Torsdag

Ny dag och veckan har som vanligt bara rusat iväg " sådär" fort som den bara kan göra hos mig tydligen och jag har inte hunnit annat än att handla det som fattas och behövs, jag har fixat här hemma, slängt iväg en hel del skräp, varit till sjukgymnasten och träningen får jag skita i den här veckan också😉
Har faktiskt hunnit fika med några vänner också🤣" ovanligt för att vara mig va"?
Mycket fika och mys blir det🥰
Åkte förbi en massa militärbilar med en massa stridsvagnar när jag var till stan en sväng så dom är väl på väg nu och fixa allt som ska fixas äntligen!
Nå snygga karlar i uniform fick man ju förstås inte se såklart, men det hade ju varit lite extra sexigt i alla fall eftersom här i gränges finns det inte så speciellt många sexiga män😉
Nu kommer det ut mycket mängder av information som ”hemliga språk” som används av dom som vet, som dom där diverse förkortningarna också som inte alltid är så himla lätt att hänga med att förstå om man nu inte har hängt med något sånär före förstås!
Allt är ju precis som det ska vara, för dom som verkligen inte vill eller dom som inte ens törs veta mer är hjälpen till dom som verkligen vet!
Valen är gjorda helt av en egen mening!
Dom valen gjorde vi redan när vi gick ner hit!
Massmord och Svt 💉 tar till den stora nödutgången.
Jag har hört flera nu som jobbar med alternativmedicin att många kunder nu kommer och söker hjälp med nytillkommen tinnitus efter det fina 💉 och där dom även får upp 💉 som en underliggande obalans i kroppen.
Det är helt otroligt!
Utöver tinnitus så har även flera kommit och sökt hjälp med nytillkomna lung och underlivsproblem.
Det här är nog tyvärr bara en början skulle jag gissa även om det här helvetet har hållit på i över tre år nu med att förgifta folk 😥
Jag själv känner också väldigt många som har varierande biverkningar av olika slag efter 💉 och nära som har dött också och bara en kort tid efter att dom har tagit 💉😢
En väns mamma dog bara två veckor av proppar i lungorna efter 💉
Många har även bara ramlat ihop knall och fall och dött alldeles i för unga år och syskon också i samma familj😢!
 
Nu måste väl även sverige snart göra som schweiz och gå ut och sätta stopp för det här innan mänskligheten dör ut totalt!
Det är ett sista test för att se om man litar på sig själv och sin egen förmåga vad som är rätt och fel eller om man litar på all denna lögnaktiga media😇
Det är viktigt nu att förstå vad allt egentligen handlar om, med att bli påtvingad att ta ett 💉 " eller kanske inte påtvingad" då det helt var upp till en själv att bestämma om man ville ta eller inte!
Det var väl det va?
Så kom inte sen och däg att det var nån annans fel!
Kanske det är en rep inför nästa dos 💉 som ska luras att snart tas.
Krascherna som sker nu, och allt annat som inte är nå annat än fake🫢
Ondskan är svår att förstå sig på om man inte riktigt genomskådar den, och den visar sig än mer nu runt om i hela världen och människan blir totalt kontrollerade.
Håller man tyst så godkänner man helt enkelt och kan fortsätta vara en 🥳
Ja, det här blir nog den största utmaningen för väldigt många om man ko.mer bli sjuk eller till och med dö på sikt av detta fina bra💉
Jag har även sett och fått en hel del frågor där många nu skriver att det börjar vara för jobbigt att vara på sociala medier överallt där det delas nu om sanningen som sakta sipprar fram om detta och flera har till och med tagit bort sitt konto 💉 då det blir alldeles för mycket att hantera när man tagit detta skit..
Svensken är nog den som vaknar sist av alla länder verkar det som och som kommer bita sig hårt hur länge som helst i sin förnekelse!
Själv tror jag att många börjar sakta men säkert fatta nu men orkar eller väntar på att nån annan ska ta tag i allt, men tyvärr så går ju inte det för er som tagit så många redan då det är redan försent!
Sen det med putin som jag har blivit så himla utskrattad för att jag är sååå dum i huvet för att han är en sån mördare?
Kollegor och vänner har rent ut sagt till mig att jag är dum i huvet medans dom själva är så himla lurade av att stoltsera med den fina ukraina flaggan på sina fina profilbilder, och gynna alla pedofiler, alla mördare och alla biolabb som dom egna gör åt sina egna i sitt land, där dom föder upp bebisar i labb som dom sen säljer till pedofiler" alltså nyfödda bebisar"🤬 och mammor till barnen får fortsätta producera flera barn på löpande band!
Där barnens organ säljs på svarta marknaden, och ni tror att det är putin" ni borde fan skämmas, vem fan tror ni har räddat många av dom här människorna, vad tror ni egentligen det är som pågår överallt?
 
Fortsätt tro att putin är den onda ni" ni borde skämmas" och det här har fått mig att se vilka vönner man har alltså! 🐑🐑
Jag har hela tiden vetat att putin inte är den onda och jag har hela tiden försökt tala om det men det var som att prata med en vägg!
Vi får väl se snart när sanningen kommer fram ännu mer om han skådespelaren😉
När sanningen om all barntrfgicking kommer upp till kritan och vem som har varit den goda eller den onda i ukraina?
Jag undrar hur många som verkligen har börjat förstå vad som egentligen händer men håller helt enkelt käften bara för att det är för sin egen stolthet, fy fan!
Mörkret närmar sig, folk hånskrattar åt en men bi får se vem som skrattar sist sen 🫢
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0