Söndag

Söndag igen nu då och sista dagen på den här veckan och i morgon börjar återigen en ny såklart!
Ja, vad har jag gjort under tiden då?
Ja jag har umgåtts med mina barn och barnbarn såklart" dom som vill umgås med mig och dom barnbarn jag får träffa då såklart"
Dom andra är lite svårt att träffa😅
Jaha, nått nytt då?
Ja massor av nytt händer bakom våra ryggar hela tiden men folk sover tyvärr mycket djupt än" dom som ännu inte har vaknat då"
Synd att många kommer få vakna upp till nåt som måste ge en chock men så är det, men jag kommer fortfarande att påminna om vilken foliehatt jag var/är!
Man får skit av många för att man vill vara snäll!
I Sverige börjar dom vaccinnera barn från 6 månader och i andra länder stoppar man faktiskt vaccineringen, oj oj säger jag bara.
Sen det värsta att föräldrar tillåter det🤮
Tänk om så många som inte förstår nånting skulle förstå vad som händer nu?
Många kommer man mista men den här gången kan ingen skylla på mig i alla fall!
 
Många är så lurade, så lurade så herre gud!
Men tanken var ju det ifrån början med det här..
Många ramlar bara ihop och för helt plötsligt och många blir väldigt sjuka..
Sen blir man avstängd på Facebook för att man delar sanningen, fy fan vad sjuk värld vi lever I va?
Ja vi får nog fortsätta kämpa dom som blir kvar antar jag och jag hoppas att dom som beslutat allt får sitt straff till slut!
Och att många kommer på själva till slut så lurade dom har blivit.
Jag har fått så otroligt många nya fina människor i mitt liv idag och tagit bort många också.
Det känns helt okej faktiskt om jag ska vara ärlig.
En nystart igen så att säga..
Ha en fin vecka🥰
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0