Onsdag

Onsdag, mitt i veckan och jag går på mina nätter inatt igen🥰
Veckan som varit har varit hektisk,och jag har gråtit och varit så himla orolig då mormors lilla prins blev opererad härom dagen och det gick inte som väntat  men nu är det äntligen över i alla fall❤
Stackars liten❤
Annars har jag varit ut och tagit långa promenader och varit ute och plockat svamp, så roligt när man hittar mycket.
Vi har plockat i 4 dagar och förvällt och fryst in hur mycket som helst så nu behöver vi absolut inte snåla på det i vinter.
Igår bakade mannen lite thekakor också, och dom blev så goda, så mycket godare med hembakat än köpt.
Nu kommer vi börja baka bröd istället då vet man vad det är i det.
Nästa vecka frivecka " igen" som är fullbokad hela veckan🥰
Är så när man måste ha både läkarbesök, massör, sjukgymnast och möte med chefen på dagarna när man är ledig då man annars sover dagtid när man jobbar natt.
Veckorna rullar bara på och helt plötsligt så är dom slut igen.
Så är nog livet, det rullar på.
Har börjat kolla på nya gåsmamman, verkar vara kanon bra.
Lite mysigt att det kommer nya serier såhär på hösten när mörkret faller på.
Då får man krypa ner i soffan under en filt och bara mysa.
Igår fyllde en pojke 40 år som jag en gång i livet gav " just" livet till världen men som inte vill ha kontakt med mig pga sin särbo så jag hade inget nummer så jag kunde inte skriva grattis ens som jag hade velat gjort ändå fast han har valt en annan mamma😒
Pratade med min dotter om numret men antar att han inte ville att jag skulle skriva så jag fick det inte av henne.
Men jag önskade grattis i alla fall fast han inte bryr sig och så blir det ibland.
Nu kollar vi på Anders och våldet på tv, helt sjukt program..
Nu snart ut och göra natt 1 igen med dom bästa.
Många sjuka nu i covid igen över lag överallt.
Undra om det är dom ovaxxade som har insjuknat nu eller är det dom som vaxxat sig med 2 injektioner men det har inte gått två veckor än så då är man inte fullvaxxad.
En sak kan man få undra  om man är fullvaxxad av 2a dosen och ändå ska ta tredje?
Förstår inte riktigt hur dom tänker.
Men jag är helt övertygad om att nu är det dom vaxxade som smittar alla andra och snart är vi inne i fjärde vågen alltså ytterligare en gång eftersom smittan ökar trots alla som är fullvaxxade😉😊😇
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0