Måndag

Äntligen måndag då och ledigheten infinner sig som man har längtat efter, mer än nånsin nu när man jobbade natten som var med snöyra och kallt" jag hatar ju kyla" så det var inte så skoj🙃
Det kräk snöar fortfarande..
Nu äntligen kan man njuta av ledigheten som är några dagar även om veckan är fullspikad som vanligt 🫠
Idag har jag och min största dotter varit iväg och klippt oss, så nu är det gjort i alla fall🥰
Sjätte dagen för min kära kisse som får gå med tratt" som hon hatar och även plockar av sig" och med en body som funkar bättre i alla fall..
I morgon är det skola heldag igen" vilket jag tycker är jätte skoj"
Onsdag läkarbesök för svärmor så jag ska skjutsa henne och Torsdag massage, ska bli skönt även om det gör ont varje gång..
Har fått svar på min magnetröntgen också och jag hade en disk som är ett diskbråck i kotan längst ner så nu vet jag i alla fall varför jag alltid har så ont i ryggen när jag sitter och kör bil för länge😇
Men det får man fortsätta leva med så gott det går.
Det finns värre saker att oroa sig för som händer bakom våra ryggar och många, många lever på som vanligt vara!
Oj, oj säger jag bara!
 
 
 Foliehatt eller inte, tänk efter själv.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0