Fredag

 
Halloj alla glada och fina därute, även alla andra såklart också som läser min blogg, nu har jag inte skrivit på några dagar här eftersom det är fullt upp med att ta reda på allt som händer runt omkring oss nu också och det tar lite tid att fixa allt också så man sen är säker och har allt som man behöver!
Själv sitter jag i soffan, kollar på serier och ska vila och avlasta min fot och mitt knä som fortfarande gör ont och jag kan inte böja det än😇
Får väl vila så mycket det går och göra det vara som måste göras" resten skiter jag nu i🤣🤣🤣🤣🤣"
Det var som tur var bara en mjukdels skada så det får ta den tid det tar helt enkelt😇
Varit upp en sväng till min mellan dotter och fikat också idag och tog med mig en blåbärspaj upp som jag hade lovat mitt barnbarn crille att jag skulle ta med och lite chips till fredagsmys åt dom 🥰 så nu fick han det han ville ha🥰 och var riktigt kul att ses, då det var ett tag sen nu🥰
Måndag är en dag som jag har sett fram länge emot nu och nu äntligen är vi där🥰 så nu börjar allvaret och allt spännande som vi har väntat så länge på!
Nu börjar allt rulla igång på riktigt och det kommer hända så mycket bra och spännande saker..
Vi som vet vi vet vad som händer och dom som inte vet kommer snart att få veta😉
I min värld " i alla fall" så hade jag gått i taket nu när sanningen börjar sakta men även säkert att sippra fram om att 💉 inte en hjälpte varken mot att skydda dig eller ens att smitta och skydda nån annan som befann sig i din närhet eller vaxx passet som skulle vara så bra" tänk vad lätt lurade dom flesta är"!
Men i samma värld " min alltså" så tar man heller inte nåt som inte ens är beprövat och inte ens godkänt " som först blir godkänt nu i december 23" fast dom hållit på och sprutat in detta gift nu i massor av människor i över hela världen i över 3 år nu och folk har verkligen stått i kö för att få den" ni hör ju hur sjukt det låter"?
Sen det värsta är väl att dom flesta av oss har blivit kallade både det ena och det andra " för att vi har varnat " så länge, och folk har blivit så arga på oss?
Ni vet vi " foliehattar" och " konspirationsteoretiker"😉😉😉😉😉 eller vad det inte så ni alla dom flesta kallade oss under dom här åren?
Konspirationsteori som nu blir riktig verklighet🤭🤭🤭 det till och med kommer ut lite smått nu i våran media här i sverige och folk är såååå tysta ny🤭
Men jag antar bara sådär att  dom har nog  idag väldigt svårt att erkänna det att vi faktiskt sa sanningen medans alla ni då trodde på den stora lögnen😇" ja så är det faktiskt nu när vi står här med facit i hand"
 
Jag kommer ihåg så väl och framförallt så kommer jag aldrig att "glömma" när jag började varna för alla biverkningar så svarade dom flesta mig " att nej men lägg av nu, jag har då inte fått några biverkningar eller
Jag blev bara lite förkyld eller
Jag fick feber och inte mycket mer!
Ändå känner jag så många som fick bältros, rosfeber, hög feber och ont i kroppen, hjärtproplem, svullna fötter och ben, reumatisk värk, tappat synen, allergier, andfåddhet, diabetes, ja jag kan räkna upp hur många biverkningar som helst!
Men då skulle jag få sitta hela dan!
Fick höra av en vän senast idag som fått en liten bebis " som var helt livlös när den föddes, dog vid 4 månaders ålder och kunde inte röra sig när den föddes, om den hade klarat sig hade den varit tvungen att sitta i rullstol hela livet så skadad var den!
Jo antagligen vi som är ovaccinerade är kvar och konstaterar att nog hade foliehatten rätt allt😉
Vänta få se nu" ja just ja var det inte vi som inte borde få mån vård om vi inte vaxxade oss?
Vi som inte skulle få jobba utan skulle få sparken?
Vi som blev utstötta?
Vi är allt bra få som stått oss starka och stått emot alla dom som mobbade ut oss och det är ju faktiskt vi som är överlevarna 🤛💪👏 med facit i hand!
Och det värsta var att folk säger alltså att " det inte är av själva 💉 och ändå så dör så många idag efter 💉 har vi ju med egna ögon sett!
Just då kändes det så hopplöst att behöva stå emot 99% av familj, vänner, bekanta, kollegor, ja precis som sa till mig att jag var dum i huvudet?
Då jag var smart nog att läsa på för det första så innehållet i 💉och alla biverkningar som stod i fass" hur många läser ens det innan dom stoppar i sig allt gift i sin kropp?
Dels så sökte jag alla svar hos forskare, och framstående proffessorer och tog reda på statistik som alltså visade väldigt tydligt att det inte alls " var så ofarliga" biverkningar av just det här 💉 utan man kunde lätt ta reda på att det var riktigt hemska biverkningar som tystades ner och inte visades såklart i våran hemliga media här i sverige och dom här lögnerna litade ju svenska folket helt på utan att ens söka evidence och fakta om det?
Nu med facit i hand så var nog inte jag så dum i huvet i alla fall🫢
Eller vad säger ni?
 
Att nu det har visat sig " sanningen" som sakta kommer ut är ju att nu får vi leva med den också att för många är det redan försent tyvärr, men man gjorde själv ett eget val och man kommer nu står där och kan inte ens kräva nåt ifrån nån då alla avsagt sig allt ansvar om detta 💉 och då vaknar man nog och undrar " varför"
Är ju nästan så folk får faktiskt skylla sig själva" eller vem ska dom nu skylla på?
När dom själva valde att ta det?
Folk blundar fortfarande stenhårt!
Det är så sjukt!
Eftereffekterna kommer ju nu under 2023 och når troligen toppen under 2024 och 2025 när tiden är inne och 💉 har åkt runt i alla organ i ens kroppar och förstört dom på sikt..
Covid som var en psykologisk och noga planerad operation som väldigt många ramlade dit på för att dom litade på våra s.k politiker, våra myndigheter och även våra läkare som med facit i hand idag alltså ljög, dom som bi ska kunna lita på..
Hoppas verkligen att folk har lärt sig sin läxa idag" dom som kommer klara sig och kommer att få fortsätta finnas" 
Många har inte ens lärt sig ett dyft än är jag rädd för utan dom tror att allt är som det ska vara och dom lallar omkring lyckligt ovetandes..
Det värsta är att detta numera anses allt det här vara ” normalt”
Man har normaliserat ”plötslig vuxendöd” och ingen vill ens se sambanden.
Förnekelsen är total tyvärr.
Är man medveten om att injektionerna påverkar och även påskyndar många av alla sjukdomar som folk får idag efter dom här fina gift sprutorna?
Folk dör ibland knall och fall men alla gör inte det, utan vissa tar det lite längre tid för bara!
 
 
Tur att man är omgiven av vänner hela tiden som vill en väl.
Även om man inte hunnit lära känna dom så finns dom överallt om man bara har ögon att se dom och öron att höra dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0