Fredag

Fredag och veckan är snart slut igen och om några dagar börjar en ny vecka🥰
Fredag wow och då kanske man får ta sig ett litet glas vin🥂
Man ska dö nån gång i alla fall😅😅😅
Har snart kollat färdigt på hela serien skilda världar nu och får äntligen börja på en ny!
Igår plockade vi 16 liter blåbär till och gjorde lite blåbärssylt, så gott och så nyttigt..
Plockade även in våran egenodlade dill och frös ner det vi behövde och gav bort resten.
Idag blev det jordgubbssylt och hallonsylt, härligt att ta reda på skogens alla fina bär och frukter och medicinska växter😉
Ekologiskt är bäst och i dagens tider måste man nog tänka efter.....
Igår fick jag reda på att en väns son bara 17 år gammal har blivit sjuk av caxxet och hjärtat och flera organ har kollapsat, blev så ledsen och bara grät😭
Livet är så orättvist..
Undrar om folk nu börjar förstå hur farligt caxxet är, och hur sjuka folk blir av det på sikt och så  många som dör!
Sen hur man kan tillåta att förstöra sina barns framtid med att gå med på att dom får ta det😡
Kalla mig gärna foliehatt och konspirationsteoretiker, det tar jag gärna idag med ett stort leende på mina läppar och är gärna fortfarande det men nu när sanningen äntligen kommer fram och jag har fått rätt så är nog många nu som känner sig dumma men får helt enkelt stå sitt kast då det ändå var frivilligt att ta den!
Dumt att lyssna på foliehattar va?
Igår hälsade min ex svärson och barnbarnen på!
Så glad att han diskuterar att det aldrig är barnens fel om vuxna bråkar och barnen ska absolut inte hamna i kläm att man inte får träffa dom.!
Klok man faktiskt..
Ja igår tänkte vi åka upp på cruisingen i Rättvik men eftersom jag äter cellgifter så är jag så trött och orkade inte riktigt så vi stannade hemma och grillade istället❤
Orkar inte heller med alla fulla människor..
Folk som inte kan bete sig när dom dricker är det värsta jag vet..
Och idag fick jag höra att det var det värsta året dom nånsin varit med om hur folk betedde sig så jag är glad idag att jag stannade hemma!
Fryst in alla blåbär har jag gjort idag, varit barnvakt åt mina syskonbarn, så snälla o rara barn❤
Skönt att det finns dom som litar på mig och jag får vara med barnen, vissa får man ju inte ens träffa för att man är farlig för dom sägs det😉😇🤣🤣🤣
Ätit och druckit gott nu ikväll och haft fullt upp hela dagen❤
Nu säger jag god natt..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0