Lördag

Lördag, jag har haft en ledig vecka nu och det är så skönt nu när den där kossan har börjat härja och ökar i rask takt igen🤣🤣 ni vet viruset som är så farligt 🤡
Och som 97% är sprutade redan med och som då ska stoppa smittan!
Jisses alltså vad bra det har fungerat då för just nu ligger dom förgiftade på sjukhus!
Eller ska vi säga utsläppet som kom för att avfolka lite människor, men tyvärr så funkade inte det så bra, så då tog man fram ett gift 💉 på några månader som INTE skulle vara nå farligt alls och sen som skulle skydda från svår sjukdom och död?
Nja det har vi ju sett hur det gick med det!
Det gick ju inte alls så bra!
Ser ut som att folk dör hela tiden nu och faller ner hursomhelst tycker jag.
Sen kom RS viruset, ni vet det där viruset som bara små barn kunde få då på den tiden som var när jag fick barn, men helt plötsligt så får ju dom stora barnen och äldre det också nu och ingen vet vad det beror på?
Nu härjar svininfluensan igen så vilken djävla tur att man redan haft det en gång i tiden då!
Då kan jag vara lugn där då i alla fall😇
Sen nu kom det nå virus som heter kamelviruset" men alltså nu räcker det väl" hur djävla hjärntvättade tror media att vi människor är egentligen?🤡
Men som sagt den som sover än lär nog fortsätta sova fortfarande skulle jag tro och vaknar nog aldrig mer snart!
Jisses!
Norge har till och med gått ut och varnat nu om giftet i 💉 men sverige bara fortsätter att pumpa i folk det ändå.
Fast man brukar skoja om norge hur knäppa dom är men i det här fallet är nog sverige faktiskt knäppare!
Ja igår kväll hade vi i alla fall lite spelkväll här hemma med lite vin och lite gott att äta.
Det var mysigt..
Kul med såna kvällar bara i lugn och ro med dom som vill umgås med en🥰
Fick reda på en hel del hemligheter faktiskt så jag fick en chock😉
Nu längtar jag till uppesittarkvällen🥰
Jag satt och tänkte på en sak idag lite sådär som man gör ofta ibland!
Ni vet man kommer att tänka på saker som har varit och vad som har hänt!
Ni vet man har ett förhållande eller gifter sig med nån som man älskar och sen får man barn, i tron om att ens svärföräldrar är bra och ska godkänna en" den turen har då absolut inte jag haft i alla fall" eller man kan snarare säga att jag inte godkänt dom i mitt liv och ibland undrar jag faktiskt hur många som kommer överens med sina svärföräldrar?
Min första svärmor trodde hon kunde ta över vårat liv, ja jisses vilken människa alltså..
Hon trodde att hon bestämde precis allt.
Min andra svärmor kom jag jätte bra överens med, vi gjorde massor med barnen när dom var små!
Vi umgicks varje dag.
Saknar henne faktiskt ibland nu också.
Min tredje svärmor var inte riktigt klok, från att inte ens haft hand om sina egna barn och inte hört av sig på massor av år så dök hon bara upp för att ställa till djävulskap.
Sen började helvetet!
Hon utsatte både mig och mina barn för elakheter så det fanns inte på kartan alltså och det var det sjukaste jag varit med om!
En idiot rent ut sagt och jisses vad skönt att slippa den människan!
Min nuvarande svärmor är en ren ängel, bättre kan man inte ha tack och lov🥰
Hur har ni upplevt era?
Skriv gärna och berätta för mig!
Idag tog vi oss en tur till Borlänge och handlade det sista inför julen så man slipper göra det dom sista dagarna innan!
Jisses vad folk det var idag där, folk överallt!
Nu slipper man i alla fall ut dagen innan jul utan då kan man bara njuta av den dagen här hemma
Nu får alla ha en fil öördag kväll och slöt om er🥰.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0