🤣🤣🤣🤣🤣 men vad säger ni nu då när sverige inte ens får det som dom behöver?
Kul va och skratta nu den som skrattar sist va!
Rätt åt er kan jag då tycka🤔
Vilka ska ni nu skylla på?
Ryssland är i alla fall mån om de sina och det kan man ju inte säga att sverige är i alla fall!
Det kommer bli hårt och korrupta länder kommer få sitt dom också för det dom gör år sina egna!
Går det inte på ett sätt så hittar dom på nåt nytt😇
Nu ska fler dö på ena eller andra sättet, så är det bara..
Nu har gamla människor och yngre människor börjat ta livet av sig, det är så hemskt..
Nu går inte ens media ut med att pfizer sprängt där🤣🤣🤣🤣
Så korrupt och snart kommer mer vänta bara.
.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0