Fredag

Ny dag varje dag, härligt med nya utmaningar och många samtal blir det just nu då man ska ta reda på allt som händer bakom våra ryggar hela tiden eller ska jag säga " min rygg istället" då jag i alla fall är den som vill veta vad dom håller på med, sen är det upp till var och en tycker jag då att ta reda på åt sig själva vad man vill sprutar 💉 i sig eller vad man vill äta 🌭🥮🪰🪳 för mat!
Det är ju faktiskt upp till var och en😇
Själv har jag ringt runt och kollat upp så åtminstone jag själv vet vad jag får i mig!
Snart är den här veckan slut återigen och helgen stundar framför oss.
Själv har jag varit och fått behandling " såklart då akupunktur" få se om jag blir nå bättre, sen har jag varit på lönesamtal och medarbets samtal och möte med jobbet om allt nytt som nu kommer komma här framöver!
Idag blir det iväg med min största dotter på en date då hon ska på massage och sen käka lite lunch med henne ute, så mysigt🥰
Så glad att några barnen vill ha med mig på olika saker 🥰
I morgon blir det Örebro med min minsta dotter och med barnbarnet Wilma då hon ville ha en dag med mormor och skrev och frågade så då blir det lite shopping då🥰
Mysigt när dom frågar om man vill följa med🥰
Igår beställde jag hem vin för över 3000 men när man har barn som köper upp av en varje helg så går det ju åt😊
Det sinar fort när man kan köpa av mamma😇😊😉🥰
Nu börjar det luta åt nåt bra med sticken också i alla fall skulle jag tro, eftersom vi som sa ifrån början att dom var farliga " ett gift" och inte ett vaxx som media gick ut med och att man ska ta så många och så tätt fast dom inte ens är godkända än!
Vi kämpade på mot många och vi fick även en massa motstånd som bara den då men vi vann i alla fall till slut även om vi har mist/ eller kommer mista många framöver som då inte lyssnade på oss ifrån början men glöm aldrig "det var ett eget val ni gjorde"
Jag med många andra undrar vill verkligen människor dö frivilligt?
Svensken kommer nog vara den sista som kommer vakna upp skulle jag tro medans dom i övriga världen vaknar mycket fortare och protesterar hej vilt och gör nånting för att det ska hända nåt!
Vi kämpar på som tidigare och vi går vidare och försöker fortsätra väcka dom som väckas kan, resten har vi gjort nog för och det är som det är..
Det kommer bli en hård kamp för många snart och många kommer få kämpa in i det längsta men jag ser verkligen fram emot
 det nya som väntar och allt fint🥰
 
 
 Det var ju det vi gjorde men hur många lyssnade?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0