Lördag

Hej och hå för en helt ny dag och för helt nya utmaningar här i livet för här går det undan minsann🥰
Varit in till stan en snabb sväng och handlat lite och gjorde faktiskt lite fynd " som vanligt" så det blev lite upp bunkring igen som vanligt i det här huset 😉😆 när det är nånting som är billigt" trots att man redan har en hel del hemma" men man vet aldrig vad som händer här på jorden inom en snar framtid😉🫠😇
Alla som vet det dom vet ju i alla fall som sagt😉🫠🙃
Haft främmande som vanligt här på eftermiddagen, vi hann inte mer än komma hem så kom främmande🤣 jag tror att folk har nån gps på oss🤣🤣🤣🤣🤣
Trav och hockey med nåt gott att äta och dricka idag blev det också🥰
Fick även främmande också av min största dotter och en kär vän på eftermiddagen/ kvällen, så mysigt🥰
Tack till er alla som hört av er att jag delar, det gör mig så glad att många börjar vakna och förstå nu vad som pågår!
 
Det är fortfarande vad jag har förstått de vaxxxade som är väldigt tysta just nu🧐 så konstigt att det har blivit som nån slags tystnadskultur kring det här!
Kan det vara för att dom kanske börjar vakna?
Eller är det för att dom skäms för att dom inte har lyssnat?
Eller för att dom har insett hur lurade dom har blivit och gått på hela bluffen och inte vill erkänna det?
 
Några få som kommenterar eller trycker ett gilla på allt som jag delar kring det som är det sanna som händer just nu.
Av dom ovaccinerade alltså.
Jag tror faktiskt att dom inte ens förstår vad som händer nu?
 
 
När människor börjar/eller tvingas kan vi säga att inse omfattningen av den här skiten så kommer det bli riktigt tufft för många.
Speciellt för dom som har hånat alla som delat, för att belysa hur många som drabbas...
 
Jag sätter mig nu ner i soffan och äter varma mackor och tar en cider, så gott och fortsätter kolla på min serie som är så bra och tar det bara lugnt före stormen.
Jag är här
Jag är beredd
Jag vet vad som kommer hända
Vet du?
Jag är förberedd och jag längtar så
Jag ser fram emot det här för jag vet vad som väntar🥰
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0