Lördag

Lördag, jobbat 3 nätter nu och går in på fjärde inatt med dom bästa❤
Nätterna går ju så fort när man hoppar på dom och sen kommer ledigheten som egentligen inte är nån ledighet alls😊
Min svärson har nu hämtat bilen som han fick av min man då han tröttnade på att leta fel på den🙃 så nu är det bara att ta hem husvagnen och plocka ur den också.
Rummet ska göras iordning också så jag kan börja med det som jag planerat också.
Det ska röjas och köras till soptippen nästa vecka allt som inte ska vara kvar.
I torsdags kom mannen hem med blommor åt mig och en bakelse för att jag var värd det" världens finaste" är ju inte van att få blommor bara " sådär".
Idag har min fd svärson varit förbi med barnbarnen och hälsat på och lillkillen mår mycket bättre tack och lov❤
Så glad att vi har sån bra kontakt och att han hälsar på med barnen.
Sen blev det en vända in till stan och handlade lite..
Sen det här med vaxxet " igen" det är flera som har dött fast dom är fullvaxxade och ändå ska 3e dosen tas, hur dum får man egentligen bli, ser inte folk att många dör nu precis efter att dom tagit vaxxet?
Sanningen ska segra till slut.
Nödgodkänt vaxx som inte studien är klar förrän 2023 och då ska det utvärderas vilka biverkningar som blivit  sen vaxxet gavs till alla.
Här är beviset, bara läsa och se själva och se vilka försökskaniner många blivit, men kom ihåg att det är frivilligt att ta man kan inte skylla på nån annan sen om man blir sjuk.
En ny teknik som aldrig prövats på människor före detta vaxc.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0