Onsdag

Hejsan igen min kära blogg, nu händer det saker bakom våra ryggar igen!
Ny lagar och nya regler som infaller i början på detta nya år 2023 som folk inte ens har en enda aning om?
Veckan som varit har jag själv spenderat på en massa läkarbesök, massage och olika behandlingar för att få min kropp att fungera lite grann i alla fall.
Gått promenader och hamnade i Falun där det var fullt upp med folk som låg i korridorerna med fullt utvecklad covid och dubbla proppar i lungorna trots den sista 5e  💉 som dom tagit och dom jobbade dubbla skift så 7 timmar spenderade jag där för att få reda på vad det var för fel på mig!
Ja inte kul att ligga där i korridoren när man har smärtor heller!
Men som tur var så kom dom fram till vad det var i alla fall!
Så nu är det att vila och att stressa ner som gäller😇
 Ja injektionerna nu igen då" ett djävla tjat enligt andra" som då är framtagna för att skapa just sjukdom och ger en för tidig död via förgiftning av bla grafenoxid som finns i injektionerna och det har jag faktiskt påpekat bra länge nu!
Har man tagit 2 tar det bara några år längre innan man kanske har "turen" eller kanske "oturen" att bli sjuk och dö pga dom men har du tagit 5, 6 så är dom riktigt farliga och du är nog snart en stilla människa snabbare då skulle jag tro.
 
Titta bara runt omkring oss, barn som är från 10 år och uppåt har dött av bara 2 sprutor och varför ge barn dessa?
Alltså varför lyssnar folk på våran svenska media när det är forskningen runt det här som verkligen hur det egentligen är i andra länder?
Lycka till om du tror att det verkligen är "vacciner" och om du nu har tryckt i dig injektionerna som de flesta har kavlat upp för de sista två åren.
Dom flesta som kavlade upp har dött en snabb död!
Skådespelare, fotbollsspelare och musiker dör som aldrig förr nu!
Dom här injektionerna fungerar inte riktigt så.
De innehåller ett gift och en datorsekvens som faktiskt är genförändrande.
Så det är inte bara ”smittsamt” en kortare tid utan den är kraftigt nedbrytande på lång tid i din kropp som inte går att få bort om man inte gör det i tid!
 
Varför vill dom att vi alla ska vaxxas och det är sån hysteri när dom nu säger att smittan är borta?
Det kan man också undra?
Som jag har märkt och sett runt omkring mig nu så är det dom som tagit bara 2 stick som nu ligger sjuka i nån influensaliknande symtom.
Dom som har tagit 5 blir sjuka hela tiden!
Hörde från en vän i förrgår: Hon hade tagit sticket och fick högt ett blodtryck, vilket hon påtalade inför vården och då svarade vårdpersonalen att alla som tagit det får just högt blodtryck!
Det här är ju vansinne för alla att ta för att skada sin egen kropp och sen att man inte ens ser att det hjälper.
Dom här starka batcherna " om nån vågar kolla vilka man fått" som sticket innehåller "alltså" stora mängder grafenoxid som bla annat är ett starkt gift som framkallar blodproppar i hela kroppen lite överallt då just det höga blodtrycket blir obegripligt och om då ådrorna går sönder och då blodet läcker ut så borde ju rimligtvis blodtrycket sjunka så nån effekt i sticket gör det här " dom som fått giftet" kom IHÅG "DOM SOM FÅTT GIFTET" skriver jag nu då folk vänder och vrider på allt till sin fördel 
Verkar " nu sa jag verkar" som om det är nåt i sticket som gör en hjärntvättad på nåt vis för ju fler man tar ju fler vill man tydligen ha!
Jag sa aldrig att dom "BLIR HJÄRNTVÄTTADE" utan jag sa "VERKAR"
Det är min och många andras teori i det här.
Jag skrev "verkar" då jag ett flertaget gånger blivit uthängd för att jag sätter dom som tar sticket åt sidan " säger dom i alla fall"eller att jag nån gång sagt att jag tycker att dom är dumma i huvudet som vissa säger, därför skrev jag " verkar" och att sen folk pratar skit om mig bakom ryggen när inte jag är med och hånskrattar åt mig bakom ryggen verkar vara helt okej i alla fall " för då är det ingen som står upp för mig och tycker det är fel" utan då håller man allt käft minsann, då ska ni veta att folk slutat prata med mig helt och hållet och stöter ut mig bara för att andra då berättar för varandra vad jag har delat på Facebook" ändå har dom inte ens Facebook själva" så djävla patetiskt hela grejen.
Fina människor som man har runt sig vill jag lova!
Om vaxxet nu byggde upp våra antikroppar så skulle ju inte heller vaxxade bli smittade vilket dom ju nu faktiskt blir trots 1,2,3,4,5, eller 6 stick, eller hur?
Eller är det så istället att dom inte blir smittade utan dom blir helt enkelt förgiftade och blir skadade av det som finns i 💉?
Eftersom det här sticket som är framtaget som " ett icke vaxxin" då det innehåller något virus!
Inte ens nåt som liknar ens nåt vaxx i den här sticket.
Vaccin immuniserar dvs gör så att du inte smittar eller ens kan smittas och det här gör ingetdera av det då det är ett framtaget medel "alltså en gen terapi"!
Man blir alltså sjuk för att kroppen får en injektion med ett gift "alltså" substanser som skapar en inflammatorisk process i kropparna!
Enligt forskare" inte enligt mig nu" så jag får höra igen att jag åsidosätter vaxx tagarna eller att jag är dum i huvet ännu en gång" eller säger att dom är dumma i huvet så kommer dom som tagit💉att dö eftersom 1987 stycken dör VARJE VECKA nu i England!
Dr John Cambell går själv ut med det på Youtube!
Så kolla fakta istället!
Han visar även filmen som BG visar att han skulle minska populationen med hela 30% inom bara några år!
 
Till och med en ny lag har kommit nu att Sverige tillåter att utföra experiment på medvetslösa människor ," men det har heller inte många av er koll på"
Nu kommer jag att få höra bakom ryggen igen att jag är emot dom som tar 💉men en gång för alla säger jag det IGEN att jag är inte det, jag har bara försökt varna andra om det som jag har läst mig till via forskningen!
Jag kommer få höra som jag har gjort hittills att "sluta dela för dom tycker att jag är dum i huvet och att jag är samtalsämnet" jämt överallt och att jag skämmer bara ut mig!
Jag vill ingen nåt illa utan bara att många ska förstå och skuta ta det här giftet!
Många vänner har jag fått dom senaste åren som många av mina andra vänner jag känt i många år inte gett mig på långa vägar, idag vet jag vilka mina vänner och bekanta är och vad dom går för..
Själv har jag valt att gå till ovaxxade massörer " Tack och lov finns det idag att tillgå" m.m. då jag inte vill att vaxxade tar på min kropp och gnider in nåt gift i mig, 
Sanningen kommer " hoppas jag " fram till slut och då kommer folk också inse vad det här var för nåt och att allt var en plan ifrån början!
Jag undrar sen vem som hånskrattar mest bakom ryggen, dom som tillverkade giftet för att göra folk sjuka och dö eller du som tog det i god tro och blev så grundlurad!
I vilket fall som helst så är jag så trött på det så jag skiter faktiskt fullständigt i det också då jag blivit både uthängd och utstött.. 
Nu ser jag fram emot ett nytt bra år och började plugga I höstas och det är det bästa som jag har gjort på länge just nu pga all stress och skit runt omkring mig, jobbar mycket mindre och får vila mer och höra mindre skit.
Mina planer är att så fort som möjligt göra nåt annat och lämna det som jag idag har bakom mig som idag också får mig att må så dåligt..
Nytt år, Nya utmaningar, nya vänner har jag redan fått i massor!
Vänner som fått mig att inse att dom är riktiga vänner och inte falska som bara pratar skit bakom ryggen och bara bryr sig när dom ska ha hjälp från mig men annars frågar dom aldrig hur man ens mår!
Folk som bara kommenterar på när man delar om detta djävla vaxx men aldrig när man är sjuk eller mår dåligt, det är inga riktiga vänner har jag kommit på!
Folk som frågar andra bakom ryggen" har du läst hennes blogg?
Varför läser man ens min blogg om man sen pratar skit om mig bakom ryggen, det är fina vänner det!
Ge istället fan I och läs, det är faktiskt frivilligt om du inte visste det, hoppas att just du tar åt dig🫠
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0