Lördag

Fredag igen och veckan har bara ramlat förbi fort igen och det har varit fullt upp som vanligt..
Varje vecka står ju handling på schemat och matlagning såklart sen ska man hinna med allt annat och sina vänner också emellanåt..
Hunnit faktiskt fika med två av mina bästa vänner dem här veckan!
Bara maten är ett mirakel att hitta det som inte just nu innehåller just dom e produkter som är insekter i både bröd o mat så det gäller att man kan numren på e produkterna så man vet vad man köper och framförallt vad man äter och får i sig!
Skulle aldrig äta insekter, det är väl ingen mat🤑
Annars har mannen börjat jobba efter sin corona och jag är ledig så jag har lämnat in lite skolarbeten som ska vara inne först i Januari, det gäller ju att ligga steget före😊
Annars tycker jag att det är skoj att plugga igen, har ju så lätt för att läsa och glad att jag fått det i livet!
Igår kom nya vinterdäcken på bilen så nu får väl snön komma då!
I Lördags beställde mitt barnbarn hemgjorda pannbiff av älgfärs så då fick det bli det, är ju så gött..
Vi har ju turen att kunna köpa det för 50 kronor kilot, och är billigare faktiskt än vad annan mat är idag😇
Hämtat 60 hemägg igen" bruna såklart" äter bara bruna och köper aldrig ägg i affären😇
Det går åt lite ägg i våran familj kan man nog säga🥰
Måndag är det Falun igen så då får jag och min dotter mamma/ dotter dag igen som är så mysigt🥰
Vi brukar följa med varandra och sen trivs vi så bra ihop🥰
Snart är det jul igen, eller om lite över en månad i alla fall !
Tycker att det bara är semester och jul nuförtiden😊
Ja, nästan alla julklappar till alla barnbarn och syskonbarn är klara i alla fall, bara lite smått kvar sen så🥰
Sen kan man njuta av maten, drycken och familjen🥰
Sen kommer förmodligen många att ligga sjuka också över jul som tagit giftet, det ser ju faktiskt ut som om coronan ökar nu trots att FHM sa ifrån början "
Ta det för att skona dom äldre och svaga" ja ni om vi nu tittar tillbaka" hur många har skonats för att dom som tagit det varit så djävla duktiga för dom gamla och sjuka" så blev det nog lite fel" eller visste dom ifrån början"😉
Ja hursomhelst så sa ju " vi" konspirationsteoretiker" att det här skulle hända, men hur kunde vi veta det då😉
Ja antagligen för att vi inte lyssnade på svensk media som ljuger utan tog reda på hela sanningen istället..
 
 
 
 Ja, som sagt vi som läste på visste ju ifrån början, vi varnade och varnade, blev kallade både det ena och det andra, utskrattade för att vi gick på nåt sånt!
Undra idag hur dom tänker som skrattade åt oss?
Undra om dom idag ångrar sig?
Undra idag om dom nånsin tänker "vi skulle ha lyssnat på folehattarna och konsoirationsteoretikerna?
Undra om vi fått giftsorutan och kommer överleva eller om vi snart kommer bli sjuka eller helt enkelt dö?
Ja jag skulle i alla fall fundera på om vilken batch jag i så fall tagit, om man nu vågar kolla upp det!
I mitt fall och många, många andras så har vi tröttnat för länge sen på folk som inte lyssnar/ lyssnat och är/ blev så himla lättlurade av staten och regeringen😭
Idag får man själv stå sitt eget kast hur det än blir, för ingen pistol sattes mot erat huvud och ingen blev tvingad utan tog dom glatt och begåvat helt på egen hand!
Dom som blev uteslutna från olik tillställningar för att man inte hade ett vaxx pass borde få skadestånd nu då det visat sig att vaxxet ändå inte skyddade från smitta?
Ja jisses hur det kan bli!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0