Ny vecka

Måndag, en helt ny vecka igen , med nya utmaningar och nya tillfällen med allt som nu händer runt omkring oss🥰
Ätit och druckit gott har vi gjort och haft fulla huset som vanligt här hemma som alltid av trevliga vänner som man trivs med!
Handlat och fixat, vi har kollat på hockey och trav och allt vad helgerna innebär🥰
Varit bättre i både magen och kroppen faktiskt nu men har ju nu även börjat en ny kur med rensning av gifter och att tillsätta allt som behövs just nu med allt runt omkring!
Det gäller att skydda sig nu till max och inte utsätta sig för onödiga gifter som både sprutas ut runt oss i luften och i naturen och sånt som förgiftar oss överlag😇
Under veckan som kommer har jag skola som vanligt och sen jobbar jag bara två nätter, så skönt, trivs bäst hemma som det är nu🥰
Vill inte ens gå till jobbet längre men jag går dit ändå och gör mitt jobb än så länge i alla fall som jag då är utbildad till att göra så långt det går och gör det jag ska göra😇
Har varit på behandling idag igen, det är både skönt och det behövs verkligen just nu för att hålla sig lite frisk i alla fall!
Sen blir det väl nån fika på stan som vanligt den här veckan med nån vän🥰
Handla presenter ska jag också göra då mitt barnbarn som har bott här I några månader för ett tag sen har fyllt hela 15 år men var sjuk när vi skulle fira han🥰
Världens bästa och klokaste kille man kan ha som barnbarn🥰
 🥰🥰🥰🥰🥰
Sen blir det lite presenter till min dotter också såklart som fyller 30 år nu på fredag, så det måste man ju fira🥰
Snön smälter igen nu och det blir riktigt halt på vissa ställen, jag går försiktigt nu som en anka då jag ramlade i våras och gjorde mig illa och blev sjukskriven ganska länge pga folk som inte kan sanda ordentligt utan bara tänker på sig själva..
Så jag förlorade massor av lön pga det och där vill jag inte hamna igen!
Danmark har stoppat sina vaxx nu pga att vaxxet fungerar så br" då undrar man" fick dom ett bättre vaxx som fungerar då eftersom sveriges befolkning aldrig har varit så sjuka som nu efter varje vaxx dom tar? 
 Folkhälsomyndigheten😉 har dom ljugit eller?
Man kan ju undra varför dom ändrar sig från år till år?
Eller märker inte folk att det ändras för ibland tänker hag såhär: Vad är det i sticken egentligen?
Ja, jag vet inte hur eller vad dom tänker om det här och varför dom ändrar sig hela tiden?
Hursomhelst så förstår många i alla fall "dom som är på väg upp nu"
Om man nu ens förstår vad jag menar?
Resten kommer helt enkelt försvinna med tiden.
 Inte ens sånt här får människor att I se längre?
Till och med läkare och sköterskor går ut med vad som pågår och har pågått?
Fick reda på igår att en nära släkting fått cancer nu och har max ett år kvar att leva, jag är nästan 100 på att det är vaxxet då 4e nyss togs😢vi får nog vänta oss ner sånt här framöver nen vi alla som kommer överleva" vaxxade som ovaxxade" får kämpa vidare i alla fall för oss andra!
Hur många år har inte skådespelare och artister försökt varna men många förstår inte ens deras budskap?
Ja, jag dricker mitt kaffe och min proteindrink just nu och ska vila efter min behandling..
Ha en fin vecka ni som orkar stå emot och fortfarande kämpa emot denna enorma storm!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0