Fredag

Fredag, veckan som har gått har varit fullt upp som vanligt.
Haft besök av mina döttrar och mina barnbarn, vänner, ja fulla huset som vanligt och det är så härligt.
Skola på tisdagen, möte med på onsdagen, mammografi på torsdagen och sen jobbade jag på natten.
Städat ur hela stora skafferiet och gjort lite mer plats så allt får plats och även i dom andra skåpen, har så mycket köks grejer så jag har insett att jag inte kan ha allt kvar utan mycket åker sin väg nu!
Satt upp alla ljusstakar i fönstren och köpt några nya såklart!
Läst alla dödsanonnser" igen" alla som nu dör av vaxxet " även unga" och skådespelare som har kavlat upp!
Det var nog värt dom där pengarna antar jag, men så trist att dom lurat på så många den skiten!
 
Vi ska väl vara realistiska nu, OK?

Var det inte deras eget val att vaxxa sig eller?

Hur visste VI att vaxxen är för depopulation?

Har vi inte varnat alla våra ungar, alla släktingar, alla vänner, alla grannar och bekanta?

Det har jag gjort i alla fall liksom många andra likasinnade som jag!

Vad gjorde många?

Jo, dom Slutade prata med mig!

Vissa bråkade, andra hånskrattade åt mig och idiot förklarade mig!

Många har även blockerat och tagit mig som vän! Kunde inte alla själva leta istället , eller läsa själva och utforska vad den gör med deras kroppar? Nehej!

Det var ju faktiskt enklast och lättast för de att ta skiten!

Vet man inte att man tar inte ens paracetamol när man är gravid?

Det visste våra mor- och farmödrar och deras föräldrar också att all skit påverkar barnet genom moderns blodomlopp.
Ja...Folk ville ju festa, dom ville gå på restaurang att äta, de ville även resa!

Nu får vi alla betala priset för deras egoism, lättvindighet och dumhet!

Tyvärr, allt fler vaxxade ska resa... långt bort... och inte kommer tillbaka nå mer.

Sen har man mage att skylla på ovaxxade att vaxxade får biverkningar, men för fan var inte skiten ni tog frivilligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0