Söndag

God morgon alla goa och fina här ute i cyber rymden som kämpar på i dom stora skorna!
Veckan som har varit har jag varit och fått massage, jätte svullen i mina leder var jag och det gjorde verkligen jätte ont och jag är inte eller blev inte riktigt nå bra efter den här gången.
Fikat med en bästa vän har jag också hunnit med och varit en sväng till Borlänge och hälsat på min son och bästa svärdotter som finns🥰.
Passade på att handla lite men gick inte så bra när jag fortfarande har ont i mitt knä och har svårt att gå riktigt då knät fortfarande gör ont 🥰.
Blir nog tvungen att höra om jag kan få en röntgen för det är nånting som inte stämmer då det gått två veckor nu och jag har lika ont än!
Städat min veranda och gjort den sååå hemtrevligt och satt ute hela dan igår och idag i solen och katterna är överlyckliga nu när dom får vara ute hela dagarna och gå ut och in som dom vill hela dagarna 🥰
Igår rensade jag och städade ur husvagnen, åkt iväg med massor som jag har slängt och satt ut en massa annonser då vi har dubbelt av allting nu sen vi tog hem husvagnen.
Idag har jag tagit fram trädgårdsmöbler som jag har skurat och gjort rent och som också ska ut på annons också eftersom vi har hur många uppsättningar som helst nu när vi inte använder förtältet mer och inte behöver så mycket möbler!
Nu har det ju helt plötsligt kommit fram också att man inte vill ha piloter som är vaxxade i luften pga det blir nåt fel på hjärtat och ekg!
Vad var det vi sa? Vi foliehattar😇🤣🥰🤭
Ja, nu kommer den där sanningen varje dag " i våra tidningar här till och med" som vi sa för några år sen att det skulle göra och våra närmaste runt omkring oss som åtminstone vi litade på hånskrattade åt oss" så dom litade i alla fall inte på oss"😇
Det är ju en sak som är säker så skyll er nu själva!
Det är inte " rätt eller fel" som en vän sa till mig utan det är faktiskt "sanning eller lögn" det handlar om som är det viktiga i det här idag😇
Ser hela tiden hur mycket som händer runt omkring" även runt mig också" som hjärtat, eller cancer som folk får i raketfart nuförtiden men ingen " i alla fall i min närhet" reagerar inte ens utan det är tydligen fullt normalt för dom flesta i alla fall att få det och har en nära släkt just nu som ligger för döden pga cancer, så ser en ökning vara nu på en kort tid hos bekanta och vänner som går bort tidigt och snabbt!
Sudden deth börjar se ut som det är vanligt idag😇
En tragisk resa som vi även ovaxxade gör " som i alla fall varnade och försökte säga ifrån början att nu få se att så många inte ens ser är sååååå sorgligt!
Men kanske dom flesta som "överlever" vaknar i alla fall till slut när våran egen media slänger ut det i ansiktet på er" för då säger ju våran media det"😉 och då är det minsann sant!
Rädslan av vem vi ska mista nästa gång finns ju där varje dag, och den växer för varje dag och ju längre tiden går när vi nu ned facit i hand vet att så många dör av hjärtat, stroke plötslig cancer och mycket mer som bara ploppar upp "MEN INGEN KOPPLAR ENS"
Nära till mig har fått blodbrist och ledsjukdomar, hjärntumör, inflammationer, och mycket, mycket mer.
 Om läkarna inte talar fritt för de riskerar sitt jobb då kommer vi aldrig att veta ... Vill man ha ett jobb som man är tvungen att gömma sanningen på bekostnad av patienten ?!
Jag ser nu fram emot ytterligare en ny vecka med nya utmaningar och nya saker som ska göras och att få läka och bli bra🥰
Det ska komma snö sägs det men det hinner nog ändras igen skulle jag tro!
I morgon börjar nya spännande saker i världen och svensson fortsätter att sova som vanligt🤗
Få se om nån märker nåt och om nån över huvudtaget förstår vad som egentligen händer, det är så fruktansvärt och jag kan inte ens titta på det för då gråter jag bara😭
När folk börjar förstå kommer dom få det jobbigt kan jag lova😇
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0