Söndag

Jaha då var det den där söndagen igen då, ja ni vet sista dagen på den här veckan igen så i morgon är det en ny vecka och nya utmaningar igen!
Skönt egentligen att veckorna går så fort för då händer allt lite fortare som ska hända😅
Ja vad har jag gjort då i veckorna, nja pluggat och fått högsta betyg såklart och jobbat förstås, det måste man också göra emellan alla besök hos läkare, massörer, naturläkare, vänner och till sist fulla huset här som alltid så hur ska jag hinna med allt egentligen?
I morgon är det medarbetssamtal och tisdag skola hela dan, onsdag skjutsa svärmor och socmöte, sen ut och jobba mina nätter igen.
Veckorna rullar på så fort nu och jag har nog inte mått så bra på länge som jag gör nu pga vissa omständigheter och barn och barnbarn som jag då får träffa förstås😉
Men så umgås man med dom bästa också som ofta är hit och trots det jag går igenom nu så känns allt berett på nåt sätt.
Nu ser jag fram emot operationen  också🥰
Annars har vi varit i skogen såklart och plockat lite svamp och gjort lite sylt och saft såklart, hämtat vatten ifrån källan som är ren eftersom vatten i kranen inte är friskt..
Ja hur ser världen ut då?
Sök och finn säger jag till alla ni som har skrattat åt oss foliehattar och konspirationsteoretiker det som vi sa för över 2 år sen, nu blir folk stämda av det dom lurat i folk i sprutorna som folk sååå gärna tog för att få gå in överallt och nu har det kommit fram att det är dom vaxxade som smittat då det inte ens var testat för smitta🤣
 
Giftet som var så viktigt att ta och folk har aldrig dött som dom gör nu!
Så alltså dom ovaxxade fick inte gå in på olika ställen för smittorisken och nu kom det fram att dom vaxxade smittade, jisses vilken tur att dom ovaxxade inte kan få skulden för det nu då eftersom dom inte fick gå in, så skönt att höra🤣
Ja har man tagit 2 ska man nog vara lite på sin vakt, många som blir sjuka nu och förstört sin kropp för hela livet..
 
Alternativläkare säger ju själva att dom aldrig haft så många sjuka som idag av vaxxet!
Har mist många vänner pga detta vaxx och många har jag själv valt bort pga olika saker som händer med dom vaxxade också..
Allt som händer nu är så sorgligt och folk går omkring som om ingenting händer och fattar ingenting förrän allt rasar då kommer dom stå där, jag lovar😉
Det är så sjukt att ens vänner som man trodde att man känner håller på sån här skit, fy fan säger jag!
Jag är fortfarande en stolt foliehatt hursomhelst.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0