Lördag

Lördag, en vecka till har rullat iväg lika fort som alla andra veckor, och mannen har jobbat som vanligt men jag har varit ledig och flängt runt som vanligt överallt och hämtat ägg och kött och korv som jag har beställt😇
Tur att bensinen är så billig nu i alla fall😉 gäller ju att köpa av rätt säljare😇
Annars har jag väl haft skola men har ju tyvärr inga arbeten att lämna in nå mer innan nästa år då dom redan är klara för länge sen..
Kul ändå med skola på länk tycker jag, då jag älskar att plugga😊
I onsdags var jag tvungen att åka till veterinären med katten också..
Igår natt var det dax att gå på mina nätter igen innan man får vara ledig igen🥰
Mycket som ska hinnas med nu såhär inför jul med alla bestyr runt omkring..
Sen allt som händer bakom våra ryggar och folk som fortfarande djup sover, oj oj vilket uppvaknande dom kommer få sen när allt kommer fram..
Men jag och många fler har varnat länge nu så man får nog skylla sig själv lite..
Det största problemet är nog att spikeproteinet gör så att proteinerna i blodet klibbar ihop till långa och hårda sen liknande proppar med tiden ju längre tiden går sen injektionerna😭
Sen vill jag inte ens säga eller tänka på vad mRNA gör med kropparna!
Fler och fler får ALS. Jag har en nära släkting som drabbades. Det verkade  vara väldigt aggressiv också.
Återigen mitt tjat om att ens egna beslut får såklart över tid nu konsekvenser som man själv får ta som ibland blir positiva men även negativa!
Det får man nu också leva med" sina beslut"och själv hantera situationen och leva med det så länge som man fortfarande lever, så är det ju..
Snö har det kommit också och jag tycker det är kallt för jag hatar snö..
Idag lite trav och hockey🥰
 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0