Fredag

Fredag igen nu då och - 10 ute och jag harar vinter när det är kallt, men den här veckan som har gått har då verkligen rusat iväg fort på nåt underligt sätt!
Fullt upp har det varit hela veckan igen som vanligt med olika behandlingar 💚  och flera läkarbesök både i Ludvika och i Falun, det är nog lite så kanske när man är multisjuk men jag skulle ändå aldrig ge upp livet som är så härligt ändå 🌸 utan jag vaknar som vanligt varje morgon och kliver upp ur sängen med känslan och djävlar anamma att allt kommer faktiskt bli bättre och att det blir så bra till slut 🥰 så det är ingen ide att vara arg eller ens besviken eller tänka på att man inte orkar längre för det är ju kämpa som vi alla måste göra ändå hur jobbigt det än är och känns!
Det gick bra i Falun i alla fall och läkaren hade velat göra operationen redan när jag var där" i onsdags men alla vi vet" helst då vi som då jobbar inom vården" hur det ser ut idag i sjukvården?
Det finns helt enkelt inte varken tid eller pengar eller ens personal att genomföra alla operationer som skulle behövas göras idag!
Det ställs in massor nu och folk är sjukare än nånsin nu och dör hux flux.
Folk ligger fullbelagda på både salar, avdelningar och ute i korridorerna på sjukhusen😢
Hon ville att jag skulle ställa upp mig på listan för kort varsel i alla fall så då går det fortare antagligen eftersom det nu blev så akut med den här operationen..
Så nu hoppas jag ändå att det går lite fortare även om jag inte är sådär jätte pigg på just den här operationen..
Den är ju lite otäck!
Det kommer nog gå bra, jag är ju i goda händer där i alla fall😇
Dör man så dör man och då är det nån mening med det också såklart😇
Skönt att jag ändå har min största och min minsta dotter som står mig jätte nära och finns alltid när det gäller så det känns skönt när man är sjuk och när man behöver nåt stöd och nån att prata med i alla fall, dom skulle ha guldstjärnor i himlen sen för att dom finns och ringer och frågar ofta hur man mår, det betyder så himla mycket att dom bara finns där🥰 dom har varit och är världens bästa barn och skulle vilja att alla mammor fick ha så fina barn🥰
Mitt barnbarn Wilma skriver också flera ggr i veckan och frågar hur jag mår, så klok tjej trots att hon bara är 12 år🥰
Det är många såna här saker som får en att vakna med ett leende på morgonen och att man mår så mycket bättre🥰
Svärmor var också med då hon också hade en tid i falun för att göra en undersökning av hjärtat då hon blivit sjuk efter " ja ni vet vad jag menar" ni som förstår och vet i alla fall.
Så vi åt mat " god mat" på kupolen och vi shoppade lite för att få lite annat att tänka på lite grann.
Jag träffade även min storebror och hans fru i kupolen så han kom och satt sig vid oss och vi pratade och pratade och skrattade 🥰 det var jätte skoj och träffa på dom där också🥰 det är ju så sällan det händer🥰
Igår var jag jätte trött i hela kroppen under hela kvällen efter ultraljudet och att sitta i bilen i långa sträckor..
Igår fick jag även mina fina stövlar som jag hade beställt så jag hämtade ut dom med, jag har letat länge efter just såna och nu hittade jag dom och dessutom var dom på rea🥰
Jätte nöjd🥰
Idag beställde jag en massa nya jackor och skor på rea🥰
Igår var det även hockey igen🥰
Leksand vann mot rögle andra gången på raken den här veckan😍
I helgen blir det två kalas på samma dag och firande av mina fina barnbarn och mina syskonbarn som fyller år också🥰
Så tiden där går åt till att umgås med trevliga människor och firande även om man kanske inte tycker om eller kommer överens med dom alla som kommer dit, men brukar inte bry mig så mycket i det då jag har annat att fokusera på i mitt liv som är mycket viktigare..
Idag fick jag reda på att en av mina vänners vänner gått bort igen i ung ålder av 💉 av giftet ni vet..

Trots att folk tagit/ tar bara flera sprutor som ger specifika symtom, sjukdomar och död, så vägrar folk fortfarande erkänna att det beror på dom 💉och hittar på andra svepskäl istället, det har jag hört så många säga nu så jag antar att det är en försvarsmekanik av nåt slag för rädslan vad som väntar!
Är det så skämmsigt att verkligen erkänna att man faktiskt har haft fel?
Varför inte istället lära sig av sina misstag och använda sig av naturliga sätt att hålla sig frisk och försöka få bort det!

Varför lyssnar inte folk??

Har du tagit den 💉där i armen för guds skull så se då till att avgifta dig innan du riskerar bli allvarligt sjuk el kanske t.o.m dö!

Jag säger detta för att jag bryr mig, inte för att jag vill eller ska skrämma någon, förstå det en gång för alla!
Försök förstå hela allvaret i detta, det är ett globalt massmord från myndigheterna!!
Som tystas ned så mycket som det bara går…

Ja det kanske är så att de tror kanske inte att det går att avgifta sig, men när man talar om för dom att det går borde de väl  lyssna kan man tycka..

Men som vanligt så är det nog så att stoltheten bedrar allt som oftast visheten i en vanlig ordning, de är precis som att man skriver stolta över att "ha gjort sin plikt för hela samhället" och får sen betala så dyrt med sin hälsa och med sina egna och även andras liv.

Att ifrågasätta mycket som myndigheter, läkare, regeringen och media finns oftast inte på kartan hos många folk, då alla ringer ju inte runt och tar reda på saker.
Det dom har sagt blir nog förmodligen deras sanning.
Men nån gång måste de ju vakna upp och förstå och jag har väckt flera stycken på kort tid ni som har vaknat upp och förstår och kommer fortsätta kämpa för ljuset så länge jag är kvar i denna inkarnation och i detta livet.

Jag tror inte det handlar om att de inte vill såklart utan Jag tror att det handlar om att Det är en rädsla för vad som komma skall.

Flertalet läkare vittnar ju att kvaksinet är som en tickande bomb i folks kroppar. Hur kul är det att få veta det?

Nu larmar American Hart Organization. 50% av de unga kommer att dom avlida av hjärtattack inom något år. Deras peer-reviewed studie, som AHO satt på i över 6 månader, med vetskapen av studiens resultat.

Vi har ju sett redan nu hur unga friska människor bara faller ner och dör helt plötsligt.

Här har jag länkat in Vad en av världens främsta mikroskopierings experter säger gällande den publicerade studien. Håll tillgodo ni som vill och vågar. Det han bl.a berättar CBx där x står för de samtliga fytocannabionider 110 st. Där CBD är en av de 110 fytocannabinoider, terpener och flavonoider som nu visat sig bl.a kapsla in de spikproteiner som orsakat bl.a hjärtproblem hos unga men även hjärnskador, reproduktionsproblem hos kvinnor men även hos män. De experimentella mRNA injektionerna, som han benämner BioWeapons / Killshots innehåller spikproteiner, Grafenoxid, rGO, Järnoxid, Titanoxid samt halvmetalliska parasiter som inte kommer från naturen.

CBx reparerar även de skador som tungmetaller leder till med följd att MS, Parkinson, Alzheimer, MS demens m.fl kognitiva symtom som skjutit i höjden sedan i januari 2021.

Ökningen av de kognitiva besvären har varit massiv för de som tagit injektioner mot s.k säsongsinfluensa med injektioner med tungmetallen aluminium i sprutans adjuvanser.

Dr. Robert O. Youngs larm till världen följer här. INTE för den rädd hågsne endast konkreta forskningsbaserade resultat. Det är ALLVAR, verkligen ALLVAR, han vet vad han talar om. Kanske dags att ta hans världsunika forskning under 40 år på allvar. Hans upptäckter genom mikroskopiering har nu verifierats av minst 16 forskargrupper på 5 kontinenter.

https://www.bitchute.com/video/uExjR1zmtpTr/

De är nöjda med att ha kavlat upp och gjort sitt för samhället. Som små soldater. (inte min mening att raljera, men det blev så i texten.

De som är 💉💉💉 har fått olika doser o innehåll SÄGS/SKRIVS det (?)
En 💉💉💉människa, det är INGET vacc utan ett mRNA medel, och det som kommer ut från ALLA vätskor i kroppen som tex svett, tårar, urin, sekret osv...har innehåll som vi andra INTE vill ha i vår kropp. Blodet som undersökts av oberoende Ej mutade människor, ser skillnad .

(finns  bilder på det )

Sägs nu att dom som har tagit i slutet av 2021/ och i början 2022 är dom som drabbas hårdast nu och blir sjuka och bara ramlar ihop och dör och det här behöver inte vara i just vårat land utan över hela världen beroende på vilken batch man har fått!

Varför tror Du o du o alla undrande människor, att det är sån hysch hysch OM just det här innehållet? Det kommer upp en automatisk text på FB om du nämner ett o annat för man får absolut inte skriva om eller ens säga sanningen!
OM det skulle vara OFARLIGT skulle då miljoner av människor redan ha dött ?

Skandal är att ”vifta bort”denna uppenbara lögn, och vi ser ju konsekvenserna nu, vi som sagt det här och varnat i flera år!

Ja du det verkar som om dom vill varken, höra, se el ens förstå att de blivit så grundlurade av de som de trodde och litade allra mest på och att vi "okunniga foliehattar" var de som hade rätt..😇

Först kom eliten efter vårt land men jag var inget land så jag sa inget!

Sen kom dom efter vår trygghet men jag var redan trygg så jag brydde mig inte!

Sen kom dom efter våra pensioner men jag var ingen pensionär så jag lät bli!

Sen kom dom efter våra barn men jag var inget barn själv och hade inga barn så jag sa inget!

Sen kom dom efter vår el men jag hade det redan varmt så jag sa inget!

Sen skickade dom strömmar av ekonomiska migranter men jag ville inte bli kallad rasist så jag sa inget!

Sen kom dom efter vårt blod med vacciner men jag var ingen anti- vaccer så jag sa inget!

Sen kom dom efter vår mat och ville få oss att äta kryp men jag var redan mätt så jag sa inget!

Sen kom dom efter mig och det fanns ingen kvar att kämpa för mig så jag hade inget kvar att säga när dom släpade iväg mig!

Bara för att det inte berör dig personligen så betyder det inte att det inte händer dig själv till slut!

Dom som förstår och vet förstår även vad det är som menas!

Vissa går in i väggen medans nån annan går ut i vägen och vissa är bara helt enkelt i vägen!

Så är det, vi kämpar på för dom som vill, resten skiter jag faktiskt i, för jag orkar inte tjata mer om allt till folk som ändå inte lyssnar😇

 
 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0