Söndag

Söndag, sista dagen igen på den här veckan och i morgon börjar en ny vecka🫠!
Skola, sjukgymnast, jobb är det som står först på schemat den här veckan och jag hoppas att dom ringer nu ifrån falun så jag äntligen får min operation snart så det blir klart också!
Helgen har varit så lugn och skön och solen har tittat fram med lite värme också även om det ändå har varit ganska kallt, men nu ser man att våren är på väg i alla fall och det är skönt 🤩!
Märks på katterna som nu får gå ut igen på deras inhägnade område, dom är så glada🥰
Jag har beställt mer hemägg nu såklart  🦃" igen" och nu var det en till vän till som också ville att jag skulle köpa med till henne, jag förstår lite det också eftersom det både har blivit så dyrt och finns nästan inga ägg heller längre i affären att köpa!
En vän till mig hade varit i 5 butiker och det fanns inte ett enda ägg i nån av butikerna, eftersom dom nu avlivar så många djur pga salmonella😉😇
Det börjar synas att vissa varor försvinner nu ifrån hyllorna lite överallt i affärerna eller så har inte ens folk råd längre att köpa🥚 ägg pga att det är så dyrt..
Så det blir väl att hämta 150 ägg igen då😇
Tur att man kan köpa privat!
Sen har jag beställt det där djävla kaffet " äntligen" som jag har funderat på sååååå länge på för att kunna gå ner lite i vikt🤣🤣🤣🤣🤣
Men jag kör mitt dyra protein nu också eftersom jag ska börja träna nästa vecka, ska bli så skönt..
Vi får väl önska nu att det går fort för dom som ska bli och vara kvar sen också så allt blir rätt som det skulle ha blivit ifrån början😮‍💨
Sen det här himla 💉 som jag såg idag att dom nu gått ut med att det uppkommit ett nytt virus som heter " marburg" va?
Det sa ju jag för över 1 år sen att dom skulle skylla på att det skulle komma ett nytt virus som man blöder i invändigt av?
Som skulle heta just " marburg"
Man blöder ur näsan " näsblod" som knappt går att få stopp på, man blöder i organen som att man typ " förblöder" inifrån " som Ebola" som är typ samma sak..
Men det är inte ett nytt virus utan det är 💉 som man redan tagit flera av innan som gör att man nu blöder inifrån, och ni får tro vad ni vill men hur kunde jag veta att det skulle komma ett sånt virus i framtiden" redan då för snart 2 år sen" sa jag det!
Och nu har det helt plötsligt kommit till tanzania?
 
Och folk dör som flugor igen!
Vad märkligt!
Snart kommer dom gå ut i våran media också med att det har kommit hit!
Vad händer då?
Jo dom gör ju ett nytt 💉 såklart som dom säger är emot detta nya virus😒 så då kommer många springa fort som fan och ta det här 💉 också!
Och ännu fler kommer dö😮‍💨
Vad smarta dom är, dom där planerarna och folket är inte fullt lika så smarta..
 
Själv tycker jag" med många andra också" att dom som inte tagit 💉 sig ser bra mycket friskare ut än dom som sprutat i sig giftet" dom ser mer döa ut" om man nu får säga det!
Folk blir mer galna och mer sjuka idag runt omkring och tycker dom är sjuka jämt nu!
Men snart när allt kommer fram som vi " foliehattar" har sagt i flera år nu, hur kommer då dom reagera som vet att dom tagit både 2,3,4,5 och kanske 6 men ändå inte uppfattat varför man alltid är sjuk?
Kommer dom nånsin förstå hur och att dom har förstört sin kropp för all framtid?
Kommer dom nånsin förlåta sig för att dom tillåtit sina barn att ta det eller har gett dom det?
Kommer dom nånsin förstå att livslängden blir så mycket kortare ju fler som man har tagit?
Nja, inte vet jag hur dom varken kommer reagera eller hur dom kom.er fundera hur och var men om jag var i den situationen så skulle jag ha många frågor som söker svar och fundera varje dag på när och varför?
Nu när försäkringsbolagen sagt ifrån sig alla skador som man får för att man har 💉 sig, men det kunde ju vem som helst ha fattat och listat ut varför dom inte ville det när dom började att 💉 alla..
Dom är bra smarta!
 
Finns nåt alltid att fundera över, öppna ögon och öron, lyssna på inte våran media utan dom som verkligen vet hur allt ligger till..
En sak vet jag i alla fall att foliehatt är jag med stolthet idag😉🫠😇
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0