Tisdag

Nämen hejsan alla goa och fina därute som läser min blogg pga att ni vill eller bara är nyfikna eller kanske bara vill föra det vidare till andra🤣
Vilket som men själv bryr jag mig faktiskt inte så väldigt mycket ändå!
Nu är det tisdag idag och 5 veckor kvar av semestern, så skönt alltså..
Sen smäller det😉
Vi har plockat 8 liter blåbär idag igen, vi har tagit in våran egen gurka och sallad så idag blir det mesta ekologiskt ifrån våran egen odling, så himla nice😇
Vi har även ätit egen odlad sallad ,egen odlad gurka, egen odlad potatis, hemgjorda köttbullar, hemlagad lingonsylt och hemgjord svartvinbärs saft, kan det bli mer ekologiskt, så gott och dessutom så nyttigt..
Det blir att odla mer och mer nu då maten blir mer och mer förgiftad och många förstår men många fattar absolut ingenting.
Folk blir mer och mer sjuka och får äta mer och mer mediciner!
Igår var jag och lämnade in papper hos chefen så nu är det gjort också😉
Idag kom det en glad nyhet" för mig i alla fall"
Karma har slagit tillbaka och det hårt så idag har jag ett stort leende på mina läppar kan man väl säga😇
Det kan du gått ha🤭
Det känns så härligt när man får det man en gång i livet gett!
Ha en bra kväll😇
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0