Måndag

Måndag, helgen är slut åter igen och alla som jobbar måndag- fredag börjar jobba igen efter en mycket kort helg!
Jag förstår faktiskt nu varför jag absolut inte vill jobba så, slita en hel lång vecka för att bara få vara ledig i endast två dagar, absolut nej tack säger jag då!
Jag jobbar hellre på helgen ibland och är ledig mitt i veckorna, för det är ju då man kan hinna med det som måste hinnas med på vardagar också😇
Just nu är det tufft för många där ute i världen, allra helst dom som sover djupt och inte fattar nånting, går till jobbet som vanligt och lever som vanligt, hur kan man liksom🤮
Folk super på helgerna och barnen är apraka ute på stan, ja det blir nog bara värre o värre minsann!
Man kan undra ibland vart vissa av föräldrarna håller hus och om man vet vad ens tonåringar gör ute på helgerna!
Sen ska vi inte tala om allt annat som händer, både vänner familj och andra håller pedofiler bakom ryggen för att man inte orkar ens ta reda på sanningen..
Har en vän som nu även blev friskförklarad i sin cancer, en ung tjej som hade hela livet framför sig, tog en enda spruta och blev sjuk, cancern växer som aldrig förr I hennes kropp nu och hon har ett halvår kvar att leva, det är fan bedrövligt att folk fortsätter ta detta gift fast folk blir sjuka och dör!
Det räcker alltså med endast en spruta om du fått den giftiga och det kommer snart visa sig inom några år vilka som fått den!
1 på 263 har fått den som är dödlig och det är ganska många i så fall som kommer gå åt om man räknar😇
Jag själv har gått med i en grupp för alla ovaxxade så om jag skulle bli sjuk så vill jag absolut inte ha nåt blod ifrån en vaxxad det är då helt klart..
Varit till falun idag igen och min största dotter följde med mig, det blev lite oro först men det löste sig till slut och det blev en rolig och fantastisk dag med skratt och tok som vanligt när vi kommer ihop🥰
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0