Fredag

Fredag och det är helg återigen och nu blir det lite ledighet sen jag nu har jobbat 3 nätter och det har gått lite sisådär faktiskt, men med ena djäkla bra och härliga kollegor och lite roddning i allt själva så löser sig allt till slut såklart😇
Jag har ju inte mått sådär jätte bra på sista tiden nu ett tag tillbaka då det händer lite väl mycket nu i ett enda stort virrvarr och det kommer ibland lite tuffa tider i livet såklart för alla när det är ganska mycket tuffare än vanligt och man måste åtminstone försöka lösa lite grann på egen hand😇
Man kämpar på såklart och försöker typ "hålla sig vid liv" eller nåt liknande för att försöka få den där dagen ändå att få den till nåt som är bra😇
Jag är i alla fall glad och väldigt tacksam för dom få vänner och den lilla familj som jag har kvar i mitt liv som finns, som bryr sig och som verkligen stöttar en när man inte mår så bra..
Dom är mer än guld värda 🥰
Jag har nu dom sista åren här i mitt liv faktiskt tagit bort ganska många människor i mitt liv då jag har sett att man inte alls står på samma nivå eller ens tänker på samma sätt!
Sen har jag inte mått bra med vissa människor så jag har kommit på att jag mår så himla mycket mer bättre utan vissa i vanliga fall då!
Det är nåt jag inte har tänkt på förut men som har kommit med åren när man blir lite äldre.
Många människor lever i nån fasad där det är så fint och bra och framförallt så himla lyckligt men bakom deras stängda dörrar är det ett rent helvete men man måste ändå ha den där fina fasaden utåt sett!
Vem fan orkar leva så?????
Jag talar om när jag mår skit och när nånting är galet, varför leva i nåt som inte ens finns?
Mår man bättre då?
Om man bara spelar nåt djävla falskt spel för att alla andra ska tro att det är bra!
Nej tack du här ska man allt tala om när och framförallt sen hur man egentligen mår!
Fy för såna människor som bara låtsas som om allting är frid och bara bra!
Jag har även lärt känna så många fina människor ändå också som fått mig att inse så mycket som får en istället att må bra🥰
Det är värt så mycket mer och man mår mycket, mycket bättre själv då🥰
Jag är helt säker på att alla mina vänner som jag en gång haft, var inte ens mina vänner utan bara nyfikna individer som ville veta allt och prata om allt skvaller😇
Idag gick jag av mina nätter och jag tackar gudarna för att jag har så bra kollegor som jag jobbar med när man får rodda mycket själv..
Nu händer det stora saker bakom kulisserna igen och ingen säger nåt i våran media, vet ni varför?
Vi ska inte heller veta för om alla fick veta så skulle nog många inte ens orka med att varken höra eller ens se sanningen utan att dom bryter ihop😢
Vi är u-n bel_ä så är det bara..
Snart kommer väl den där nya plandemin också som vi " foliehattar och konspirationsteoretiker" förutspådde för ett tag sen😉
Oj, oj hur många kommer då att ta ännu fler 💉 och fortsätta lyssna på våran ljugmedia?
Räcker det inte att man redan tagit en och då har man redan tagit en för mycket som man kommer förmodligen bli sjuk av?????
Nej då massorna kommer samlas, dom kommer stå så fint på kö för att ta nästa..
För man kan ju faktiskt bli sjuk och dö annars!
Eller hur var det där nu igen🤔
Hjälpte dom ni tog innan då🤔🤔🤔🤔🤔
Hmmmm..
En ny variant av något som inte existerar 🤣
Så himla Spännande!
Man vaccinerar alltså hela stora världen med ett sååååå säkert och väldigt effektivt 😄 vaccin, och ändå så fortsätter det att spridas i alla fall ?
Verkar ju sååååå skitbra... 🤓
det här är en ju NY variant som det gamla vaccinet inte längre biter på!
Men vad sa jag nu?
Fungerade inte det🤔?
Varför i helvete gav man så många det då?
🤣 såklart att nu måste man ju uppdatera det igen bara för att det ska fungera.
Den här gå gen🤣🤣🤣🤣🤣
(men det vet vi ju att det inte gör ändå).eller kommer inte göra!
Dom sa ju lika år 2020 🥴 och sen vet vi dom flesta I alla fall vad som hände  sen med alla vaccin pass och allt som ändå inte var till någon nytta😇🤮
Håller kriget i Ukraina på att ta slut nu eller?! 
Då måste ju fokus komma i så fall på annat så de håller grytan djävligt varm medans så många % fokuserar på nåt som inte ens händer 😆🤡🙃
Då får nu allt skynda er och boka en snabb tid genast för att ta flera 💉💉💉💉💉
Är det äntligen dags nu.
Det är ju dom som nu tagit en och två o tre o fyra o fem o sex som kommer få det djävligt  tufft framöver.
Sett att många har börjat testa positivt igen: fast den inte ens finns"…
Varför fortsätter man ens att testa sig då man vet att det ändå inte funkar🤣🤣🤣🤣🤣.
Eller ska vi ta det här ett varv till nu?????….
Nu glömmer ni väl inte bort framförallt att vara rädda!!!! För allt!
För det som kommer.
Skynda och fynda till nästa💉 nu☺️
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0