Fredag

Jamen hallå alla fina där ute nu när jag är här igen i min blogg och en ny dag som har varit och snart är det en ny igen!
Jag har varit på utbildning hela tisdagen som var en säkerhetsutbildning, som var rätt bra faktiskt och mycket bra grejer som man bör tänka på när man jobbar natt..
Man är så skör just på nätterna när man får rodda mycket själv då det automatiskt inte finns några chefer att rodda med just på nätterna!
Annars är det väl som vanligt här med massage och behandlingar för att över huvudtaget orka jobba så kroppen är med!
Så det blev massage på torsdagen.
Så skönt med massage men ack ändå vad det gör ont i början..
Har skrivit ut alla papper nu som ska skickas in till myndigheter och det blev ju en hel del skulle man väl kunna säga!
I onsdags har jag skjutsat min största dotter till sjukhuset på en akuttid då hon är dålig, tycker så himla syns om henne som aldrig får vara frisk och kunna få njuta av livet, förstår att hon tycker att det är jobbigt då jag själv är i samma situation med alla multisjuka sjukdomar som man har men jag är den som aldrig ser nåt negativt utan försöker ändå se allt positivt hur det än ser ut så allt ändå har ju en mening här i livet!
Gäller att se framåt ändå trots att man mår dåligt emellanåt och göra det som också är kul här i livet!
Sen är det ju så att jag har varit tvungen att lämna många också bakom mig pga en massa omständigheter som gjort mig så mycket starkare och gladare och jag mår mycket bättre också idag!
Sen igår var jag på hockey  med min minsta dotter och min svärson då dom frågade om jag ville följa med, dom är så snälla som frågar om jag ville åka med så det var riktigt roligt att komma ut lite och göra nåt annat också även om dom förlorade..
Jag är så glad att jag har så fina barn som vill ha mig med på saker🥰

Just ja, apropå att Sverige nu tvingats kassera 8,5 miljoner doser av det där ni vet covid-vaccinet till ett värde av hela 1,5 miljarder:

Till att börja med, vem bär ansvaret för det nu då?

Är det vi, är det ni eller är det kanske  till och med dom?

De förmodligen som drev det här hemska narrativet i blind tro, eller kanske de som tidigt avslöjade det?

HJÄRTINFARKT har nu ökat med hela 30 procent i USA 👿😰😰👿 Barn till och med som så små som från 5 års åldern och uppåt trillar bara ner och dör helt plötsligt. 😰👿👿😰
Att detta sker. Medans politikerna Lena Hallengren ANDERS TEGNELL MAGDALENA ANDERSSON står och tittar på.

Forskare vet hur det är, dom har ju själva varit med och forskat på det här!

Att hjärtinfarkter nu har ökat med 25 procent i hela 

Har en som har kollat alla batch Nummer..
Lyssna.
När ni har tid mina underbara själar här inne 🙏❤️🙏finns på google!

fy fan va hemskt det som händer nu o värst av allt att de skiter i människor. 😞

En undran som jag har och har haft länge nu är hur man kan bli avstängd för nånting som är sant fast lögnarna såklart säger ju att det är en lögn?

Jo, man skriver såklart om alternativa perspektiv kring pandemin, det så kallade vaccinet och även den masshysteri som drabbade vårt land.

För den som inte känt sig tvingad, den som inte vågat eller av annan anledning inte behövt pröva censurens ramar kan det verka märkligt, men det är så det är.

Gör det då mig till en sådan där vaccinmotsåndare?

 

Nej, jag såg bara inte anledningen till att medverka i ett sånt där medicinskt experiment och jag saknade debatten om just för- och nackdelar.

Men alla andra tog ju det, varför gjorde inte du det?

Kanske för att jag så tidigt förstod att det var något som verkligen inte stämde och just därför valde jag att söka informationen på egen hand?

 

Jag satte mig bland annat in i Pfizers studie och förstod att mindre än 1 % absolut riskreduktion knappast var värt den risken i förhållande till en ny teknik helt utan långtidsdata.

För vad är då egentligen definitionen av ett vaccin?

Min definition är att ett vaccin ska stoppa mig från att bli sjuk mot just den sjukdomen som jag vaccineras mot och därigenom förhindra mig från att smitta andra såklart.

Massa forskare över hela världen jobbar nu som Galningar för att rädda den mänskligheten som finns kvar och som kommer finnas kvar tack och lov och dom som det inte redan är försent för förstås 🙏❤️

Sök och finn så förstår man.

Och det värsta är att folk börjar undra varför alla är så sjuka.
Tror personligen att det blir ett land som kommer sprida nyheterna runt om i hela världen.

Mkt händer redan nu i mars 😥😥😨😥😥
Sverige har klarat sig bäst vad det gäller vaccinet. Och forskare i USA säger bokstavligen att Sweden verkar att klara av vacccinet bättre än resten av världen ❤️🙏❤️ ❤️🙏❤️

Alla vet nu hur det blev med den här saken, så där slutade också vår diskussion väldigt snabbt med många av mina nära och kära och även vänner och kollegor!

Tänk då att denna konklusion helt plötsligt gjorde mig till en antivaxare, en rebell och en konspirationsteoretiker som hade en foliehatt " en sån där I silver ni vet 😉" på huvudet i allmänhetens ögon.

Tänk att mina medmänniskor till och med tyckte att det var ok att neka sådana som mig att se mina barn och barnbarns julshow på grund av detta?

Med lite distans nu då, är det då min eller är det samhällets respons som framstår som mest galen?

För att vi nu ska kunna komma vidare tillsammans kan vi inte bara låtsas som om detta inte har hänt.

Vi kan heller inte älta det till nån sorts förbannelse.

Vad vi däremot kan göra är att vi drar lärdom av att olika perspektiv måste få faktiskt få diskuteras. Att påminna oss om att alltid ifrågasätta och kritiskt granska allting.

För det kommer att komma mera, var så himla säker!

Det är absolut inte över än!

I all välmening.

💚 Mellanraderna
💚 VaknaSverige
💚 Avprogrammering

Danmark har faktiskt hittat MRNA i blodbanan 28 dagar efter att man fått vaccinet..
Men det går också bort efter några månader om manu inte bara fyller på och fyller på då?.
Så forskare i Danmark håller på med en utredning nu 🙏❤️🙏
Vilket Land kommer att hitta ett motgift tror ni här inne 🥰

Jag själv tror att Spanien kommer vara dom som kommer att hitta ett motgift först. 🙏❤️🙏

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0