Söndag

Söndag igen då och den här veckan har återigen fått ett slut😇
Kallt ute och det är så fint när det har kommit lite snö i alla fall🥰
Igår blev det en sväng till stan och jag hittade äntligen det där fina rådjuret med sitt kid som jag letat efter i många år, men nu så äntligen ligger det och lyser så fint ute vid granen🥰
Så nöjd med pyntet ute på gården.
Idag ska jag på bio och äta ute med min största dotter som hon ska bjuda mig på då hennes son har bott här i några månader🥰
Det var inte länge sen min minsta dotter bjöd mig på en heldag med mat och bowling när jag fyllde år🥰
Har så fina döttrar och jag uppskattar verkligen att dom bjuder ut mig och man får göra nå skoj med varn och varnbarn🥰
I morgon är det en ny dag och en ny vecka igen.
Nu går det fort till jul och nyår och glöm inte att alla katter ska vara chippade i början på januari annars kan det bli böter, och det är ganska fullbokat nu hos dom flesta veterinärer.
Sen ska jag ju fortsätta tjata och tjata om det där giftet ni vet, som vissa av oss visste var bluff men många fler litade mer på tv och media än s.k foliehattar som var så blåsta enligt er😉
Tyvärr så kommer nog med stor sannolikhet år 2023 och 2024 bli dödens år pga sprutorna.
 
Det har ju redan börjat i år har vi som förstår sett, alla andra verkar blinda.
Sen all infertilitet som dom också har orsakat … Födelsetalen i Sverige är nere i 8 % nu!
Har aldrig hänt i modern tid.
Vissa av oss såg faktiskt det här komma, men vi blev ju kallade "konspirationsteoretiker" karma antar jag nu  "Tack" 👍
De som nu inte tog injektionerna hade ju alltså rätt. De mindre begåvade orkade inte själva göra research utan trodde på allt som sades på SVT-TV 4 och från FHM.
Nu verkar faktiskt Tegnell och C:o gått helt under jorden. https://www.youtube.com/watch?v=mnxlxzxoZx0
Världen är verkligen en sjuk plats just nu.
Jag är inte på nåt sätt skadeglad för alla dom som har tagit dom här potentiellt dödliga sprutorna.
Jag känner mest sorg över att dom ännu inte besitter den förmågan att förstå världen så som den egentligen är.
Det är bara sorg jag lönner. Stor sorg…

Australien som tvingade befolkningen att ta giftet och  har nu fulla bårhus nu.

https://www.abs.gov.au/statistics/health/causes-death

Världen kommer aldrig bli sig lik igen och vi kommer mista många av våra nära och kära men vi som förstod ifrån början får gortsätta kämpa för våran rätt i alla fall.

 Ja vad är det vi " inte vågade se"
 Just idag vill jag verkligen hylla " alla" vita hattar, konspirationsteotretiker, sanningssägare och foliehattar som offrar/ offrat så mycket av sin tid och sitt liv för att göra världen en bättre plats att leva på.
Jag sänder så mycket kärlek till er🥰
 Alldeles rätt att jag gärna nu är den där foliehatten som folk skrattade åt.
Till och med det!
Lycka till alla i framtiden och tack för alla fina människor som jag har fått äran att träffa och lära känna under dessa hårda år..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0