Lördag

Veckan som har gått har det varit fullt upp som vanligt som det alltid är här hemma hos oss, med barn, barnbarn och vänner som är hit och fikar, sen sjukgymnasten, läkaren och skolan och sen allt annat som man också ska hinna med här hemma som kommer lite på efterkälken ibland!

Mitt barnbarn Elias ringde härom dagen och han och en kompis ville ha kaffe så dom var förbi och fick kaffe och fika, så mysigt när även ungdomarna kommer förbi och hälsar på och trivs här🥰

Fått äntligen igenom min röntgen nu som jag har tjatat om då det inte riktigt läker som det ska och det blir svårt när man inte riktigt har nåt svar på vad det kan vara😉 så det ska bli skönt att få veta vad det är, sen den här eviga väntan på operationen som ska göras vill jag också ha gjord nu innan semestern😇 så man kan njuta av den sen när den väl kommer! Längtar till semestern med sol, värme och bad🥰

Det har varit muliga dagar nu ett tag och det har kommit snö av och till också och halkigt har det varit och flera stycken har som vanligt kört av vägen då dom inte kan anpassa farten efter väglaget och jag säger så här till er som gnäller att man åker för sakta jämt och stör sig på det" en dag sitter ni där själva" då kanske ni förstår vad jag menar! När nån annan som kör fort råkar köra på er och ni blir skadade, men då är det försent, jag tror på karma att klagar man på andra kommer man bli utsatt själv till slut!

Jag har sett att militären nu är lite överallt i olika städer och häromdagen var dom inne i stan och gick in på polisstationen😉 så nu händer det massor och det går fort nu..Så spännande🤗

Att hela tiden håller folk på och tjatar om sin källor på allt men dom fattar ingenting av vad som händer därute utan lever på sitt vanliga svensson liv i sina hem tills det en dag tar slut..Dom har inte en aning om all skit som rensas nu och nån tar tag i allt så att inte världen rasar ihop totalt, vissa följer med nu och vissa kommer inte ens att kunna följa med, så är det bara😉 jag själv försöker så gott det går i den mån som det går att försöka förstå och att det som sker nu är ändå bra då det kommer att bli mycket bättre sen😇

Har man sett dom här hemska sakerna som dom hittar" vilket vi foliehattar vetat hela tiden" hur dom låter små barn och även bebisar bo i små burar inlåsta tills dom blir sålda till nån djävla äckel pedofil och nån pervers människa som våldför sig på dom eller skrämmer dom så dom nästan dör för att få nånting som dom vill ha för att dom ska se bra ut och sen dödar dom barnen, " ja ni läste rätt" hur många vet ens om det här? Inte många i min närhet kan jag tro i alla fall!

Hur dom skar av ansiktet på en liten flicka och satt det framför sitt eget och flickan skrek och skrekav rädsla och blev så skrämd tills dom till sist dödade henne..Dom röda skorna som dom stoltserar med när dom tog sitt första barnoffer😭 hur fan kan man ens göra så? Så sjuka saker människor gör!

Inspelningar av små barn som skriker för att dom blir torterade tills dom blir tysta och till slut dör😭 men ni svenskar sitter väl hemma i eran soffa med eran fina familj och tar den där ölen och skiter fullständigt I det som händer, så gräv själva och leta information, jag är ingen djävla informatör längre..Eller rent ut sagt håll käften annars!

Det här är så vidrigt så man kan inte ens i sin vildaste fantasi förstå att det finns så här onda människor i våran värld och man gråter och gråter medans sen ni som sitter och lyssnar på våran media som bara ljuger, fy fan säger jag rent ut sagt😡

 

Källor ja" fy skäms på er" ni är ju dom som sväljer allt som våran media säger dag ut och dag in, och ni ifrågasätter fan ingenting! Hur har ni ens mage att sitta på era rövar och tjafsa om sånt här? Det här handlar om små barn och mammor som är inlåsta för att föda mer barn till försäljning till pedofiler! 500000 barn som har fått sina liv förstörda och levt i tunnlar utsatta för övergrepp och ritualer och blivit både lemlästade och våldtagna och sen tömda på sitt blod och sen får dom gå en grym död till mötes bara för att era som ni gillar och människor ska se bra ut, fy fan! Dom här barnen som bara helt försvunnit och aldrig mer kommit hem, dom har haft en helvete" om dom ens har kunnat överlevt" 

 

Jag är så tacksam för vad T har gjort och gör nu tillsammans med militärerna, få se om verkligheten kommer fram snart i ljuset här också snart! Men ni vet inte ens säkert vad dom gör? Ni som inte sett eller kan förstå vad som händer borde läsa på! Men när dagen d kommer så står många där och gapar!

 

Ja, man häpnar verkligen över hur mänskligheten har en förmåga att skyla sig och sen inte ens känna nån skam, har man hört talas om " kognitiv dissonans" som idag är den största folksjukdomen, och sen att man inte ens fattar det själv? Det är så man häpnar och ryser I hela kroppen över människans icke förmågor, sen har man mage och säga att vi hittar på allt när dom gör sina smile och hjärtan för att dom tycker att man hittar på allt???????? Sitter och hånskrattar åt en men den som skrattar bäst skrattar sist sägs det!

Jag saknar ord för hur mänskligheten tänker ibland och jag mår illa så fort jag ser nån lägger ut sånt här skit och dom här vidrigheterna som drabbar oskyldiga människor, jag vill inte se skiten men om ingen gör nåt så kommer det ju fortsätta såklart! Om man vill se dom här bilderna så är det bara att söka och att ta reda på sanningen, jag förstår inte hur folk kan bara blunda och inte ens vilja se det som är sant.Hur tror ni dom som överlever känner sig?

 Det är nog det som är hela grejen idag att många är så trogna att tro på ljugmedia och inte ta in att nån annan än dom kan säga sanningen" det är väl för fan klart att dom ljuger" dom vill ju inte att sanningen ska komma ut " vad ska dom då tjäna pengar på" om alla vore som bi som inte tror ett ord på vad dom säger då vi läst på och vet sanningen🫠
Man får tro vad man vill men sitt inte och hånskratta åt oss och prata skit bakom ryggen om oss då för det är dom som först inte kommer att klara av allt som kommer och väntar😆
 Jag tänker inte tjata mer, eller varna mer eller ens stå där till hjälp den dagen du kommer heller, den dagen du förstår att det var vi som sa sanningen men ni trodde så starkt på lögnen, lös det sjjälva, jag skiter i vilket🤣
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0