Fredag All helgon dag

Då var jag här igen då, jag som har fulla häcken varje dag alla dagar i veckan och allt bra rullar på..
Fredag igen och återigen slut på en vecka till😇
Ja, vad har jag då gjort sen sist?
Ja jag har faktiskt haft fullt upp med både barn och barnbarn och varit barnvakt och umgåtts med dom ofta 🥰 sån kärlek dom ger.
Dom som jag får träffa förstås och som jag inte är så farlig för😉😊😇
Jag har jobbat såklart, haft möten med chefen och  jag har pluggat också och fått högsta betyg igen på tenta och kurserna som ska in, det här går ju som på rälls, men det visste jag väl redan😇
Inte nå orolig alls..Hämtat massa bruna hemägg har jag också gjort då jag inte äter ägg köpta i affären..
Sen vill jag ha bruna då dom är godast.
Jag opererade mig förra veckan och operationen gick kanon bra och det läker så bra, idag har jag tagit bort stygnen..
Så det ser så fint ut sa dom.
Fick corona i fredags och har bara varit ytterst lite förkyld och ont i bihålorna, så nu har jag haft den 2 ggr och inte ens varit sjuk, så nu blir mitt immunförsvar ännu starkare skulle jag tro då jag inte tagit nåt farligt gift som ändå inte hjälper..
Flera som legat i corona nu som tagit giftet som varit katter sjuka..
Jag, Elias och mannen har plöjt serier nästan hela dagarna och ätit både godis och annat gott som vi unnat oss, tänk en sån snäll kille som han är🥰
Jag har städat huset och husvagnen, jag har hämtat mina nya vinterdäck som jag har köpt och satt på dom.
Jag ska iväg på magnetröntgen om 2 veckor och inväntar nu även nästa operation😇
Skönt att allt blir klart också..
Snart är det jul igen och man får börja julpynta, jag har köpt julklappar till barnbarnen så det är också klart få se om dom blir nöjda😊
Dom brukar vara så tacksamma och ringa och tacka så dom är väluppfostrade..
Deras föräldrar har lärt dom nåt bra..
Idag var min minsta dotter med mina barnbarn hit och hälsade på en sväng och vi fikade, så goa och fina barn och så omtänksamma🥰
Sen blir det långpromenad idag med minsta och största dottern, ska bli så skönt..
Kvällen bjuder på nåt gott att äta och plöja färdigt våran serie som vi har gemensamt börjar kolla på🥰
Mannen är iväg och får sina däck balanserade och jag gör just inget just nu..
Skönt att bara få ha lite egentid också ibland då det blir lite mycket med allt just nu..
I morgon ska graven fixas igen så jag blir nöjd med den också och få göra den fin och sätta ljus och lykta på den🥰
Annars mår jag inte bra om jag inte får göra det..
Ha en fin helg, det ska jag ha..
Sköt om er och ta det lugnt..
🥰🥰
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0